• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید عمده مولکولارسیو ۳A از مرکز معتبر

  مراکز زیادی هستند که می توانید از آنها مولکولارسیو ۳A خریداری کنید اما تمامی آن ها نمونه اصلی محصول را ارائه نخواهند کرد. و یا محصول را با قیمت زیادتری در بازار می فروشند. اگر به دنبال خرید مولکولارسیو ۳A با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، مجموعه ی ما با چندین سال سابقه در زمینه فروش، بهترین و معتبر ترین مرکز خواهد بود. مجموعه ی مفید در زمینه فروش انواع مولکولارسیو ها نیز فعالیت داشته و می توانید نمونه های دیگری از محصول را از همین مرکز خریداری کنید.

مولکولارسیو یا غربال مولکولی چیست

ماده ای با ساختار سه بعدی که متشکل از آلومینوسیلیکات ها هستند؛ شبکه ای متخلخل با حفره هایی منظم و اندازه یکسان می باشند. این مواد از دسته زئولیت ها بوده و به واسطه داشتن ساختار حفره ای و متخلخل می توانند مواد مختلف را جذب کنند و یا عملیات جداسازی را انجام دهند. مولکولارسیو ها بر اساس اندازه حفره ها دسته بندی شده و دارای حفره هایی با اندازه ۳ تا ۱۰ آنگستروم هستند. مثلا مولکولارسیو ۳A، قطری به اندازه ۳ انگستروم دارد که برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از مولکولارسیو ها با توجه به اندازه ای که دارند، برای استفاده در صنعت مشخصی قابل استفاده خواهند بود. به طور کلی مولکولارسیو ها کاربرد فراوانی در زندگی روز مره دارند. جداسازی آب در سیستم تهویه و به کاربردن آن در پنجره های دوجدار برای جذب رطوبت موجود در دولایه از کاربردهای این مواد می باشد. البته می توان عمده مصارف این مواد را در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی دانست. رطوبت زدایی از گاز طبیعی و هوا، حذف آلاینده های مختلف مانند ترکیبات گوگردی نیتروژن دار و کربن دی اکسید و ... مهم ترین کاربردهای زئولیت هستند که در صنعت پالایش و پتروشیمی به کار می روند. مولکولارسیو ۳A نمونه ای از مولکولارسیو ها بوده که این ماده هم از آلومینو سیلیکات ساخته می شود این ماده از تبادل یونی با پتاسیم حاصل می گردد. این ماده به دلیل این که قطری حدود ۳  انگستروم دارد، می تواند مولکول هایی با قطر مولکولی کمتر از ۳ آنگستروم را جذب کند و مولکول هایی که قطر بزرگتری دارند نمی توانند وارد حفره ها شوند و جذب گردند. مولکولارسیو ۳A برای رطوبت گیری از جریان های مختلف نیز کاربرد گسترده ای دارد.

از ویژگی های بارزی که می توان برای مولکولارسیو ۳A نام برد:

نرخ جذب بالا طول عمر بالای جاذب مقاوم در برابر سایش مولکولارسیو ۳A با داشتن سطح ویژه بالا می تواند به عنوان جاذب رطوبت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. می توانید این محصول را در شکل های مختلف کروی، استوانه ای و تریلوب خریداری کنید.
  • رطوبت گیری از گازهای تبرید
  • نم گیری از هوای ورودی به کمپرسور
  • رطوبت زدایی از گاز طبیعی
  • جذب رطوبت بین شیشه های دوجداره

نمونه محصولات دیگری از مولکولارسیو ۳A

GSorb-320 جاذب GSorb-320 نمونه ای از مولکولارسیو۳A  می باشد که برای نم زدایی مورد استفاده قرار می گیرد این محصول می تواند به صورت همزمان CO2 و H2S جذب را کاهش دهد. می توانید این محصول را در سه مدل استوانه ای، تریلوب خریداری کنید. از کاربردهای ان هم می توان به رطوبت گیری به همراه کاهش تشکیل COSاشاره کرد.   GSorb-330 این ماده نیز نمونه دیگری از جاذب گرید مولکولارسیو ۳A بوده و برای رطوبت گیری از هیدروکربن های اشباع نشده گازی مانند اتلین و مایعات قطبی مانند اتانول مورد استفاده قرار می گیرد. مشخصه هایی که این محصول دارد سطح فعال بالا و سرعت جذب بالا می باشد. نم زدایی از اتانول، متانول و مایعات قطبی و جذب رطوبت از اتیلن و پروپیلن از کاربرد های آن است.  

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/a4d8p2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com