• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز فروش مولکولارسیو ۱۳x اروپایی

  مولکولارسیو ۱۳x یکی دیگر از جاذب ها است که در صنایع مختلفی از آن استفاده می گردد. این محصول را می توان در برند ها و کیفیت های مختلفی تهیه کرد. مولکولارسیو ۱۳x را می توان از بهترین برند ها با بهترین قیمت از ما بخواهید. مولکولارسیو ۱۳x که در مجموعه ی ما عرضه می شود، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که موجب تمایز این محصول از سایر محصولات موجود در بازار می شود. سرعت نفوذ بالا، ظرفیت جذب بالاتر نسبت به سایر گرید های مولکولارسیو، رطوبت زدایی، پالایش  و شیرین سازی به صورت همزمان از ویژگی های بارز این محصول می باشد. برای خرید غیر حضوری می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

آشنایی با مولکولارسیو ۱۳x

مولکولارسیو ها نوعی زئولیت هستند. با همان ساختار سه بعدی. اما یکسری تفاوت ها در ویژگی های آن ها موجب می شود که این ماده کاربرد های متفاوتی داشته باشد. مولکولارسیو از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است. دارای شبکه ای متخلخل گونه است و حفره های منظمی دارد. اندازه ی هر کدوم از آن ها نیز یکسان می باشد. مولکولارسیو می تواند مواد را جذب کند و آن ها را جداسازی کند. اگر برای خرید مولکولارسیو اقدام کرده باشید؛ نمونه های مختلفی از آن را در بازار مشاهده خواهید کرد. مولکولارسیو ها بر اساس اندازه حفره هایشان تقسیم بندی می شوند. اندازه حفره های آن ها بین ۳ تا ۱۰ انگستروم می باشد. همه ی مولکولارسیو ها در زندگی ما کاربرد دارند. اما با توجه به اندازه ای که دارند، می توانند برخی از مواد را جذب کنند. مولکولارسیو ها می توانند برای جداسازی اب در سیستم های تهویه به کار روند. از آنجایی که مولکولارسیو یک ماده جاذب است می توان از آن برای جذب رطوبت بین لایه ها استفاده کرد. عمده مصارفی که غربال مولکولی دارد استفاده از آن در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می باشد. برای رطوبت زدایی از گاز طبیعی و هوا، حذف آلاینده های مختلف هم از مولکولارسیو ها استفاده می شود. مولکولارسیو ۱۳x یک نوع از مولکولارسیو با قطر ۱۰ انگستروم است. این مولکولارسیو می تواند به عنوان یک رطوبت گیر، جاذب کربن دی اکسید و هیدروژن سولفید در صنعت مورد استفاده قرار بگیرد. هم چنین زئولیت ۱۳x می تواند به عنوان حامل کاتالیست نیز در تصفیه حلال های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. این ماده می تواند پاسخگوی طیف وسیعی از صنایع باشد. هر کدام از مولکولارسیو ها، مانند مولکولارسیو ۱۳x نمونه های مختلفی دارند و برای استفاده در صنعت خاصی استفاده می شوند.

انواع مولکولارسیو ۱۳X

Geox-130 یکی از محصولات گرید ۱۳ می باشد. این محصول به عنوان جاذب آب و کربن دی اکسید از جریان های هیدروکربنی کاربرد دارد. مهم ترین ویژگی که این محصول دارد، سرعت و ظرفیت بالای آن در جذب می باشد.   Geox-132 این محصول توانایی جذب بالایی در کتون، الدهید و ترکیبات اتری دارد. کاربرد دیگری که برای این محصول در نظر گرفته شده توانایی حذف مرکاپتان و سولفید می باشد. Geox-138 جداسازی اکسیژن از جریان هوا بر عهده این ماده می باشد. این ماده می تواند اکسیژن را با خلوص ۸۰ تا ۹۰ درصد تولید کند. استفاده از این ماده برای تولید اکسیژن رایج می باشد.   Geox-138 H این محصول قادر است که اکسیژن را از هوا جدا کند. برای بستر های اکسیژن ساز موجود در بیمارستان ها و اکسیژن سازهای خانگی قابل استفاده می باشد. هر کدام ازاین محصول ها را می توانید برای موارد خاص استفاده کنید.

خرید مولکولارسیو ۱۳X اروپایی از نمایندگی

برند های زیادی از مولکولارسیو ۱۳X وجود دارد. این محصول با توجه به گرید های مختلفی که دارد، می تواند کاربردهای مختلفی نیز داشته باشد. برای خرید مولکولارسیو ۱۳X اروپایی از مجموعه ی مفید با ما تماس بگیرید.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/o3n5k3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com