• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت مولکولارسیو ۳A اروپایی در سمنان

  مولکولارسیو ۳A اروپایی یکی دیگر از محصولات با کیفیت در مجموعه ی معتبر مفید می باشد. این محصول در درجه کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد. و قطعا ماده ای که کیفیت بالاتری دارد، بیشترین تاثیر را خواهد داشت. شما می توانید این ماده را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از ما خریداری کنید. مولکولارسیو ۳A و انواع مولکولارسیو های اروپایی و چینی در مجموعه ی مفید موجود می باشد. قیمت هر کدام از این محصولات با توجه به کیفیت و وزن و بسته بندی ان ها متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت مولکولارسیو ۳A اروپایی می توانید با ما در تماس باشید.  

غربال مولکولی چیست؟

الک مولکولی، غربال مولکولی و مولکولارسیو ها، هر سه نام یک ماده مهم و پرکاربرد در صنعت می باشد که عمده مصرف این ماده، استفاده از آن در صنایع است. غربال مولکولی ماده ای است که از ان در صنعت استفاده ی زیادی می شود. این ماده برای جذب گاز و مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. البته ماده های دیگری هستند که بتوان از آن ها برای جذب استفاده کرد. اما مولکولارسیو عملکرد بالاتر و قیمت مناسب تری دارد. این ماده به دلیل متخلخل بودن و قدرت جذب بالا، تاثیر شگرفی را دارد. غربال مولکولی دارای حفره هایی است که این حفره ها در اندازه ۳ تا ۱۰ آنگستروم تقسیم بندی می شوند. اندازه ی این حفره ها موجب می شود که هر کدام کاربرد مختلفی داشته باشند. این مواد می توانند در زمان عبور مایعات و گاز، ذراتی که از حفره هایشان کوچکتر هستند را جذب کرده و مابقی ذرات را از خود عبور دهند. این ماده تا ۲۲ درصد از وزن خود، قابلیت جذب دارد. و می تواند مایعات و گاز ها را جذب کند. از دیگر ویژگی های شگفت انگیز این ماده، قابلیت احیای آن می باشد. کاتیون سدیم، پتاسیم و سدیم نیز در این ماده وجود دارند. و باعث شده اند که مولکولارسیو بتواند جذب بالایی داشته باشد. [caption id="attachment_2001" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو۳a[/caption]

از مولکولارسیو ۳A چه استفاده ای می شود؟

[caption id="attachment_2002" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۳a[/caption] این ماده که از تبادل یونی با پتاسیم حاصل شده است، کاربرد های زیادی دارد. اندازه حفره این ماده همان طور که از نام ش مشخص است، ۳ انگستروم می باشد و می تواند مولکول های آب را که قطرشان کمتر از ۳ آنگستروم است، جذب کند. مولکول هایی با قطر مولکولی بالاتر از آن، جذب این ماده نمی شوند. به همین علت است که هر کدام از مولکولارسیو ها برای یک صنعت خاص کاربرد دارند. چون اندازه هر مولکول متفاوت است و فقط بعضی از جاذب ها، توانایی جذب آن را دارند.

کاربرد های گسترده مولکولارسیو ۳A:

  • نم زدایی گاز طبیعی
  • نم زدایی از CNG
  • نم زدایی از ترکیبات قطبی
این ماده را می توان به صورت کروی و استوانه ای در سایز های مختلف خریداری کرد.   هم چنین مولکولارسیو ۳A شامل چند محصول هستند که هر کدام برای استفاده در یک صنعت تولید می شوند.   GSorb-310 به دلیل داشتن سطح ویژه ی بالا، جاذب رطوبت خوبی است که در صنایع مختلف از ان استفاده می گردد. و می توان آن را در شکل های مختلف کروی، استوانه ای و تریلوب خریداری کرد. رطوبت گیر گازهای تبرید، نم گیری از هوای ورود، رطوبت زدایی از گاز طبیعی، جذب رطوبت بین شیشه های دو جداره از دیگر کاربرد های آن است. GSorb-320 برای نمزدایی و قابلیت کاهش جذب همزمان CO2 و H2S می توان این محصول را در سه شکل کروی، استوانه ای و تریلوب خریداری کرد.   GSorb-330 بهترین جاذب برای رطوبت گیری از هیدروکربن های اشباع نشده است. سطح فعال بالا و سرعت جذب بالا از ویژگی های این ماده می باشد.  نمزدایی از اتانول، متانول و سایر مایعات قطبی از کاربردهای دیگر  GSorb-330 است.

مزایای خرید مولکولارسیو ۳A اروپایی از مجموعه ی مفید:

[caption id="attachment_2003" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو اروپایی[/caption] بازدهی بالا قیمت مناسب افت فشار کم طول عمر بالا ظرفیت جذب بالا برای ثبت سفارش فقط کافیست با ما تماس بگیرید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/84b8d4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com