• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش فوق العاده کربن اکتیو با کربن فعال

شما بعد از خواندن این مقاله در رابطه با کربن اکتیو اطلاعات مفید زیادی را کسب خواهید کرد، ضمن این که با معرفی مرکز فروش این محصول شما را برای خرید آن نیز راهنمایی خواهیم نمود. اگر می خواهید با فروش فوق العاده کربن اکتیو یا کربن فعال خریدی لذت بخش داشته باشید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ا باشید.

کربن اکتیو چیست و چه کاربردی دارد؟

کربن اکتیو

کرین اکتیو با کربن فعال که با نام شارکول نیز شناخته شده است، دارای موادی غنی از کربن بوده که این کربن ها در دمای بسیار بالا سوزانده می شود تا کربن فعال به دست بیاید. کربن فعال را در کاربرد های بسیار زیادی می توانیم یاد کنیم به طور مثال از کربن اکتیو در محصولات مراقبت چوستی، کالا های پخته شده، سیستم تصفیه آب و نوشیدنی ها وجود دارد. به طور دقیق تر برای شناخت کربن اکتیو باید بدانید که از سوزاندن نارگیل، پسته، چوب های سخت و یا نرم، زغال سنگ و انواع و اقسام مواد خاص کربنی تولید می شود.داشتن کانیسم فعال سازی شیمیایی و یا درجه حرارت بالا باعث می شود بتوانیم کربن فعال را از این مواد اولیه خام به دست آوریم. کربن فعال بعد از تولید شدن و یا به عبارتی سوختن این مواد و سپس ترکیب با افزودنی های دیگر مثل نمک کلرید به دست می آید. علت ترکیب شدن با این مواد این است که ساختاری آن به یک ساختار متخلخل تبدیل شود و مواد اضافه آن با یک محلول اسیدی رقیق شسته شود. تا در نهایت یک کربن خالص تری را داشته باشیم. بد نیست بدانید کربن فعال با قرار گرفتن در معرض گاز های اکسید کننده مثل بخار یا دی اکسد کربن این امکان را دارد تا بیشتر پردازش شود. در این صورت شبکه ای ظریف تر خواهد داشت که مساحت سطحی زیادی را هم دارا است. کربن فعال به این دلیل که بر روی خود حفره های زیادی دارد، مشابه یک اسفنج عمل می کند. و می تواند مواد شیمیایی را جذب نماید. از همین جهت از کربن اکتیو به عنوان فیلتر در صنعت های مختلفی بهره برده می شود

انواع کربن اکتیو کاربرد های آن

کربن فعال

به صورت عمده کربن فعال به سه شکل پودر، گرانول و اکسترود موجود است. هر یک از این سه نوع دارای اندازه و ابعاد مختلفی هستند که مجددا این اندازه های مختلف هر یک کاربرد های مختص به خود را دارند. از کربن اکتیو برای تصفیه مایعات و گازها و در کاربردهای مختلف از جمله تصفیه آب آشامیدنی شهری، فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی، دفع بو و کنترل آلودگی صنعتی استفاده می شود. ضمن این که از این ماده در تولید محصولات ارگانیک دامی و کشاورزی نیز استفاده می شوذ. در کشاورزی از آن به عنوان سموم دفع آفات استفاده می کنند و در دامپروری به عنوان افزودنی غذایی به خوراک دام ها اضافه می شود. فیلترهای ساخته شده از کربن فعال در تصفیه هوا و گاز برای جذب بخارات نفتی، بوها و دیگر هیدروکربن ها مورد استفاده قرار می گیرند. کربن اکتیو در تولید خمیردندان های سفید کننده دندان و فیلتر ماسک های تنفسی، حذف بو و طعم از انواع نوشیدنی، تصفیه محلول های آبکاری فلزات، کروماتوگرافی، سفید کردن قند و شکر و تصفیه محلول های آلی که حاوی ناخالصی های رنگی هستند، استفاده می شود.

کاربرد های کربن اکتیو در صنایع مختلف

  1. کاربرد صنعتی
  2. صنعت پزشکی
  3. شیمی تجزیه
  4. زیست محیطی
  5. کشاورزی
  6. تصفیه گاز
  7. تصفیه شیمیایی
عوارض و خطرات کربن اکتیو یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای کربن فعال یا همان کربن اکتیو این است که، ماده ای بی خطر بوده و کم ترین میزان عوارض جانبی را دارد. به طوری که به ندرت باعث عوارض خواهد شد. که شامل شامل تهوع و استفراغ، یبوست و مدفوع سیاه خواهد بود. و یا ممکن است علائم بیماری را در افراد مبتلا به پورفیری واریگات، بیماری ژنتیکی نادر که روی پوست، روده و سیستم عصبی تأثیر می گذارد، بدتر کند.
خرید عمده کربن اکتیو یا کربن فعال

مولکولارسیو کربن اکتیو

اگر شما هم یکی از صاحبان این مشاغل و کسب و کار ها هستید و به دنبال خرید آن هستید؛ می توانید برای خرید عمده کربن اکتیو یا کربن فعال آن هم به صورت اینترنتی و غیر حضوری با ما تماس بگیرید. بدون صرف وقت و هزینه خرید خود را انجام دهید.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/v3g5d4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید