• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید اینترنتی کربن مولکولارسیو (CMS)

خرید اینترنتی کربن مولکولارسیو (CMS) باید بر چه اساس و با توجه به چه ویژگی هایی صورت بگیرد؟ برای خرید اینترنتی کربن مولکولارسیو (CMS)، از وبسایت حاضر بهترین مرجع خرید خواهد بود. با در نظر گرفتن مواردی مانند:

  • سابقه چند ساله در فروش
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا و عملکرد بالای محصولات
  • تنوع در محصولات
  • برندهای معتبر دنیا
  • عرضه مستقیم برندهای ایرانی و خارجی
  • ارسال و تحویل فوری

که جزو مزایای خرید از این وبسایت می باشند. مجموعه ی بازرگانی مفید با سابقه ی چند ساله ای که در این زمینه دارد؛ توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور و حتی خارج از کشور نیز جذب کند. اگر شما هم میخواهید به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید، کافیست با ما در تماس باشید.

آشنایی با کربن مولکولارسیو CMS

CMS نام اختصاری کربن مولکولارسیو است. این ماده یک نوع جاذب کربنی است. کربن مولکولارسیو حفره هایی با اندازه ۴ آنگستروم دارد. این حفره ها به شکل استوانه می باشند. خود کربن مولکولارسیو یک ماده ترکیبی است.

می توان گفت این ماده ترکیبی ایده آل از کربن فعال و مولکولارسیو یا همان زئولیت می باشد. ماده اولیه کربن مولکولارسیو همان کربن فعال است. با این تفاوت که کربن مولکولارسیو می تواند  موادی را جذب کند که کربن فعال توانایی جذب آن ها را ندارد.

بهترین گزینه برای جداسازی اکسیژن و نیتروژن از یکدیگر، کربن مولکولارسیو می باشد. این ماده در واحد های تولید گاز نیتروژن به روش PSA برای افزایش خلوص نیتروژن به کار می رود.

کاربرد اختصاصی کربن مولکولارسیو، در دستگاه های نیتروژن ساز می باشد. این ماده می تواند اکسیژن از نیتروژنرا جداسازی کند. در پردازش گاز طبیعی موثر خواهد بود. جداسازی نیتروژن از اکسیژن توسط نوسانات فشار در دو مرحله انجام می گیرد.

CMS به دلیل این که می تواند فقط موادی با قطر اکسیژن را جذب کند، نیتروژن از آن خارج می گردد. در این جداسازی، به کمک کربن مولکولارسیو، نیتروژنی با خلوص بالای ۹۹ درصد حاصل می گردد.

دلایل استفاده از کربن مولکولارسیو :

کربن مولکولارسیو یک ماده با ساختار متخلخل گونه است. این ماده بهترین جذب کننده اسانس های غیر دلخواه می باشد. از طریق جذب سطحی و بالا بودن ظرفیت جذب، کاربرد های این ماده زیاد می گردد.

استفاده از CMS حتی در ابزار های پیشرفته هم رایج بوده و از آن برای زدودن گاز موجود در فیلتر سیستم ها استفاده می گردد. البته این ماده بجز تولید نیتروژن خالص، کاربردهای دیگری هم دارد. این ماده سرعت حل کردن را افزایش می دهد.

و برای جذب و پوشش حلال در دمای پایین از آن استفاده می گردد. برای از بین بردن اسانس های نامطبوع از آن استفاده می شود. این ماده می تواند به از بین بردن آلاینده ها نیز کمک کند.

بهترین تمیز کنند گازها بوده و به دلیل مکانیزم پایداری که دارد، ماده ای کاربردی خواهد بود. قدرت جذب بالا برای ترکیبات با غلظت پایین از  کاربرد دیگر این ماده می باشد.

قیمت کربن مولکولارسیو CMS در بازار

 

برای اطلاع از قیمت کربن مولکولارسیو می توانید به صورت تلفنی با ما در تماس باشید. کربن مولکولارسیو یک ماده ی پر کاربرد در صنعت است و تقاضای این ماده از سمت صنایع زیاد می باشد.

صنایع مصرف کننده برای سفارش این محصول در هر وزن و حجمی می توانند همه روزه با ما تماس بگیرند. قیمت کربن مولکولارسیو در مجموعه ی مفید، به دلیل این که ما مرکز پخش مستقیم محصولات معدنی و شیمیایی هستیم، مقرون به صرفه خواهد بود.

با یکبار خرید از مجموعه ی ما، شما هم جزو مشتریان دائمی ما شوید. در ضمن امکان صادرات کربن مولکولارسیو به کشور های دیگر نیز وجود دارد. و می توانید این محصول را با قیمت مناسب تری از ما تهیه کنید.  


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/v3gz4z
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com