• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

سفارش اکتیو آلومینا (Active Alumina)  از تهران

اکتیو آلومینا (Active Alumina)  دارای بیشترین کاربرد در زمینه جذب رطوبت در صنعت هوای فشرده است. آلومینا فعال یا به عبارت دیگر اکتیو آلومینا اصلی ترین نقش را در خذف رطوبت از جریان هوای فشرده و سایز گاز ها دارد. شما می توانید جهت سفارش این محصول از تهران و سایر شهر ها و حتی کشور ها تنها با یک تماس تلفنی، سفارش خود را ثبت کرده و دریافت نمایید.

معرفی و مشخصات آلومینای فعال Active Alumina

آلومینا اکتیو

 آلومینای فعال که به آن آلومینا اکتیو نیز گفته می شود، می تواند از تاثیر نامطلوب رطوبت روی خطوط توزیع و انتقال من جلمه کندانس شدن و یخ زدن رطوبت در خطوط انتقال که باعث خوردگی، زنگ زدگی و آلودگی کاتالیست ها می شود؛ جلوگیری کند. بد نیست بدانید که وجود رطوبت در مواد آلاینده ها وناخالصی می تواند مشکلات زیادی را در جریان های گازی ایجاد کند.

سایر مشخصات و ویژگی های آلومینا فعال

لازم به ذکر است که اکتیو آلومینا در واقع جاذب و رطوبت زدا است و این محصول می تواند از جریان هوا در سیستم ها تهویه مولکول های آب را جدا کند. حتی این محصول در صنعت خالص سازی خوراک واحد پالایشگاهی نفت و پتروشیمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن این که آلومینا اکتیو از هیدروکسیله شدن آلومینیوم هیدروکسید تولید می شود. به همین دلیل هم دارای میزان زیادی تخلخل و ساختار شبکه ای است. و می تواند بسیار بیش تر از وزن خود مولکول را جذب کند.

آلومینا اکتیو دارای چندین ویژگی است که باعث شده این محصول کاربردی تر شود؛ این ویژگی ها عبارت است از:

آلومینا اکتیو

  1. قیمتی مقرون به صرفه
  2. دارای مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی است
  3. ساختاری متخلخل و احیاء پذیر
  4. دارای ظرفیت جذب رطوبت بالا
  5. خنثی بودن و بی اثر بودن
  6. مقاومت بالا در برابر رسوب توسط پلیمریزاسیون الفین ها
تمامی این مواد باعث شده آلومینا اکتیو در زمینه ها و صنایع محتلفی کاربرد داشته باشد. که در ادامه بیشتر در این زمینه صحبت خواهیم کرد. همان طور که می دانید اکتیو آلومینا از هیدروکسید آلومینیوم تولید شده است. بنابراین این محصول و این ماده دارای ساختاری متخلخل است. از همین رو قدرت جذب بسیار خوبی را دارد که می توانیم از آن جهت جذب رطوبت موجود در هوا استفاده کنیم. اکتیو آلومینا به خاطر داشتن سطح ویژه بالا که برابر با عددی در حدود ۴۱۵  تا ۳۴۵  متر مربع بر گرم است، می توان میزان طوبت بسیار زیادی را در خود جذب کند این عدد در مقایسه با سیلیکاژل بسیار بالا تر است. از دیگر کاربرد های اکتیو آلومینا می توانیم به استفاده از آن به عنوان فیلتر در تصفیه آب آشامیدنی و همچنین حذف کننده ناخاصلی هایی مانند فلوراید، آرسنیک و سلنیوم اشاره داشته باشیم. این ماده به عنوان یک جاذب تا نقطه شبنم ۷۰ درجه سانتی گراد را می تواند رطوبت زدایی کند.

از دیگر کاربرد های این محصول هم می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پاک سازی گازها و مایعات ( حذف ذرات بسیار ریز فلزی، ترکیبات TBC ، HCL و HF )
  • آب زدایی از مایعات آلی مانند LPG، پروپیلن، بوتن، سیکلوهگزان و حلال های آروماتیکی
  • آب زدایی از هوای فشرده ( سیستم های PSA و TSA )، اکسیژن، نیتروژن، گاز طبیعی، گاز طبیعی مایع و کربن دی اکسید

صادرات اکتیو آلومینا از ایران

آلومینا فعال

مجموعه بازرگانی مفید تامین کننده انواع زئولیت و جاذب رطوبت با برند های مختلفی است. شما می توانید جهت خرید این آلومینا اکتیو یا به عبارتی اکتیو آلومینا در هر حجم و اندازه به صورت عمده و حتی برای صادرات از ایران با ما تماس بگیرید. جهت گرفتن مشاوره در زمینه فروش این محصول و صادرات نیز می توانید روی تجربه ما حساب کنید. بهترین و با کیفیت ترین محصول با قیمتی رقابتی را خریداری کنید. شعار ما رضایت مشتری است.  

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/52a7e2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید