• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز پخش مولکولارسیو ۱۳x با قیمت ارزان

  مولکولارسیو ۱۳x ماده ای پر کاربرد در صنایع می باشد. این ماده به واسطه ساختار خاص خود و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی که دارد؛ در صنایع زیادی از آن استفاده می گردد. به دلیل تقاضای زیاد صنایع برای خرید مولکولارسیو ۱۳x، مجموعه ی بازرگانی مفید، مولکولارسیو ۱۳x را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای خریداران عرضه می کند. محصولی که در این مجموعه عرضه می گردد، با سایر نمونه های مشابه خود، تفاوت هایی دارد. شما می توانید مولکولارسیو ۱۳x را به صورت غیر حضوری و تلفنی به مجموعه ی مفید سفارش داده و آن را در مقصد مورد نیاز خود تحویل بگیرید. [caption id="attachment_2518" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۱۳X[/caption]

مشخصات فیزیکی و شیمیایی مولکولارسیو ها

مولکولارسیو یا غربال مولکولی ماده ای جاذب بوده و می توان از آن برای رطوبت زدایی و جداسازی آب ومایعات و گاز ها استفاده کرد. البته مواد دیگری هم هستند که نقش جاذب را داشته باشند. اما استفاده از مولکولارسیو ها رایج تر است. و دلیل آن هم عملکرد بالا تر و قیمت ارزان این محصول می باشد. این ماده تخلخل های ریز و یکنواختی دارد. با وجود همین تخلخل ها می تواند مواد را جذب کند. مولکولارسیو ها موادی که اندازه آن ها کوچک بوده جذب می کند و به ذرات بزرگتر اجازه ی عبور می دهد. این ماده می تواند برای جداسازی کامل آب از گاز و مایع مورد استفاده قرار بگیرد.   مولکولارسیو قابلیت جذب ۲۲ درصد وزن خود را دارد. یک ویژگی دیگری که این ماده دارد، قابلیت احیای آن در دمای ۱۳۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد است. ساختار مولکولارسیو ها شبیه به زئولیت ها بوده و این ماده نیز مانند زئولیت ها، هم تخلخل بالایی دارد و هم سطح ویژه ی بالا و به واسطه این قابلیت ها می تواند مواد را جذب و جداسازی کند. مولکولارسیو ها را می توان بر اساس اندازه تخلخل هایشان تقسیم بندی کرد. اندازه مولکولارسیو ها ۳ تا ۱۰ انگستروم می باشد. هر کدام از این مولکولارسیو ها با توجه به اندازه ای که دارند، در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. مولکولارسیو ۱۳x، یک الک مولکولی با اندازه ۱۰ آنگستروم است.  

مولکولارسیو ۱۳x و کاربرد های آن در صنعت

[caption id="attachment_2519" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۱۳X[/caption] این ماده کاربرد های متفاوتی از دیگر مواد گروه خود دارد.  البته تمامی مولکولارسیو ها به عنوان جاذب و رطوبت زدا استفاده می شوند؛ اما موادی که جذب می کنند، متفاوت از دیگری می باشد. مولکولارسیو ۱۳x نوعی کریستال سدیم می باشد. از آلومینیوم سیلیکات فلزات قلیایی حاصل شده و می تواند مولکول هایی با اندازه کمتر از ۱۰ آنگستروم را جذب کند. البته این ماده می تواند تمامی مولکول هایی که مولکولارسیو ۳a و مولکولارسیو ۴a جذب می کند را، نیز جذب کند.  

برخی از کاربردهایی که مولکولارسیو ۱۳x دارد:

  • خشک کردن گاز طبیعی
  • خالص سازی مواد اولیه دستگاه های جداسازی با هوا
  • سولفات زدایی از هیدروکربن مایع
  • احیا گاز طبیعی و میعانات گازی پتروشیمی
  • استفاده در فیلتر هوا
  • استفاده در فیلتر دستگاه تنفسی غواصان و آتش نشان ها
  • پاک سازی آروماتیک
  • حذف ترکیبات سولفور دار
  • تولید اکسیژن پزشکی
 

خرید مستقیم مولکولارسیو ۱۳x اروپایی

[caption id="attachment_2521" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۱۳X[/caption] برای خرید مولکولارسیو ۱۳x از تولید کننده آن، واسطه گر ها و دلالان کنار گذاشته می شوند و می توانید این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کنید. با خرید مولکولارسیو ۱۳x اروپایی از مجموعه ی مفید، محصولی با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر تحویل خواهید گرفت. مجموعه ی مفید یکی از بهترین مراکز برای خرید عمده مولکولارسیو بوده و محصولات را به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده می رساند. هم چنین مولکولارسیو ۱۳x ارائه شده در این شرکت، علاوه بر مقرون به صرفه بودن، عملکرد بالاتر و عمر طولانی تری دارد. برای خرید فقط کافیست تماس بگیرید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/54y5b2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com