• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید کربن مولکولارسیو cms از نمایندگی

خرید کربن مولکولارسیو cms از نمایندگی با قیمت ویژه و با شرایط عالی امکان پذیر شد. کربن مولکولارسیو می تواند در فرآیند حل کردن تسریع ببخشد. در دماهای پایین برای جذب و پوشش حلال مناسب باشد و هم چنین می تواند بوی نامطبوع را از بین ببرد.

آشنایی با کربن مولکولارسیو (CMS)

مواد زیادی وجود دارند که می توانیم از ان ها به عنوان جاذب استفاده کنیم. هر کدام از این مواد بسته به ساختار فیزیکی و شیمیایی که دارند، برای استفاده در صنعت خاص مناسب می باشند. کربن مولکولارسیو یک نوع جاذب است و این ماده جاذب کربنی بوده که مانند اکثر جاذب ها حفره دارد. قطر حفره ها نیز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده کاربرد جاذب ها می باشد.

قطر حفره کربن مولکولارسیو ۴ آنگستروم بوده و به شکل استوانه می باشد. این ماده جاذب ترکیبی از کربن فعال و زئولیت می باشد. و از هر دوی این مواد یکسری ویژگی های مشترک را به ارث برده است. کربن مولکولارسیو که به اختصار به آن CMS نیز گفته می شود از ماده اولیه کربن فعال ساخته شده و می تواند موادی که قطر آن ها زیر ۱۰ آنگستروم است را جذب کند.

اما کربن فعال نمی تواند موادی که در این سایز هستند را جذب کند. البته کربن مولکولارسیو در اندازه های مختلف تولید شده و قابل فروش می باشد. کربن مولکولارسیو در اندازه ۴A و ۵A و ۱۳X موجود است. برای جداسازی اکسیژن از نیتروژن از کربن مولکولارسیو استفاده می شود. کربن مولکولارسیو انتخاب خوبی برای این عمل بوده و می توان در واحد های تولید گاز نیتروژن به روش PSA برای افزایش خلوص نیتروژن از آن استفاده کرد.

در دستگاه های نیتروژن ساز از کربن مولکولارسیو برای جذب اکسیژن از نیتروژن استفاده می کنند. این عامل یکی بخش های حیاتی در پردازش گاز طبیعی است. البته که این فرآیند از طریق یک سیستم PSA جذب در دو مرحله انجام می گیرد. این ماده به دلیل داشتن حفره ها می تواند اکسیژن را در خود جذب کند. پس از ورود هوای فشرده به داخل مخزن، مولکول های اکسیژن به دام افتاده و مولکول های نیتروژن خارج می شوند. در این روش می توان نیتروژن را با خلوص بسیار بالایی استخراج کرد.

کاربرد کربن مولکولارسیو در صنعت

کربن مولکولارسیو ماده ای است که تخلخل بالایی دارد و می تواند به خاطر این تخلخل کاربرد های زیادی را داشته باشد. ساختار متخلخل کربن مولکولارسیو CMS باعث شده تا این ماده بهترین جذب کننده باشد.

جذب سطحی باعث بالا رفتن ظرفیت این  ماده شده است. ابزار های پیشرفته ای هم برای از بین بردن گاز موجود در فیلتر سیستم ها وجود دارد. کربن مولکولارسیو می تواند در فرآیند حل کردن تسریع ببخشد. در دماهای پایین برای جذب و پوشش حلال مناسب باشد و هم چنین می تواند بوی نامطبوع را از بین ببرد. کربن مولکولارسیو بهترین تمیز کننده گاز ها بوده و با توجه به مکانیزم پایداری که دارد قدرت جذب بالایی برای ترکیبات با غلظت پایین دارد.

کربن مولکولارسیو به دلیل قدرت بالایی که در جذب دارد می تواند ماده ای موثر برای از بین بردن آلاینده ها باشد. قدرت جذب در این ماده طوری بوده که با کمترین دفعات ممکن، تاثیر این ماده را خواهید دید..

فروش مستقیم کربن مولکولارسیو از ایران

  کربن مولکولارسیو یک ماده جاذب بوده که کاربردهای زیادی در صنایع دارد. از این ماده در صنایع مختلف استفاده می شود. در کل این ماده به واسطه کاربرد زیاد و قیمت مناسبی که دارد، استفاده زیادی هم خواهد داشت.

اما با این حال، با وجود قیمت مناسبی که برای این محصول ذکر شده، باز هم با خرید کربن مولکولارسیو cms از نمایندگی فروش مستقیم، می توانید این محصول را با قیمت مناسب تری بخرید. مجموعه ی بازرگانی مفید با چندین سال سابقه در زمین فروش کربن مولکولارسیو CMS، این محصول را با قیمت مناسب تری از مراکز دیگر به شما عرضه خواهد کرد.

تضمین کیفیت و قیمت بر روی تمامی محصولات وجود دارد. قیمت کلیه محصولات ارزانتر بوده و البته با همان کیفیت  و چه بسا کیفیت بالاتر عرضه می گردد. حذف واسطه و فروش مستقیم عاملی است که بر روی قیمت محصولات اثر گذار است.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/74pgd4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com