• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

کربن اکتیو از کجا بخریم؟

 

کربن اکتیو جزو پرکاربردترین مواد در صنایع مختلف بوده که به دلیل توانایی بالایش در جذب آلودگی‌ها، از آن به منظور تصفیه آب، هوا و بسیاری فرایند‌های صنعتی و شیمیایی بهره برده می‌شود. به علاوه، کربن فعال اهمیت بالایی در حذف ناخالصی‌ها دارد؛ از همین رو این که کربن اکتیو را از کجا بخریم اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مطلب قرار است نکات مهم و کلیدی در رابطه با خرید کربن اکتیو باکیفیت با شما به اشتراک بگذاریم تا شما بتوانید بهترین مرکز خرید را انتخاب نمایید.

کربن فعال را از کجا بخریم؟

 

کربن فعال را از کجا بخریم

 

کربن فعال که به نام زغال فعال نیز شناخته می‌شود؛ به دلیل ساختار میکروسکوپی و سطح تماس بسیار بالایی که دارد، توانایی جذب مواد شیمیایی، سموم و آلاینده‌ها را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. دارا بودن همین ویژگی ها سبب شده تا این ماده در بسیاری از صنایع مختلف مثل تصفیه آب، تولید دارو، صنایع غذایی و حتی زمینه های خانگی و زیبایی کاربرد داشته باشد. اما یکی از چالش‌های مهم در این حوزه، پیدا کردن یک منبع معتبر و باکیفیت برای خرید کربن اکتیو است. انتخاب درست این ماده می‌تواند تأثیر مستقیمی بر عملکرد فرآیندهای صنعتی و کارایی محصول نهایی داشته باشد.

 

تعریف کربن فعال ویکی پدیا:

کربن فعال (به انگلیسی: Activated carbon) یا کربن اکتیو به گروهی از مواد کربنی با پوکی و سطح داخلی بالا گفته می‌شود که به‌دلیل مساحت داخلی قابل توجه، ساختار پوک و منفذی، ظرفیت جذب بالا، قابلیت فعال‌سازی مجدد سطح و همچنین قیمت پائین در مقایسه با جاذب‌های غیرآلی مانند زئولیتیک، مادهٔ منحصربه‌فردی می‌باشند. کاربرد مهم و قابل اهمیت آنها در جداسازی بو، رنگ، مزه‌های غیردلخواه از آب در عملیات‌های خانگی و صنعتی، بازیافت حلال، تصفیه هوا به‌ویژه در رستوران‌ها، صنایع غذائی و شیمیائی می‌باشد.

پارامترهای موثر دیگر در کیفیت کربن اکتیو

 

کاربردهای زغال فعال

 

همان طور که قبل تر نیز اشاره داشتیم کربن فعال از مواد مختلفی تهیه می شود. یکی از ان ها بر پایه گیاهی بود که از پوست نارگیل استفاده می شد. کربن اکتیو تولید شده از این ماده اولیه وقتی با آب در تماس باشد هیچ گونه ماده مضری تولید نمی کند. خواص کربن اکتیو پس از تولید معمولاً براساس میزان فعالیت (واکنش پذیری) و ویژگی های فیزیکی آن سنجیده می شود. عوامل متعددی در کیفیت کربن فعال موثر است، که در ادامه به این عوامل خواهیم پرداخت:

  1. یکی از ویژگی خای کربن فعال میزان PH در آن است که این میزان بروی بسیاری از موارد تاثیر گذار است. من جمله PH روی فرایند جذب و نگهداری موثر است. که PH کربن فعال تولید شده از پوسته نارگیل بین ۹ تا ۱۱ است.
  2. رطوبت کربن اکتیو نشان دهنده این است که چه قدر آب در آن وجود دارد. این آب در شرایط محیطی مطلوب می توان به شکل فیزیکی با کربن فعال پیوند دهد. برای این که کربن فعال بتواند عملکردی خوب و مطلوب داشته باشد باید میزان رطوبت آن بین ۳ تا ۶ درصد باشد.

کربن اکتیو یا کربن فعال دارای ویژگی ها یی است که عنوان نمودیم شما می توانید برای کاربردها یی که مد نظر دارید یکی از انواع کربن فعال را خریداری نمایید.

خرید کربن فعال ارزان و با کیفیت

خرید کربن فعال یا کربن اکتیو

جهت گرفتن مشاوره برای خرید کربن فعال ارزان و با کیفیت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. ضمن این که جهت دریافت لیست قیمت محصولات نیز راه هایی ارتباطی در سایت درج شده که شما این امکان را دارید از طریق این راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید. مجموعه بازرگانی مفید با عرضه مستقیم و انحصاری کربن فعال این محصول را با قیمتی ویژه و کیفیتی عالی به دست شما مشتری گرامی می رساند. خرید عمده کربن اکتیو از مجموعه بازرگانی مفید زئولیت امکان پذیر است.

 

 

 


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/366l93
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید