• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید اکتیو آلومینا ارزان قیمت

مرکز پخش مستقیم انواع مواد معدنی، اکتیو آلومینا را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به مصرف کنندگان این محصول عرضه می کند. اکتیو آلومینا یکی از محصولاتی است که مورد استفاده ی صنایع زیادی می باشد. این محصول را می توانید در نمونه های مختلفی از مجموعه ی ما خریداری کنید. امکان خرید غیرحضوری از این مجموعه برای شما فراهم شده است تا بتوانید به راحتی از هرجای ایران که هستید؛ محصول خود را خریداری کنید. اکتیو آلومینا در این مجموعه کیفیت و عملکرد بالایی دارد. این محصول در هر وزن و حجمی قابل سفارش می باشد. می توانید اکتیو آلومینا را در بسته بندی های دلخواه به ما سفارش دهید.

نکاتی در مورد اکتیو آلومینا

آلومینا اکتیو اکتیو آلومینا یا آلومینا اکتیو که با نام آلومینای فعال نیز شناخته شده است؛ ماده ایست که از دی هیدروکسیله شدن آلومینیوم هیدروکسید به دست می آید. این ماده تخلخل بالایی دارد. یکسری ویژگی هایی که این ماده دارد؛ باعث شده تا کاربرد های آن در صنایع زیاد شود. سطح تماس این ماده زیاد است و می توان از آن به عنوان جاذب رطوبت استفاده کرد. این ماده دارای یکسری حفره های تونل شکل می باشد و به همین علت سطح تماس نسبت به وزن بیشتر است. آلومینای فعال هم چنین در سایز های مختلف نیز موجود می باشد. از سایز ۳ تا ۵ بیشترین میزان استفاده را دارد. و سایز ۵-۸ میلیمتر برای استفاده به عنوان خشک کن کاربرد دارد. این ماده در گرید های مختلف مصرفی تقسیم بندی می گردد. بعضی از آلومینا اکتیو ها به رنگ زرد یا بنفش موجود می باشند. و علت آن وجود برخی مواد دیگر در اکتیو آلومینا است.ترکیب اکتیو آلومینا با مواد دیگر موجب می شود تا این ماده، جذب بهتری داشته باشد.

کاربرد اکتیو آلومینا در صنعت

این ماده کاربردهای زیادی در صنایع گوناگون دارد. استفاده از این ماده در محیط زیست، پزشکی و پتروشیمی رایج می باشد. از این ماده می توان در موارد زیادی استفاده کرد. کاتالیست یکی از کاربرد های اکتیو آلومینا می باشد. در فرایند تولید پلی اتیلن و تولید هیدروژن پراکسید از این ماده استفاده می شود. از آنجایی که این ماده دارای حفره های زیاد و سطح تماس بالایی است، به عنوان جاذب رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. رطوبت موجود در هوا توسط اکتیو آلومینا جذب شده و هوای موجود خشک می شود. مثلا مواد دیگری مانند سیلیکاژل نیز به عنوان جاذب مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما این ماده به علت این که قدرت بالاتری در جذب دارد؛ ماده ی بهتری برای جذب رطوبت و خشک کردن است. هم چنین قابلیت احیا اکتیو آلومینا موجب شده تا این ماده انتخابی باشد. در دمای ۲۸۰ درجه سانتی گراد می توان از این ماده استفاده کرد. حذف کننده فلوئور فلوئور یک ماده خطر ناک است که در آب های آشامیدنی وجود دارد. از آنجایی که این ماده به سلامت انسان اسیب می رساند و باعث می شود که فرد به بیماری استخوانی مبتلا شود؛ باید این رطوبت به نحوی حذف گردد. بنابر این از اکتیو آلومینا برای از بین بردن فلوئور استفاده می شود.
  • استفاده در تکنولوژی PSA یا دیگر دستگاه‌های خشک کن
  • خشک کردن بسیاری از مایعات آلی و رساندن رطوبت آنها به کمتر از ۱۰ppm
  • حذف عناصری نظیر فلوئور، کلر، آرسنیک و کادمیم
  • حذف رطوبت موجود در صنایع غذایی و دارویی
  • خشک کردن بسیاری از گازها نظیر هوا، آمونیاک، کربن دی اکسید و …
  • خشک کردن مایعاتی نظیر بنزن، اتیل استات و …
از دیگر کاربردهای اکتیو آلومینا در صنعت می باشد.

شرکت پخش آلومینای فعال در ایران

آلومینا اکتیو

آلومینا فعال ماده ایست که می توانید آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در مجموعه ی مفید خریداری کنید. این مرکز با حذف واسطه ها توانسته آلومینا فعال را به طور مستقیم در سراسر کشور با قیمت مناسب عرضه کند.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/52ayv2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید