• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز پخش کربن مولکولارسیو CMS در سمنان

کربن مولکولارسیو CMS یکی از غربال های مولکولی پر مصرف است. این محصول دارای کاربرد ها و استفاده های خاصی در صنایع مختلف است. مجموعه بازرگانی مفید به عنوان یکی از مراکز پخش این محصول در خحال فعالیت است.

ما دارای نمایندگی پخش انواع زئولیت طبیعی و مصنوعی هستیم. در واقع با پخش مستقیم، محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت های ویژه را به دست شما می رسانیم. رضایت مندی مشتری ها هدف اصلی و اساسی مجموعه مفید است.

شما می توانید برای خرید کربن مولکولارسیو و یا هر نوع مولکولارسیو دیگری را از سمنان و هر نقطه ای از کشور، تنها با گرفتن یک تماس تلفنی اقدام نمایید.

ویژگی ها و مشخصات غربال های مولکولی

غربال های مولکولی دارای ساختاری به صورت اسفنج هستند که بر روی بدنه آن ها سوراخ ها و منافذ ریز زیادی وجود دارد. قطر و سایز این حفره ها به اندازه مولکول های کوچک است.

در واقع هیچ مولکول بزرگی اجازه عبور و جذب شدن توسط غربال های مولکولی را ندارد.  در واقع وقتی ترکیب و یا گروهی از مولکول ها از بستر این غربال های مولکولی عبور کنند، تنها مولکول هایی اجازه ورود و جذب شدن در آن را دارند که هم سایز با حفره های موجود بر روی بدنه این ماده باشند. مولکول ها و اجزایی که دارای سایز بزرگ تری هستند، قادر به عبور نیستند و به ناچار بستر را ترک می کنند.

یکی از استفاده هایی که از غربال های مولکولی می شود این است که از ان ها به عنوان خشک کننده استفاده می شود. چرا که این محصول قادر است تا رطوبت را از ماده در حال عبور از روی بستر به خود جذب کند. از همین رو به عنوان خشک کننده نیز شناخته می شود.

معرفی غربال مولکولی کربن

غربال مولکولی کربن می تواند با تجریه حرارتی تمامی غشاهای ماتریس مخلوط پلی آمید دوپ شده با MOF را می سازد. در واحد PSA استفاده از کربن مولکولارسیو پتروتات می تواند باعث دوام پذیری بیش تر و هزینه کم تر برای نگهداری از نیتروژن شود.

همان طور که می دانید و از اسم این محصول پیداست؛ بیش ترین میزان موجود و ترکیب موجود در آن کربن است. اندازه منافذ بسیار زیادی که بر روی بدنه و ساختار آن وجود دارد ۴ انگستروم است.

این سایز حفره ها، بهترین گزینه برای غربال کردن و جداسازی مولکول های اکسیژن از نیتروژن است. قطر منافذ یک غربال مولکولی با واحد ångströms (Å) یا نانومتر (nm) اندازه گیری می شود. طبق نماد IUPAC، مواد ریز متخلخل دارای قطر منافذ کمتر از ۲ نانومتر (۲۰ Å) و مواد ماکرو متخلخل دارای قطر منافذ بیشتر از ۵۰ نانومتر (۵۰۰ Å) هستند.

بنابراین دسته مزوپور در وسط با قطر منافذ بین ۲ تا ۵۰ نانومتر (۲۰-۵۰۰ Å) قرار دارد. جداسازی مولکول های اکسیژن و نیتروژن با استفاده از کربن مولکولارسیو انتخابی بسیار ناب و عالی است. چرا که در واحد های PSA وقتی از کربن مولکولارسیو برای جدا کردن مولکول های این دو بهره برده می شود.

میزان خلوص ماده خروجی که نیتروژن است تا ۹۹ درصد است. یعنی ماده به دست آمده از این فرایند که نیتروژن است با خلوص ۹۹ درصدی است.

فروش عمده کربن مولکولارسیو غیر حضوری

ما به عنوان یکی از مراکز پخش این محصول با تولید کنندگان حرفه ای الک مولکولی کربن و تولید کنندگان معروف در حال همکاری هستنیم. ما به پخش مستقیم این محصول می توانیم بهترین محصولات و با کیفیت ترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها به دست شما برسانیم.

صمن این که کربن مولکولارسیو و سایر مولکولارسیو ها در مجموعه مفید وجود دارد، برای ثبت سفارش تنها کافی است با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.  


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/54ywb2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com