• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

عرضه مستقیم مولکولارسیو ۳A درجه یک

  مجموعه ی مفید یکی از مراکز عرضه ی مستقیم مولکولارسیو ۳A می باشد. به دلیل تقاضایی زیادی که از این محصول در صنایع وجود دارد؛ مولکولارسیو ۳A را با بالاترین کیفیت تامین کرده و آن را با قیمت استثنایی در بازار عرضه می کنیم. خریداران برای تهیه مولکولارسیو ۳A می توانند از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرند. مولکولارسیو ۳A و تمامی مولکولارسیو هایی که در صنایع کاربرد دارند و در بازار موجود می باشند، قابل سفارش به این مجموعه است. برای تهیه راحت این محصول با قیمت مناسب و تحویل در سریع ترین زمان ممکن، مجموعه ی مفید انتخاب خوبی خواهد بود. [caption id="attachment_2463" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۳A[/caption]

غربال مولکولی و ویژگی های آن

[caption id="attachment_2462" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۳A[/caption] این ماده را می توان نوعی زئولیت به حساب آورد؛ به دلیل ساختار مشابهی که با زئولیت دارد. مولکولارسیو یا همان غربال مولکولی یکی از مواد تاثیر گذار در جذب رطوبت گاز ها و مایعات می باشد. درست است که موادی مانند سیلیکاژل و آلومینا اکتیو هم برای جذب مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما عملکرد بالایی که مولکولارسیو ها دارند، در کنار مقرون به صرفه بودن، گزینه ی بهتری برای خرید می باشند. غربال مولکولی دارای تخلخل های ریز و یکنواختی است. این ماده قدرت بالایی در جذب رطوبت دارد. بنابراین می توان به سرعت مایعات وگاز ها را جذب و آن ها را داخل حفره های خود نگهداری کند. هر مولکولی نمی تواند از مولکولارسیو ها رد شود. مولکولارسیو ها اندازه هایی دارند. می توان اندازه ی حفره های آن ها را تقسیم بندی کرد. از ۳ آنگستروم تا ۱۰ انگستروم هستند.  ذراتی که ابعاد کوچکتر از این مقدار دارند، جذب شده و مابقی ذرات عبور می کنند. مولکولارسیو ها تا ۲۲ درصد از وزن خود را می توانند جذب کنند. این ماده قابلیت احیا دارد. و در دمای ۱۳۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد می تواند رطوبت جذب کند. یکی دیگر از دلایلی که موجب شده مولکولارسیو ها بتوانند جاذب خوبی باشند؛ وجود کاتیون کلسیم، پتاسیم و سدیم می باشد. آن ها می توانند آب، ناخالصی و مایعات موجود در گاز ها راه به خود جذب کنند.  

دانستنی هایی در مورد مولکولارسیو ۳A

[caption id="attachment_2461" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۳A[/caption] مولکولارسیو ۳A حفره هایی به اندازه ۳ آنگستروم دارد. این ماده می تواند مولکول هایی که قطر مولکولی آن ها کمتر از این میزان است را، جذب کند. مولکول هایی که قطر مولکولی بالاتری دارند؛ از این ماده عبور می کنند. این ماده کاربرد های وسیعی دارد. ویژگی های خاص آن مانند ، قدرت جذب بالا، طول عمر بالا، مقاومت در برابر سایش موجب شده تا این ماده، پرکاربردترین ماده در صنعت شناخته شود. هم چنین قابل احیا بودن آن نیز یکی دیگر از دلایل استفاده ی آن می باشد. مولکولارسیو ۳a را می توان با حرارت دادن  و یا کاهش فشار، احیا کرد. کاربردهایی که مولکولارسیو ۳a دارد: نم زدایی گاز طبیعی نم زدایی از CNG نم زدایی از ترکیبات قطبی و الکل هایی مانند اتانول و متانول عایق بندی شیشه عایق بندی پنجره ها محافظ بسته بندی و خشک کردن حذف آلودگی ها حذف بو   مولکولارسیو ۳A را می توان در دو شکل کروی و استوانه ای خریداری کرد.

خرید مولکولارسیو ۳A از نمایندگی

[caption id="attachment_2460" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۳A[/caption] مولکولارسیو ۳A  را می توانید به صورت غیر حضوری و با یک تماس تلفنی از مجموعه ی مفید خریداری کنید. مولکولارسیو عرضه شده در مجموعه ی مفید مزایایی دارد که محصولات مشابه آن در بازار، از ان برخوردار نخواهند بود.
  • راندمان بالا و مقرون به صرفه
  • افت فشار کم
  • طول عمر بالا
  • ظرفیت جذب آب بالا
  • پشتیبانی کامل بعد از فروش
  • گارانتی عملکرد
از جمله مزایای خرید مولکولارسیو ۳A از مجموعه ی مفید می باشد. پس از خرید و استفاده، متوجه تمایزی که این محصول با سایر نمونه های مشابه خود دارد؛ خواهید شد.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/y2rnw4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com