• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

بهترین مرکز فروش کربن فعال به صورت عمده

با توجه به گسترش استفاده از مولکولارسیو ها و زئولیت ها در کشور های مختلف، افراد بسیار زیادی به دبنال خرید و یا آشنایی با این محصول هستند. ما به عنوان یکی از مراکز پخش فعال در کشور، اطلاعات شما را در این زمینه بالا می بریم تا با خیالی آسوده بتوانید اقدام به خرید این محصول نمایید. مجموعه بازرگانی مفید به عنوان یکی از بهترین مرکز فروش کربن فعال به صورت عمده، اقدام به فروش عمده کربن فعال و سایر غربال های مولکولی نموده است. شما می توانید برای دریافت لیست قیمت و یا ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

مهمترین کاربردهای کربن اکتیو

کربن اکتیو

از کربن اکتیو یا همان کربن فعال در کاربرد های مختلفی استفاده می شود که ما در این قسمت به برخی از کاربرد های مهم آن خواهیم پرداخت. از کربن اکتیو در صنعت تصفیه آب استفاده می شود. علت بهره بردن از این محصول در این زمینه این است که، می تواند ترکیبات آلی موجود در آب را حذف کند. رنگ و بو و مزه آب را از بین می برد و همچنین کربن فعال هر ناخالصی حل شده دیگری که در آب وجود داشته باشد را نیز از بین می برد.

مزایا استفاده از این محصول برای تصفیه آب

کربن فعال می تواند پساب های پتروشیمی و پالایشگاه های نفت موجود در آب را به طور کامل از بین ببرد. این مواد بسیار آسیب زا هستند و باید از چرخه آب حذف شوند. کاربرد دیگر کربن اکتیو استفاده از آن به عنوان کاتالیست بوده، همچنین می توان از ان برای تصفیه آب از بین بردن و حذف رنگ و بو و مزه آن استفاده نمود. کربن فعال حذف کننده ترکیبات حاوی کلر است. و به نوعی در بازیافت طلا نیز کاربرد دارد. سایر کاربرد هایی که کربن اکتیو دارد عبارت است از؛ در صنعت دفاع، استفاده از آن در دستگاه تصفیه خانگی و صنعتی، افزودنی خوراکی در تغذیه دام ، در تولید ماسک n95 نیز کاربرد دارد، بهبود دهنده اسانس ها و طعم دهنده های نوشیدنی ها، بعنوان پیش تصفیه کننده در اسمز معکوس، خالص کردن دارو ها، تولید روغن خوراکی و صنعتی، تصفیه کننده محلول آبکاری فلزات،  رنگ زدایی در صنایع تولید قند و شکر، در سیستم های تصفیه هوا و گاز، تولید فیلتر کربنی و مولتی مدیا (فیلتر شنی و کربنی) و استفاده در صنایع لاستیک سازی به صورت دوده صنعتی از دیگر کابرد های کربن فعال بود که اشاره شد. به صورت مختصر از هر یک از کاربرد ها یاد شد.

نحوه فرایند جذب سطحی به چه صورت است؟

جذب سطحی به فرایندی اطلاق می شود که، اتم ها و مولکول های موجود در مایع یا گاز را جداسازی کنیم که این مایعات و گاز ها با یک سطح جامدی در تماس باشد. در طی فرایند جذب سطحی اصولا ذرات ریز جاذب در یک بستر به صورت ثابت نگهداری می شوند. و سیال نیز به صورت پیوسته از بین بستر عبور داده می شود. به بیان دیگر پدیده جذب سطحی در واقع تمایل مولکول های سیال برای چسبیدن به سطح جامد تعریف می شود. در این فرایند فاز جامد در واقع ماده ای جاذب و متخلخل است که دارای منفذ و حفره  هایی با سطح بالا هستند. هر چه میزان این سطح در جاذب بیشتر باشد، قدرت بیش تری را در جذب خواهد داشت. بنابر این ظرفیت جذب با افزایش رو به رو می شود. فرایند جذب سطحی عمدتاً در بسیاری از سیستم های فیزیکی و شیمیایی و نیز بیولوژیکی رخ می دهد. کاربردی که کربن اکتیو در جداسازی گازی دارد این است که از آن در پدیده جذب سطحی برای گرفتن وحذف رطوبت از گاز و هوا استفاده می شود. همچنین به منطور حذف بو، و ناخلصی موجود در آن ها مثل دی اکسید کربن از گاز های صنعتی استفاده می شود. در فرایند جداسازی مایع هم کربن فعال برای گرفتن و حذف نمودن رنگ از محصولات نفتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواند رطوبت موجود در بنزین را نیز حذف نماید و یا مورد دیگر برای حذف آلاینده سمی از آب نیر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ارزان ترین قیمت کربن فعال در بازار

ما دارای ارزان ترین قیمت های مصوب بر روی تمامی محصولات خود اعم از کربن فعال یا همان کربن اکتیو در بازار هستیم. شما می توانید برای ثبت سفارش با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/v3ezy3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید