• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش بهترین مولکولارسیو ۱۳x عمده ای

  مولکولارسیو ۱۳x ماده معدنی دیگری است که در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند. و وجود آن برای صنایع لازم  و ضروری می باشد. مراکز زیادی در کشور هستند که می توانید از آن ها مولکولارسیو را تهیه کنید. اما اگر به دنبال محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، خرید مولکولارسیو ۱۳x از مجموعه مفید را به شما پیشنهاد می دهیم . این مجموعه، فروشنده مستقیم انواع مولکولارسیو ها بوده و به دلیل حذف واسطه ها و در نظر گرفتن سود کم، محصولی با عملکرد بالا و تضمینی به شما ارائه خواهد کرد.

مولکولارسیو چیست و چه مشخصاتی دارد؟

در برخی از صنایع، وجود رطوبت برای انجام فرآیند ها، مشکل ایجاد می کند. بنابر این لازم است که رطوبت موجود در آن فرایند حذف شود. و یا در صنایع دیگر نیاز هست که عملیات جداسازی گاز ها  و مایعات انجام گیرد. مواد جاذب زیادی در طبیعت وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. مولکولارسیو، آلومینا و سیلیکاژل نمونه ای از مواد تاثیر گذار و جاذب های مهم می باشند. اما در میان این سه، مولکولارسیو ها عملکرد قوی تری دارند و می توانند عملیات جذب را بهتر از سایر نمونه ها انجام دهند. مولکولارسیو که از آن با نام غربال مولکولی نیز یاد می شود، ماده ای با تخلخل های ریز بوده که باعث می شود قدرت جذب بالایی داشته باشد و جذب الک مولکولی با حساسیت و عملکرد بالایی انجام گیرد. در هنگام عبور مایع یا گاز از مولکولارسیو، ذرات کوچکتر جذب می شوند و ذرات بزرگتر عبور می کنند. بر خلاف سایر فیلتر ها، مولکولارسیو ها، مولکول های آب را گیر می اندازند و آن ها در این تخلخل ها اسیر می شوند. همین فرایند موجب جداسازی کامل آب از گاز و مایع می گردد. در حالت عادی مولکولارسیو ها می توانند ۲۲ درصد وزن خود، قابلیت جذب داشته باشند. و هم چنین می تواند گاز و مایع بدون آب از خود تولید کند. این ماده را می توان در دمای ۱۳۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد، احیا کرد. اما برای جاذب دیگری مانند سیلیکاژل دمای ۱۲۰ درجه و زمانی برابر با ۲ ساعت، لازم داریم. مولکولارسیو ها کاتیون هایی مانند کلسیم، سدیم و پتاسیم دارند و به همین علت می توانند به وسیله نیروی یونی قوی، میزان زیادی آب، مایعات و ناخالصی جذب کنند. البته جذب سطحی بالای آن نیز در این عملیات جذب دخیل است. آن در صنایع گاز و پتروشیمی جهت رطوبت زدایی گاز طبیعی و هوا و جداسازی ذرات آلاینده از جمله نیتروژن، گوگرد، کربن دی اکسید می توان از مولکولارسیو استفاده کرد. مولکولارسیو ها انواع مختلفی دارند. این تفاوت عموما در اندازه حفره های آن ها می باشد. مولکولارسیو ها بر اساس اندازه حفره های خود دسته بندی می شوند. مولکولارسیو ۱۳x نمونه ای از مولکولارسیو ها می باشد. که برای مصارف خاص قابل استفاده می باشد.

 ویژگی مولکولارسیو ها

رطوبت گیری مستقیم:

می توان از مولکولارسیو برای رطوب گیری بالایی در گاز طبیعی استفاده کرد. جداسازی ناخالصی های سولفید: حذف آلاینده ها از فرآیند های گاز و پتروشیمی

جداسازی ناخالصی ها سولفور:

در شیرین کردن گاز طبیعی و جداسازی ناخالصی های سولفور. از مولکولارسیو ۱۳x برای جداسازی ناخالصی ها سولفور استفاده می گردد.  

جداسازی یون ها کراژنیک:

ماده در جداسازی ناخالصی ها در فرآیند تولید انواع گازهای صنعتی،  از مولکولارسیو ۱۳x استفاده می گردد.  

مولکولارسیو molecular sieve 13x

نوعی کریستال سدیمی است. در واقع می توان گفت این ماده نوعی آلومینیوم سیلیکات فلزات قلیایی بوده و می تواند مولکول هایی با شعاع بحرانی کمتر از ۱۰ را به خود جذب کند. برای خشک کردن گاز، خالص سازی ماده اولیه دستگاه های جداسازی با هوا، سولفات زدایی از مولکولارسیو ۱۳x می توان استفاده کرد.  

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/l4mb52
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com