• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز خرید مولکولارسیو ۳A درجه یک

برای خرید مولکولارسیو ۳A حتما توجه داشته باشید که نمونه های باکیفیتی از محصول را تهیه کنید. مرکز مفید یکی از مراکز معتبر برای خرید مولکولارسیو ۳A درجه یک می باشد. با توجه به این که ما مرکز پخش مستقیم مولکولارسیو ۳A در ایران می باشد، می توانید نمونه با کیفیتی از این محصول را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید. مولکولارسیو ۳A در بسته بندی های مختلف و در سایز های مختلف و هم چنین در شکل های مختلف از ما خریداری کنید. . مولکولارسیو ۳A را می توانید به صورت کروی و استوانه ای از ما خرید کنید. مولکولارسیو ۳A مورد نیاز صنایع زیادی است، و به این محصول نیاز دارند. برای دسترسی صنایع مختلف به این محصول و تهیه محصول با کیفیت با قیمت مناسب، امکان خرید مولکولارسیو ۳A به صورت غیر حضوری و تلفنی وجود دارد. مولکولارسیو ۳A عرضه شده در مجموعه مفید بالاترین کیفیت لازم را دارد و محصول قابل اطمینانی می باشد.  

مولکولارسیو ۳A چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مولکولارسیو ۳A نوعی زئولیت است که اندازه حفره های ان ۳ آنگستروم می باشد. راندمان بالا، مقرون به صرفه بودن و افت فشارکم و طول عمر بالا و ظرفیت جذب آب بالا از ویژگی های منحصر بفرد این محصول است. این محصول دارای شبکه های متخلخل گونه بوده و اندازه حفره های آن ۳ انگسترومی است. این محصول دارای حفره های منظم و یکسان است. وجود این شبکه های متخلخل گونه موجب شده تا این ماده بتواند مواد زیادی را جذب کند. نرخ جذب بالا و طول عمر بالای جاذب و مقاومت آن در برابر سایش موجب شده تا مولکولارسیو ۳A کاربرد های بی نظیری داشته باشند. مولکولارسیو ها ماده مناسبی برای نم زدایی از گاز طبیعی و ترکیبات قطبی و الکی می باشند. هر کدام از مولکولارسیوها می توانند برای نم زدایی از گاز CNG و هوای فشرده مورد استفاده قرار می گیرند. غربال مولکولی ماده ایست که برای جداسازی اب در سیستم تهویه و جذب رطوبت در بین پنجره ها استفاده می گردد. این ماده می تواند کاربرد های دیگری در صنعت پتروشیمی و پالایش داشته باشد.

برخی از ویژگی های مولکولارسیو ۳a

این ماده از تبادل یونی با پتاسیم حاصل می گردد. حفره های این مواد می تواند مولکول هایی که اندازه آن ها ۳ انگستروم و کمتر از آن است را جذب کنند. مانند آب. بیشترین کاربردی که مولکولارسیو ۳A دارد، رطوبت گیری از جریان های مختلف است. عمده مزیت این ماده قدرت جذب و طول عمر بالا و مقاومت در برابر سایش بوده و به دو روش حرارت دادن و کاهش فشار قابلیت احیا دارد. نکته دیگری که در مورد مولکولارسیو ۳A قابل بیان است، قابلیت احیای آن در دمای ۱۳۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد می باشد. این ماده می تواند جذب بالایی داشته باشد و یکی از دلایل آن وجود کاتیون هایی مانند کلسیم و پتاسیم و سدیم می باشد که می توانند میزان بالایی از آب و ناخالصی ها را جذب کنند.  

گرید های مختلف مولکولارسیو ۴A و کاربردهای آن

 GSorb-310 این محصول رایج ترین گرید مولکولارسیو ۳A است. به دلیل داشتن سطح ویژه بالا از آن به عنوان جاذب رطوبت در صنایع مختلف استفاده می شود. این محصول را می توانید در سه نمونه کروی، استوانه ای و تریلوب خریداری کنید. GSorb-330به طور ویژه از این محصول برای رطوبت گیری از هیدروکربن اشباع نشده مانند اتیلن و مایعات قطبی نظیر اتانول استفاده می شود. سرعت جذب بالا  وسطح فعال بالا از جمله مشخصه های این محصول است. گرید دیگری از غربال مولکولی ۳A، جاذب GSorb-320 است که برای نمزدایی استفاده می شود و این ماده برای جذب CO2 و H2S کاربرد دارد.

قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۳A

خریداران مولکولارسیو ۳A می توانند این ماده را از مجموعه ی ما به صورت کیلویی، بسته بندی و فله در تناژ بالا خریداری کنند. با توجه به نوع برند و کشور سازنده و کیفیت این ماده قیمت هر کیلو مولکولارسیو۳A در ایران متفاوت خواهد بود. اما با این وجود برای اطلاع از قیمت مولکولارسیو می توانید از طریق شماره تماس موجود در سایت با ما تماس بگیرید. هم چنین مولکولارسیو ۳A در این مجموعه با قیمت مناسب تری به فروش می رسد. علت آن هم این است که مجموعه ی بازرگانی مفید، مرکز پخش مولکولارسیو ۳A در ایران است و با حذف واسطه ها، قیمت مناسبی از محصول را به مصرف کنندگان اعلام می کند.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/o486a2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com