• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروشنده اکتیو آلومینا در تهران

اکتیو آلومینا که با نام های دیگری همچون آلومینا فعال شده یا آلومینا اکتیو نیز شناخته می شود. این محصول دارای قدرت جذب بالایی است و این خاصیت برگرفته از ویژگی فیزیکی و ساختاری این محصول است. در واقع اکتیو آلومینا به دلیل این که همانند یک اسفنج به تعداد بی شماری بر روی خود حفره و تونل هایی را دارد، این امکان را دارد تا اقدام به جذب مولکول ها نماید. مجموعه بازرگانی مفید به عنوان فروشنده اکتیو آلومینا در تهران است. شما می توانید برای خرید این محصول در هر حجمی با ما ارتباط بگیرید.

معرفی مشخصات آلومینا فعال شده

آلومینا اکتیو

بهتر است برای شناخت بهتر این محصول این گونه شروع کنیم، که اکتیو آلومینا با قرار گرفتن در درون مایعات و گاز ها هیچ گونه تغییر حالت فیزیکی و یا شمیایی را نخواهد داشت. از همین رو به راحتی می تواند اقدام به جذب مولکول های آب و سایر مولکول ها نماید. بدون که دچار تجزیه و تغییر شکل شود. از کاربرد های این محصول این است که از آن در صنعت هوای فشرده و در درایر های جذبی بهره برده می شود. که در این مصارف کاربرد آن به عنوان جاذب است. عموما از اکتیو آلومینا با سایز بندی ۳٫۵ میلی متر تا ۵٫۸ میلی تر استفاده می شود. که بسته به کابردی که دارید این سایز را انتخاب می کنیم. قیمت هر کیلو آلومینا فعال شده در بازار به موارد و مولفه های مختلفی بستگی دارد، که شما می توانید برای اطلاع از قیمت آن با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید. آلومینا اکتیو را به عنوان یک ماده جاذب قوی می شناسیم، این محصول دارای قدرت جذب بسیار خوبی است که این نیز برگرفته از سطح ویژه بالای آن است که این سطح در حدود ۳۴۵ تا ۴۱۵ متر مربع در هر گرم است.

ویژگی های ساختاری اکتیو آلومینا

از آلومینا اکتیو بیشتر به عنوان دسیکانت برای جذب رطوبت از هوای فشرده در خشک کن های جذبی به روش PSA و یا به عنوان کاتالیست بازیافت گوگرد می باش،که انواع مایعات و گازها را بدون تغییر در حالت ساختاری خود جذب می نماید،مانند گازهای هوا،هلیم،هیدروژن ومایعات مانند نفت سفید، هیدروکربن های آروماتیک و  غیره… می باشد. آلومینای خشک شده دارای جذب بالا است. این ماده به عنوان یک ماده خشک کننده از طریق جذب کار می کند، به طوری که هوا از طریق دانه های آلومینای فعال فعال می شود، آب در هوا به آن می چسبد و به دام افتاده است و هوا را از طریق فیلتر آلومینای فعال منتقل می شود تا خشک شود. حتی اگر در یک مایع غوطه ور شود، آن را از بین نمی برد یا نرم نمی شود.

خواص آلومینا فعال شده

آلومینا فعال شده

این محصول دارای قدرت مکانیکی بالایی است و بدنه ای مقاوم در برابر هر گونه سایش و خرد شدن را دارد. در واقع آلومینا اکتیو طول عمر بالایی دارد. دارای میزان سطح حجمی بالایی است. تخلخل بالا در این محصول باعث شده تا دارای قدرت جذب بسیار خوبی باشد و بیش تر از حجم خود بتواند اقدام به جذب نماید. به عبارتی وجود تخلخل زیاد و حفره های بی شمار در این محصول باعث شده تا یک سطح خاص و یک ظرفیت جذب بالا در واحد وزن را در آلومینا اکتیو داشته باشیم. زمانی که الومینا اکتیو اشباع می شود باید طی فرایندی آن را احیا کنیم تا بتوانیم از آن مجددا استفاده کنیم به این فرایند فرایند احیا گفته می شود. یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول این است که نسبت به مایعات و گاز ها بی اثر است. یعنی دارای خواص شیمیایی خنثی است. به همین دلیل در برابر پوسیدگی و سایش و تجزیه شدن مقاومت خوبی دارد. تخلخل آلومینا فعال ما تحت روشهای کنترل شده با دقت کنترل شده در طول تولید توزیع می شود تا شرایط عملیاتی ساده و خشن برای خشک و بازسازی فراهم شود. Xiangrun انتخاب خوبی از کارخانه آلومینا فعال است.
مشخصات فنی اکتیو آلومینا
یکی از ویژگی ها و مشخصات اکتیو آلومینا این است که باعث کاهش جریان گاز و مایع می شود و قادر است اقدام به بازیابی سولفور از طریق کاتالیزور کلاوس کند. این محصول یک کاتالیست قوی بوده و می تواند در جذب و تمیز کردن هیدروکربن ها جریان به صورت موثر از خود عملکرد داشته باشد. خشک کردن هوای فشرده و خشک کردن گاز طبیعی و حذف اسید از روغن ترانسفورماتور، روغن های روان کننده و مبرد از دیگر کاربرد های مهم آلومینا اکتیو به شمار می رود.
خرید اینترنتی آلومینا اکتیو به صورت عمده
برای خرید آلومینا اکتیو به صورت عمده و اینترنتی می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید. مجموعه مفید به عنوان یکی از مراکز پخش و فروش در ایران این محصول را با قیمتی ویژه و ارزان به دست شما مشتریان عزیز می رساند.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/o488l4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید