• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

اکتیو آلومینای ارزان قیمت در بازار

  اکتیو آلومینا که آن را با نام آلومینای فعال نیز می شناسند یکی دیگر از مواد جاذب و پرکاربرد در صنایع می باشد. صنایع زیادی هستند که برای انجام کارهای خود و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، می بایست از این ماده استفاده کنند. متاسفانه حضور واسطه ها و سودجویان موجب شده تا این ماده با قیمت بالاتری به دست مصرف کننده برسد. و حتی در برخی موارد نمونه ی بی کیفیت تری از محصول در بازار عرضه گردد. اگر به دنبال اکتیو آلومینا با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید؛ وزن و مقدار مورد نیاز از محصول خود را به ما سفارش دهید. آلومینای فعال در بسته بندی دلخواه در هر جای ایران که باشید به دست شما می رسد.

الومینا اکتیو

آشنایی با آلومینا اکتیو

آلومینا اکتیو یک ماده با تخلخل بالا می باشد. همین ویژگی موجب شده تا این ماده یکی از موثرترین مواد جاذب رطوبت در صنعت شناخته شود. قیمت مناسب آن موجب شده تا صنایعی مانند گاز، نفت و پتروشیمی برای انجام کارهای خود از این ماده استفاده کنند. تخلخل بالا در کنار دیگر ویژگی ها موجب شده تا آلومینای فعال، علاوه بر جاذب بودن، به عنوان کاتالیست و نم زدا نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از این ماده می توان برای حذف ناخالصی هایی مانند پروپیلن، اتیلن، بوتان، سیکلوهگزان، جداسازی فلور، آرسنیک و سلنیوم از آب آشامیدنی و جداساز رطوبت از هوای فشرده استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی که برای آلومینای فعال می توان نام برد، سطح ویژه ی بالای آن است که برای جذب رطوبت و گاز و مایع از آن استفاده می گردد. این ماده هنگام ورود به آب تجزیه نشده و شکل خود را حفظ می کند. هیدروکسید آلومینیوم ماده ی است که به تولید الومینا اکتیو کمک می کند. این ماده را می توان به صورت پودری و کروی خریداری کرد. خنثی بودن این ماده و بی اثر بودن آن موجب شده تا در واکنش های شیمیایی از آن استفاده شود.

روش های تولید آلومینا اکتیو

تولید اکتیو آلومینا بر اثر واکنش بایر و کلسیناسیون می باشد. در پروسه تولید نیز از موادی معدنی دیگری مانند بوهمیت، گیسیت و بوکسیت استفاده می گردد. در نتیجه آلومینا اکتیو شده تولید می گردد. این آلومینا ساختار اکسید آلومینیومی دارد که اندازه ذرات و میزان تخلخل آن ها با یکدیگر تفاوت دارد. روش دیگری که آلومینا اکتیو را تولید می کنند، در ازمایشگاه ها و به وسیله ی، طیف سنجی، اشعه ایکس و انالیز حرارتی می باشد. این ماده در اندازه های مختلفی ساخته شده است و رایج ترین اندازه ی آن ها در ابعاد ۳ تا ۵ میلیمتر است.از آلومینا در ابعاد ۵ تا ۸ میلی متر نیز استفاده می گردد که کاربرد آن در خشک کن ها می باشد. این ماده را می توان در رنگ های مختلف خریداری کرد. آلومینا بی رنگ، بنفش و زرد رنگ. که البته آلومینا بنفش و زرد ترکیبی از آلومینا با مواد دیگر مانند پتاسیم پرمنگنات و یا زئولیت می باشد. اکتیو آلومینا را می توان به صورت پودری و کروی خریداری کرد.

کاربردهای مواد اکتیو آلومینا چیست

  • جاذب بودن
  • کاتالیست
  • جداسازی فلوراید از آب آشامیدنی
  • کاربرد در خلا
  • کاربرد در پزشکی

مرکز پخش اکتیو آلومینا به صورت مستقیم

مجموعه ی بازرگانی مفید با سابقه ی چند ساله ای که در زمینه پخش و فروش انواع مواد معدنی و شیمیایی دارد؛ همواره برای کسب رضایت مشتریان خود، محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب ارائه داده است. اکتیو آلومینا نیز یکی دیگر از محصولات باکیفیت این مجموعه است که آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید از ما خریداری کنید.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/74p7a4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید