• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش مولکولارسیو ۱۳x ساخت آمریکا

  مولکولارسیو ۱۳x یک ماده پرکاربرد در صنعت است. این ماده را می توانید در کیفیت های مختلف از بازار خریداری کنید. اما همان طور که در جریانید، خرید مولکولارسیو ۱۳x که از درجه کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ فقط از این مجموعه امکان پذیر می باشد. شما می توانید مولکولارسیو ۱۳x را با قیمتی ارزانتر از مراکز دیگر از مجموعه ی مفید خریداری نمایید. این مجموعه مرکز فروش مستقیم مولکولارسیو ۱۳x ساخت آمریکا در ایران می باشد. با یک تماس ثبت سفارش خود را انجام دهید.

مولکولارسیو 4

آشنایی با غربال مولکولی

مولکولارسیو ۱۳x از خانواده ی مولکولارسیو ها می باشد. مولکولارسیو ها را بر اساس قطر حفره شان تقسیم بندی می کنند. و مولکولارسیو ۱۳x، حفره ای با اندازه ۱۰ آنگستروم دارد. به طور کلی مولکولارسیو ها مانند زئولیت ها ساختار و ویژگی های یکسانی دارند. اما برخی تفاوت ها موجب شده که این دو ماده ای متفاوت شناخته شوند و کاربردهای متفاوتی نیز داشته باشند. مولکولارسیو که به غربال مولکولی یا الک مولکولی نیز معروف است؛ ساختار سه بعدی دارد که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است. شبکه ای متخلخل با حفره هایی منظم و یکنواخت و اندازه ای یکسان. آن ها می توانند به صورت selective مواد مختلف را به خود جذب کنند و از این طریق جداسازی کنند. مولکولارسیو ۱۳x زئولیتی است که از یون سدیم ساخته شده است. با اندازه حفره ی ۱۰ آنگسترومی می تواند مولکول ها را از یکدیگر جداسازی کند. جاذب ۱۳ ایکس در صنعت به عنوان رطوبت گیر، جاذب کربن دی اکسید و هیدروژن سولفید به کار می رود. هم چنین مولکولارسیو کاربردهای دیگری نیز دارد و می تواند به عنوان ماده ی جاذب در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربرد مولکولارسیو ۱۳ ایکس در صنعت

جاذب ترکیبات مرکاپتان حامل کاتالیست در تصفیه حلال صنعتی جداسازی آب در سیستم تهویه استفاده در پنجره ی دو جداره برای جذب رطوبت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی رطوبت زدایی از گاز طبیعی و هوا حذف آلاینده های مختلف مانند ترکیبات گوگردی، نیتروژن دار و کربن دی اکسید عمده مصرف مولکولارسیو ۱۳x در صنعت پالایش و پتروشیمی می باشد. مولکولارسیو ها همگی دارای یکسری ویژگی های مشترک هستند. اما آن چه واضح است؛ این است که با خرید مولکولارسیو ۱۳X از مراکز معتبر، مولکولارسیو ها سرعت نفوذ بالاتر، ظرفیت جذب بالاتر و رطوبت زدایی، پالایش و شیرین سازی بهتری را انجام می دهند.  

محصولات مولکولارسیو ۱۳X

هر کدام از گرید مولکولارسیو ها، دارای محصولات جداگانه ای هستند. که تفاوت در آن ها موجب شده، کاربرد هر کدام متفاوت از دیگری باشد. Geox-130 Geox-130  این ماده به عنوان جاذب آب و کربن دی اکسید از جریان های هیدروکربنی استفاده می شود. ترکیبات الفینی، آروماتیکی به وسیله این جاذب ها قابل حذف می باشند. مهم ترین ویژگی این محصول، ظرفیت بالا وسرعت بالای جذب می باشد. که با کاهش هزینه های اقتصادی همراه می گردد.   Geox-132 برای جذب موثر کتون، الدهید و ترکیبات اتری و پراکساید از جریان های الفینی استفاده می شود. کاربردهایی که این ماده دارد برای حذف مرکاپتان و سولفید و امین نیتریل می باشد. Geox-138 برای جداسازی اکسیژن از جریان هوا و تولید جریان اکسیژن با خلوص ۸۰ تا ۹۰ درصد است و برای تولید اکسیژن کاربرد گسترده ای دارد.   Geox-138 H این محصول می تواند اکسیژن را با خلوص ۹۵ درصدی از هوا جداکند. یک ماده مفید برای تولید اکسیژن در بسترهای اکسیژن ساز موجود در بیمارستان یا اکسیژن ساز های خانگی می باشد.   Geox-138 SP از این گرید به طور ویژه برای دستگاه های اکسیژن ساز خانگی استفاده می شود که می توانند اکسیژن را با خلوص بالاتری تولید کنند.

خرید مولکولارسیو ۱۳X ساخت آمریکا به صورت عمده

مجموعه ی مفید، انواع مولکولارسیو ها را در کشور با بهترین کیفیت به فروش می رساند. می توانید بهترین مولکولارسیو ساخته شده در امریکا را نیز با اطمینان کامل از این مجموعه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.  

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/g36n72
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com