• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت مولکولارسیو ۱۳x در بازار

جهت اطلاع از قیمت مولکولارسیو ۱۳X می توانید با شماره تماس موجود در سایت ارتباط بگیرید. مولکولارسیو ها ماده ای بسیار کاربردی می باشند که استفاده از آن ها تاثیرات زیادی بر روی روند زندگی و بهبود آن خواهد گذشت. مجموعه مفید، مرکز فروش مولکولارسیو ۱۳X می باشد که این محصول را در کمترین قیمت ممکن در ایران، با بالاترین کیفیت در سراسر کشور عرضه می کند. هم چنین واردات این محصول به کشور های دیگر نیز انجام می گیرد. مجموعه ی مفید چندین سال است که به صورت تخصصی بر زمینه فروش انواع مولکولارسیو ها و زئولیت ها فعالیت دارد. وبهترین و باکیفیت ترین محصول را ارائه خواهد کرد. لذا با اطمینان بالا نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مولکولارسیو چیست؟

مولکولارسیو یا غربال مولکولی از خانواده زئولیت ها می باشد. کاربرد این ماده به عنوان یک جاذب ذکر شده است. این ماده تاثیر بسزایی در رطوبت زدایی و جذاسازی آب از انواع مایعات و گاز ها دارد. این ماده نسبت به سایر جاذب ها مانند آلومینا اکتیو، عملکرد بهتری دارد. ساختاری که این ماده دارد، موجب شده تا تاثیر گذاری آن بیشتر باشد. ساختار این ماده طوری بوده که می تواند آب حاصل از فرایند تبلور را جذب کند. مولکولارسیو یک ماده ای است با تخلخل های ریز و البته یکنواخت که قدرت بالایی هم در جذب دارد. و در نهایت یک ساختار بلورین متخلخل را ایجاد می کند. این منافذ تمایل زیادی برای جذب مجدد آب یا مولکول های قطبی دارند. کاتیون هایی مانند سدیم، کلسیم و پتاسیم و سطح مقطع وسیع در مولکولارسیو وجود دارد. مولکولارسیو ها با نیروی یونی قوی، مقدارزیادی آب  و مایعات را به خود جذب می کنند. دیگر ویژگی هایی که می توان برای مولکولارسیو ها نام برد، توانایی است که آن ها در جداسازی گاز ها و مایعات دارند. مولکولارسیو عملیات جذب را با حساسیت بالایی انجام می دهد. برای مثال، در زمان عبور مایع یا گاز، ذرات کوچکتر جذب شده و فقط ذرات بزرگ تر عبور می کنند.   قابلیت جذب در این ماده حدود ۲۲ درصد از وزن ش می باشد. هم چنین این ماده قابلیت انطباق با اندازه مولکولی و شکل مولکول از خود دارد. می توان مولکولارسیو را در دمای ۱۳۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد احیا کرد و برای این فرایند تنها به دوساعت زمان نیاز دارد. غربال مولکولی و یا همان مولکولارسیو ها را می توان بر اساس اندازه آن ها تقسیم بندی کرد. حفره های آن ها بین ۳ تا ۱۰ انگستروم می باشند. مولکولارسیو ۱۳x نمونه ای از این موارد است.موارد بالا توضیحات کلی در مورد مولکولارسیو ها بود.اما به طور مجزا در مورد مولکولارسیو ۱۳x نیز توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

بررسی مشخصات مولکولارسیو ۱۳

مولکولارسیو ۱۳x نوعی زئولیت است که اندازه قطر حفره های آن ۱۰ انگستروم می باشد و قدرت جذب بالایی نسبت به زئولیت نوع A دارد. این ماده می تواند خیلی قوی تر به حذف آب و CO2 از هوا و سایر گاز ها، پاک سازی آروماتسک و حذف ترکیبات سولفور دارد، عمل کند. هم چنین تولید اکسیژن پزشکی یکی دیگر از کاربرد های آن است. به طور کلی می توان کاربرد ها را در چند مورد بیان کرد: حذف ذرات الاینده از هوا و گاز سولفور زدایی یا شیرین سازی گاز طبیعی حذف مرکاپتان و رطوبت از گاز ها و مایعات کاربردهای مولکولارسیو یا همان غربال مولکولی بسیار گسترده بوده و فقط به همین موارد ختم نخواهد شد. خشک کردن گاز، خالص سازی ماده اولیه دستگاه های جدا سازی هوا، سولفات زدایی نیز از وظایف مولکولارسیو ها می باشد. مولکولارسیو قادراست تمامی مولکول هایی که توسط مولکولارسیو های نوع دیگر مانند مولکولارسیو ۳A، مولکولارسیو ۴A و مولکولارسیو ۵A، جذب می شود را جذب کند. اما به علاوه این ها این ماده می تواند مولکولی را جذب کند که شعاع بحرانی آن از هیدروکربن آروماتیک و هیدروکربن شاخه دار کوچکتر باشد.  

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/e459x2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com