• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

ارزان ترین قیمت مولکولارسیو ۳A

قیمت مولکولارسیو 3A در بازار امروز بسته به کیفیت محصولات تولیدی متغیر است. برای تهیه ارزان ترین قیمت مولکولارسیو ۳A  در ایران، به سراغ مراکز پخش مستقیم این محصول بروید.

اگر می خواهید مولکولارسیو 3A  را با قیمت مناسب و البته کیفیت بالا خریداری کنید؛ مجموعه ی بازرگانی مفید بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.

مولکولارسیو 3A در این مجموعه بالاترین کیفیت ممکن را داشته و قابل اطمینان می باشد. با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنید.

به بررسی قیمت مولکولارسیو 3A در انتهای مقاله پرداختیم.

انواع بسته بندی مولکولارسیو 3A

3a molecular sieves

مولکولارسیو 3A  در بسته بندی های مختلف و هم چنین در بسته بندی دلخواه شما و وزن مورد نظر شما، آماده ی ارسال به سراسر ایران خواهد بود. هم چنین می توانید این محصول را در وزن مورد نظر خود نیز سفارش داده و آن را در خارج از کشور نیز تحویل بگیرید.

ارسال محصول به خارج از کشور نیز وجود دارد و این محصول را می توانید از بهترین برند های موجود در بازار جهانی، در وزن های جزئی و فله ای از ما خریداری کنید. قیمت محصول نیز با توجه به واردات مستقیم محصول، مناسب خواهد بود.

برای ثبت سفارش در مجموعه بازرگانی مفید، فقط کافیست از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

شناخت مولکولارسیو  3A

به طور کلی تمامی غربال های مولکولی ساختار یکسانی دارند. این مواد دارای ساختار سه بعدی هستند که از آلومینوسیلیکات ساخته شده اند. دارای شبکه ای متخلخل گونه و حفره مانند می باشند. اندازه حفره های آن ها منظم و یکنواخت است.

مولکولارسیو ها می توانند مواد مختلفی را جذب کنند و جدا سازی نمایند. این مواد را بر اساس اندازه حفره هایشان تقسیم بندی می کنند. اندازه حفره مولکولارسیو ها بین ۳ تا ۱۰ آنگستروم می باشد.

مولکولارسیو 3Aهمان طور که از نامش مشخص است؛ مولکولارسیوی با قطر ۳ آنگستروم می باشد. مولکولارسیو ۳a نوعی غربال مولکولی است که تبادل یونی با پتاسیم حاصل شده است. این ماده با داشتن حفره های ۳ آنگسترومی، می تواند موادی را جذب کند که اندازه مولکولی آن ها کمتر از ۳ آنگستروم می باشد.

این مواد توانایی جذب مولکول هایی بزرگ تر از این مقدار را ندارد؛ و برای جذب مولکول هایی که از ۳ آنگستروم بزرگتر هستند، باید از مولکولارسیو های متناسب با آن ها استفاده کرد. غربال مولکولی و الک مولکولی نام دیگری است که به مولکولارسیو ها می دهند.

بنابراین مولکولارسیو 3A را می توان به عنوان غربال مولکولی 3A و یا الک مولکولی 3A نیز معرفی کرد. این ماده یکی از تاثیر گذار ترین موادی است که می توان از آن برای جذب رطوبت و مایعات استفاده کرد. مواد دیگری نیز در صنعت وجود دارند که می توانند مولکول های ۳ انگسترومی را جذب کنند؛ اما به دلیل این که مولکولارسیو 3A قیمت مناسب تر و کارایی بالاتری دارد؛ اولین ماده انتخابی خواهد بود.

خصوصیات مولکولارسیو ۳ آنگسترومی

خصوصیات مولکولارسیو ۳ آنگسترومی

جذب رطوبت به دلیل ساختار یکنواخت، افزایش قدرت در جذب و عملکرد بالا از دیگر ویژگی هایی است که سبب شده مولکولارسیو 3A مهم ترین ماده و اولین ماده انتخابی باشد. ساختار متخلخل گونه این ماده موجب شده، هنگامی که رطوبت از آن عبور می کند، داخل ساختار متخلخل آن حبس شود.

این عمل موجب می شود که رطوبت به طور کامل در مایعات و گاز جذب شود. میزان جذب این ماده تا ۲۲ درصد از وزن خود می باشد.این ماده می تواند با اندازه مولکولی و شکل ماده جذبی، منطبق شود. تولید گاز و مایع بدون آب از تواناهایی مولکولارسیو 3A می باشد.

یکی از بهترین خصوصیت های مولکولارسیو 3A قابلیت احیاپذیری ان می باشد. این ماده در دمای ۱۳۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد به عنوان رطوبت گیر عمل می کند. یکی از دلایلی که موجب شده مولکولارسیو 3A قابلیت جذب بالایی داشته باشد؛ وجود کاتیون های کلسیم و پتاسیم و سدیم می باشد که میزان بالایی از آب، ناخالصی و مایعات را می توانند جذب کنند.

از مولکولارسیو 3A چه استفاده هایی می شود؟

به طور کلی از غربال مولکولی در صنعت و زندگی روزمره استفاده های زیادی می شود. این مواد برای جداسازی آب در سیستم تهویه و جذب رطوبت استفاده می شوند. اما به طور اختصاصی هر کدام از این مولکولارسیو و حتی گرید های مختلف شان کاربرد هایی دارند.

مولکولارسیو 3A برای رطوبت گیری از جریان های مختلف در صنایع مختلف کاربرد دارد. قبل از بیان کاربرد های این ماده، بهتر است بگوییم که خرید مولکولارسیو 3A در شکل های مختلف و هم چنین سایز های مختلف امکان پذیر است. مولکولارسیو 3A را می توان برای نم زدایی از گاز طبیعی، نم زدایی از CNG و ترکیبات قطبی و الکل هایی مانند متانول و اتانول به کار برد.

راندمان بالا، طول عمر بالا و ظرفیت بالای جذب موجب شده این ماده در صنعت های مختلف کاربرد داشته باشد. A-MS 03  یکی از محصولاتی است که به طور گسترده از آن برای نم زدایی از گاز CNG و هوای فشرده استفاده می شود. گرید دیگری از این محصول به نام ۳A-EDG برای آب زدایی از حلال قطبی مانند متانول و اتانول و ۳A-EPG ،  ۳A-EPG II و هم برای اب زدایی از هیدوکربن های اشباع نشده کاربرد دارد.

آشنایی با محصولات مولکولارسیو 3A :

محصولات دیگری از مولکولارسیو ها موجود هستند که هر کدام به علت داشتن یکسری خصوصیات فیزیکی برای استفاده در صنایع خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول سطح ویژه ی بالایی دارد و آن به عنوان جاذب رطوبت در صنایع مختلف استفاده می شود.

این محصول را می توانید در شکل های مختلف کروی، استوانه ای و تریلوب خریداری کنید. رطوبت گیری از گاز های تبرید،نم گیری از هوای ورودی به کمپرسور، رطوبت زدایی از گاز طبیعی و جذب رطوبت بین شیشه های دوجداره از کاربرد های دیگر  GSorb-310است. GSorb-320 این جاذب نیز یکی از گرید های مولکولارسیو 3A بوده و برای نم زدایی استفاده می شود.

هم چنین این گرید قابلیت کاهش جذب همزمان دو ماده را دارد. این ماده را هم می توانید در سه شکل خریداری کنید. رطوبت گیری به همراه کاهش تشکیل COSقابلیت ویژه ی آن است. GSorb-330 از این جاذب برای رطوبت گیری از هیدروکربن ها استفاده می شود. سطح فعال بالا و سرعت جذب بالا از مشخصه های بارز این محصول است. برای نم زدایی از اتانول و متانول و سایر مایعات قطبی می توان از آن استفاده کرد.

قیمت هر کیلو مولکولارسیو 3A خالص مرغوب در شرکت مفید چقدر می باشد؟

3a molecular sieves

قیمت هر کیلو زئولیت خالص در بازار متفاوت است و بسته به نوع و کیفیت زئولیت، کارایی و ماندگاری محصول شرکت تولید کننده متغیر و متفاوت می باشد. در حال حاضر قیمت هر کیلو زئولیت خالص را نمی‌توان دقیقاً تعیین کرد،باید توجه داشت که قیمت زئولیت و دستگاه‌های آن به دلیل تاثیر عوامل مختلفی مانند تغییرات بازار، نوع و کیفیت محصول، سایز و ظرفیت دستگاه، ممکن است تغییر کند. جهت استعلام دقیق قیمت با شرکت در تماس باشید.

به هنگام استعلام قیمت ها توجه داشته باشید که بسته به میزان ثبت سفارش و خرید عمده یا خرده قیمت زئولیت متفاوت است. همچنین قیمت خرید استعلام شده، برای مدت کوتاهی معتبر است و به دلیل نوسانات شدید بازار ممکن است قیمت‌ها تغییر کند.

شرکت مفید یکی از تأمین‌کننده‌های زئولیت است که شما می‌توانید به صورت عمده یا خرده، در آن ثبت سفارش کنید. همچنین برای دریافت مشاوره و کسب اطلاع از آخرین وضعیت قیمت‌ها و خرید و ثبت سفارش می‌توانید به صورت حضوری و تلفنی با ما در تماس باشید.

همچنین قابل ذکر است که قیمت هر کیلو زئولیت در کیفیت‌ها و تولیدکننده های مختلف اعم از ایرانی و خارجی و بسته به حساسیت کاربرد در کیفیت ها مختلفی در بازار وجود دارد.

فروش محصولات مولکولارسیو در شرکت مفید 

گروه بازرگانی مفید با کادری مجرب در زمینه تامین موادشیمیایی مورد نیاز در صنایع مختلف کشور به توانایی در برآورد نیاز مواد اولیه با بهترین بسته بندی و کیفیت و با مناسب ترین قیمت ها می باشد.

این شرکت در راستای صرفه جویی در زمان شما مشتریان گرامی جهت یافتن یک منبع مناسب تامین محصولاتتان، توانایی تامین مواد به صورت فوری و تحویل به موقع به سراسر ایران را دارا می باشد .

همچنین شما می توانید جهت خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی فنی درباره این محصول با ایمیل و شماره های قرار داده شده در صفحه اصلی تماس حاصل فرمایید .

 


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/g36oe3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com