• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز فروش کربن اکتیو در شیراز

کربن اکتیو ماده ای پرکاربرد است. این ماده به دلیل داشتن خواص فیزیکی و شیمیایی مورد استفاده ی صنایع گوناگون قرار گرفته است. اما توجه داشته باشید که کربن اکتیو را از هر جایی خریداری نکنید.  نمونه های تقلبی از این محصول در بازار زیاد می باشد. مجموعه ی بازرگانی مفید، یکی از مراکز فروش معتبر کربن اکتیو و سایر محصولات و مواد معدنی و شیمیایی می باشد. این مرکز می تواند انواع کربن اکتیو ایرانی و خارجی را برای شما به صورت مستقیم تهیه کند. برای خرید کربن اکتیو فقط کافیست تماس بگیرید. مجموعه ی مفید با راه اندازی خرید اینترنتی، این فرصت را فراهم کرده، تا محصولات مورد نیاز و قابل عرضه این مجموعه را بتوانید از هرجای ایران سفارش داده و آن را در مقصد مورد نظر خود در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. [caption id="attachment_1968" align="aligncenter" width="300"] کربن اکتیو[/caption]

از کربن اکتیو چه استفاده هایی می شود؟

[caption id="attachment_1969" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال[/caption] کربن اکتیو که از آن با نام زغال فعال نیز یاد می شود، یک ماده مهم برای جذب و حذف آلاینده ها در آب و هوا می باشد. این ماده از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است. طوری که در جنگ جهانی دوم استفاده از این ماده در ماسک سربازان رایج بوده؛ این ماده موجب می شده تا آن ها در برابر آلاینده ها محافظت شوند و فرآیند تنفس برای آن ها راحت تر شود. امروزه نیز از کربن برای از بین بردن بوی نامطبوع، از بین بردن کربن دی اکسید و گاز های مضر استفاده می شود. برای حذف آلاینده های آب از کربن فعال در فیلتر استفاده می شود. حذف طعم و بو، حذف مواد شیمیایی سرطان زا و فلزات سنگین از دیگر کاربرد های زغال اکتیو یا همان کربن اکتیو می باشد. در تصفیه آب برای حذف آلاینده های آب از کربن فعال در فیلترها استفاده می کنند و به طور گسترده از فیلترهای کربنی در دستگاه استفاده از کربن اکتیو در صنایع غذایی نیز رایج است. بهترین ماده ای که برای رنگ زدایی از آب میوه و بهبود طعم آن ها استفاده می شود؛ همان کربن اکتیو می باشد. استفاده از زغال فعال با کیفیت می تواند آلایندگی محصولات خوراکی را رفع کند. و هر نوع کربن اکتیوی نمی تواند موثر واقع شود. این ماده نیز می تواند ترکیبات آلی محلول را نیز حذف کند. کنترل بو و مزه قندی مانند لاکتور و فروکتور نیز از کاربردهای کربن فعال خوراکی است.

از دیگر کاربرد های کربن فعال

[caption id="attachment_1970" align="aligncenter" width="300"] کربن-فعال[/caption] یکی از موثر ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای بازیافت طلا، استفاده از کربن اکتیو می باشد. این ماده خاصیت جذب بالایی دارد. و می توان از آن برای بازیافت طلا استفاده کرد. توانایی بالای این ماده در جذب و ظرفیت فوق العاده بالای آن و هم چنین قیمت پایینی که دارد؛ موجب شده بتوان از آن در صنایع گوناگون استفاده کرد. از این ماده در بخش کشاورزی به عنوان یک ماده افزودنی خوراک دام، آفت کش استفاده می گردد. استفاده از کربن اکتیو در صنعت داروسازی برای تولید کرم های لایه بردار نیز رایج می باشد. می توان با کربن اکتیو ماسک های سیاه تولید کرد. وجود کربن اکتیو در کرم ها موجب می شود که کرم ها مانند یک لایه بردار عمل کنند و پوست را از این آلودگی ها پاک سازند. برای متعادل کردن چربی پوست نیز می توان از آن استفاده کرد. کاربرد کربن اکتیو در داروسازی و تاثیرات آن بر پوست و مو به این موارد محدود نشده و برای بر طرف کردن جوش و آکنه و هم چنین برای از بین بردن گرد و غبار از روی مو مفید می باشد. کربن اکتیو در خمیر دندان ها نیز موجب شده که سلامت دهان و دندان تضمین شود.

خرید کربن فعال درجه یک و مرغوب

کربن اکتیو باید کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند تاثیرات کافی را داشته باشد. برای خرید کربن فعال درجه یک و مرغوب، مراکز معتبر را برای خرید انتخاب کنید.در صورتی که کربن اکتیو، کیفیت لازم را نداشته باشند؛ استفاده از آن ها بیهوده می باشد.  


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/r3qyp2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید