• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز خرید مولکولارسیو ۱۳x  اروپایی

  مولکولارسیو ۱۳x یک ماده با خصوصیات مثبت بالا می باشد؛ که صنایع زیادی برای رفع مشکلات و بهینه سازی کار های خود از آن استفاده می کنند. مولکولارسیو ۱۳x در انواع  و اقسام مختلف در بازار موجود می باشد. مولکولارسیو ۱۳x اروپایی را می توانید با قیمت مناسب از مجموعه ی مفید خریداری کنید. خرید مولکولارسیو ۱۳x اروپایی از مجموعه ی بازرگانی مفید به صورت غیر حضوری امکان پذیر می باشد. مولکولارسیو  ۱۳x اروپایی عرضه شده در مجموعه ی مفید، مزایای زیادی دارد. این محصول نسبت به سایر نمونه های مشابه خود در بازار، سرعت نفوذ بالاتر، ظرفیت جذب بیشتر و رطوبت زدایی بالاتری دارد.

آنچه که باید در مورد مولکولارسیو یا غربال مولکولی بدانید!

غربال مولکولی ماده ای است با ساختار سه بعدی. این ماده از آلومینا سیلیکات به دست آمده است. شبکه ای متخلخل گونه با حفره هایی منظم و اندازه یکسان دارد. این مواد به دلیل ساختار خاصی که دارند، می توانند مواد مختلف را جذب کرده و آن ها را جدا کنند. مولکولارسیو ها بر اساس اندازه حفره های خود دسته بندی می شوند. حفره های مولکولارسیو ها از ۳ آنگستروم تا ۱۰ آنگستروم می باشد. مولکولارسیو ۱۳x یک نوع از غربال مولکولی با اندازه حفره ۱۰ آنگستروم می باشد. این ماده کاربرد های زیادی در زندگی روزمره دارد. کاربرد های این ماده طوری است که اگر از مولکولارسیو در صنایع استفاده نشود؛ حتی ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد. یعنی استفاده از مولکولارسیو نه تنها موجب بهینه شدن می شود؛ بلکه جلوی خطرات را نیز می گیرد. فلوئور موجود در آب آشامیدنی برای سلامتی انسان ها ضرر دارد. استفاده از مولکولارسیو در تصفیه آب موجب می شود که این فلوئور حذف گردد. هم چنین وجود رطوبت در خط انتقال نیز خطراتی به همراه دارد. که این رطوبت از گاز طبیعی حذف می گردد. عمده مصارف مولکولارسیو ها در صنعت پالایش و پتروشیمی می باشد. مولکولارسیو ۱۳x یون های سدیمی دارد. همان طور که گفتیم اندازه حفره های این ماده ۱۳x بوده و از آن می توان برای جداسازی مولکول ها استفاده کرد.

کاربرد مولکولارسیو ۱۳x در صنعت

مولکولارسیو ۱۳x کریستال سدیمی می باشد. این ماده نوعی آلومینیوم سیلیکات فلزات قلیایی است. این ماده با شعاعی به اندازه ۱۰ آنگستروم می تواند مولکول هایی که اندازه آن ها کمتر از این مقدار است را؛ جذب کند. سه کاربرد اصلی مولکولارسیو ۱۳x، سرعت نفوذ بالا، ظرفیت جذب بالا و رطوبت زدایی بالا می باشد. از این ماده برای رطوبت گیری، و به عنوان حامل کاتالیست و ماده ای برای تصفیه حلال هاس صنعتی استفاده می گردد.   Geox-130 یکی از محصولات گرید ۱۳x بوده که برای جذب آب و کربن دی اکسید از آن استفاده می شود. مهم ترین ویژگی که این محصول  دارد، سرعت و ظرفیت بالای آن در جذب می شود. که استفاده از آن موجب می شود در هزینه ها صرفه جویی به عمل آید. حذف آب، کربن دی اکسید و هیدروژن سولفید و  حذف ترکیبات آروماتیک و الفین ها از دیگر کاربرد های این ماده است. Geox-132 این محصول نیز نمونه ی دیگری از مولکولارسیو ۱۳x است که از آن برای جذب کتون ها، آلدهید ها و ترکیبات اتری استفاده می شود. کاربرد دیگری که این ماده دارد، حذف مرکاپتان و سولفید می باشد. برای رطوبت زدایی از جریان گاز و مایع و هم چنین حذف ترکیبات اکسیژن دار و قطبی از آن استفاده می گردد. Geox-138  نمونه دیگری از این محصول که می تواند اکسیژن را از جریان هوا جدا کند و اکسیژنی با خلوص بالای ۸۰ تا ۹۰ درصد را تولید کند. Geox-138 H جداسازی اکسیژن از هوا تا مقدار ۹۵ درصد از کاربردهای این ماده است. هم چنین از مولکولارسیو ۱۳x گرید Geox-138 H می توان در اکسیژن ساز موجود در بیمارستان ها یا دستگاه های اکسیژن ساز خانگی استفاده کرد. Geox-138 SP این محصول یکی از محصولات خاص بوده که فقط برای دستگاه اکسیژن ساز خانگی از ان استفاده می شود. و قادر است که اکسیژن را با خلوص بالای ۹۶ درصد تولید کند.  

مرکز پخش مولکولارسیو ۱۳x اروپایی

مولکولارسیو ۱۳x اروپایی یکی از نمونه مولکولارسیو های موجود در مجموعه ی مفید بوده که کیفیت بالایی دارد. مولکولارسیو ۱۳x اروپایی عرضه شده در این مجموعه محصولی است کارآمد با قیمت اقتصادی و هم چنین عمر طولانی دارد. مجموعه ی مفید بر روی تمامی محصولاتی که ارائه می دهد، علی الخصوص این محصول تضمین کیفیت و قیمت را در نظر گرفته است.    

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/r3qkp3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com