• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز خرید مولکولارسیو ۳A اروپایی

  مولکولارسیو ۳A نوع دیگری از جاذب های پرکاربرد در صنعت می باشند. این ماده به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی و ساختاری که دارد؛ توانسته نقش بزرگی در صنعت ایفا کند. طوری که صنایع زیادی به استفاده از آن نیاز داشته باشند. جهت خرید مولکولارسیو ۳A اروپایی، در هر وزن و بسته بندی می توانید مجموعه ی مفید را انتخاب نمایید. این مجموعه فروشنده ی فعال در زمینه فروش مولکولارسیو ۳A اروپایی و هم چنین سایر مولکولارسیو ها و مواد معدنی می باشد. جهت سفارش محصول و اعلام موجودی و قیمت مولکولارسیو ۳A اروپایی می توانید به صورت مستقیم با کارشناس فروش مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی نیز ثبت نمایید. مولکولارسیو ۳A اروپایی درجه یک را با قیمت مناسب ازما خریداری کنید و از عملکرد بالای این ماده بهره ببرید. [caption id="attachment_1869" align="aligncenter" width="300"]مولکولارسیو 3a مولکولارسیو ۳a[/caption]

معرفی مولکولارسیو ها و انواع آن

[caption id="attachment_1870" align="aligncenter" width="300"]قیمت مولکولارسیو 3a مولکولارسیو ۳a[/caption] نام دیگری که از مولکولارسیو ها یاد می شود، غربال مولکولی است. این ماده نوعی زئولیت بوده و یک ماده تاثیر گذار در جذب رطوبت انواع گاز و مایعات می باشد. البته برای جذب رطوبت از مواد دیگری نیز در صنعت استفاده می شود. آلومینا اکتیو و سیلیکاژل نیز دونوع ماده جاذب هستند. اما استفاده از مولکولارسیو رایج تر می باشد و آن هم به دلیل عملکرد بالاتری است که این ماده در جذب رطوبت دارد. در واقع آن چیزی که موجب شده تا مولکولارسیو کاربرد زیادی داشته باشد؛ ساختار متخلخل گونه آن است. تخلخل های یکنواخت موجب می شود که این ماده قدرت زیادی در جذب داشته باشد. هنگامی که مایعات و گاز ها از این ماده عبور می کنند، ذراتی که ابعاد کوچکتر دارند، جذب مولکولارسیو شده و مابقی ذرات عبور می کنند. ذرات آب نیز در این متخلخل ها گیر می افتند. این موجب می شود که عمل جذب کامل رطوبت در مایعات و گاز ها بیشتر گردد. در شرایط عادی این ماده می تواند تا ۲۲ درصد وزن خود، مواد را جذب کند. مولکولارسیو، موادی که با اندازه مولکولی و شکل آن منطبق بوده، جذب می کند و می تواند گاز و مایع بدون آب را تولید کند. یکی دیگر از ویژگی های خوبی که می توان برای مولکولارسیو ها نام برد، قابلیت احیای آن می باشد. این ماده می تواند بین ۱۳۰-۲۵۰ درجه سانتی گراد، مجدد احیا شود. از دیگر دلایلی که مولکولارسیو می تواند به عنوان جاذب عمل کند؛ وجود کاتیون کلسیم و پتاسیم و سدیم می باشد. این ماده می تواند میزان بالایی از آب، ناخالصی و مایعات موجود در گاز را جذب کند. غربال مولکولی یا همان مولکولارسیو ها ساختار سه بعدی دارند و از آلومینوسیلیکات به دست می آیند. این ماده دارای شبکه ای متخلخل با حفره هایی منظم و اندازه یکسان است. زئولیت مواد مختلف را جذب و آن ها را جدا سازی می کند. مولکولارسیو ها بر اساس اندازه حفره های خود دسته بندی می شوند. این حفره ها به اندازه ۳ تا ۱۰ آنگستروم هستند. مولکولارسیو ۳A،  مولکولارسیو۴A و مولکولارسیو ۵A و مولکولارسیو ۱۳X نمونه ای غربال مولکولی هستند که هر کدام بر اساس اندازه شان کاربرد های متفاوتی دارند.

کاربرد های مولکولارسیو ها در زندگی روزمره:

[caption id="attachment_1872" align="aligncenter" width="300"]مولکولارسیو 3a خرید مولکولارسیو ۳a[/caption]
  • جداسازی آب در سیستم تهویه
  • استفاده از مولکولارسیو برای جذب رطوبت در پنجره های دوجداره
  • مصرف زیاد مولکولارسیو در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
  • رطوبت زدایی از گاز طبیعی و هوا
  • حذف آلاینده های مختلف
  • و....
برخی از کاربرد های مولکولارسیو ها می باشد.

مولکولارسیو ۳A چه کاربرد هایی دارد؟

مولکولارسیو ۳A نیز مانند سایر مولکولارسیو ها ساختار سه بعدی داشته و از آلومینوسیلیکات به دست می آیند. این ماده تبادل یونی با پتاسیم دارد. اندازه حفره هایی این ماده حدود ۳ انگستروم است. این ماده می تواند مولکول هایی که قطر مولکولی آن ها از ۳ آنگستروم کمتر است را جذب کند. آب نیز می تواند جذب این ماده شود. مولکول هایی که بزرگتر از این سایز هستند، توسط مولکولارسیو جذب نمی شوند. مولکولارسیو کاربردهای زیادی دارد و می توان از آن برای رطوبت گیری از جریان های مختلف در صنایع مختلف استفاده کرد. نرخ جذب بالا، طول عمر بالای ماده و مقاومت بالای آن در برابر سایش از جمله ویژگی های خاص مولکولارسیو ۳A می باشد.    


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/o489k2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com