• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروشنده عمده کربن مولکولارسیو (CMS)

کربن مولکولارسیو (CMS) هم مانند سایز زئولیت ها دارای ساختمانی کریستالی و متخلخل است. از همین رو به آن غربال موکلولی اطلاق می شود؛ که برای فرایند جدا سازی و جذب مولکول ها کاربر دارد.

در انتهای این مقاله شما با این محصول به صورت کامل آشنا خواهید شد و می توانید اقدام به خرید آن نمایید. مجموعه مفید به عنوان فروشنده عمده این محصول، کربن مولکولارسیو با کیفیت و مرغوبی را به شما ارائه خواهد کرد.

کربن مولکولاریسیو چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

carbon molecular sieve (cms)

کربن مولکولارسیو به گونه ای طراحی و تولید شده است که دارای ساختاری متخلخل است، این ساختار قدرت جذب انتخابی فوق العاده ای را به این ماده داده است.. در واقع با توجه به این که بر روی این محصول حفره ها و کانال هایی قرار گرفته است، مولکول ها یی که در این ابعاد و اندازه باشند می توانند در این حفرها و کانال ها جذب شوند.

و یا به اصطلاح گیر بیفتند. بنابراین از یک مخلوط گاز تنها مولکول هایی قادر به جذب هستند که در این ابعاد و سایز باشند. اندازه های حفره های کربن مولکولارسیو برابر با قطر ۴ انگستروم است. شکل ظاهری آن نیز مانند استوانه ایت. این محصول نوعی جاذب است که از ترکیب ایده آل و فوق العاده کربن فعال و زئولیت تشکیل شده است.

کربن مولکولارسیو به طور دقیق از ماده اولیه کربن فعال تشکیل شده است، همچنین به صورت اختصاصی نیز می تواند برای جذب موادی که دارای قطر ملوکولی زیر ۱۰ انگستروم هستند کاربرد داشته باشد. در صورتی که کرن فعال از جذب ذراتی با این ابعاد عاجز است. و نمی تواند عملکرد خوبی را از خود بروز دهد. کربن مولکولارسیو دارای مدل های مختلفی از جمله مولکولارسیو ۴a، ۳a، ۵a، ۱۳x و ۱۰a می باشد.

در واقع کربن مولکولارسیو یکی از بهترین گزینه ها برای عمل جداسازی اکسیژن و نیتروژن از هم می باشد. همچنین استفاده از آن ها در واحد های تولید گاز نیتروژن به روش psa به منظور افزایش داشتن خلوص نیتروژن بهره برده می شود.

کاربرد های کربن مولکولارسیو

cms molecular sieve

از کربن مولکولارسیو به طور تخصصی در دستگاه های نیتروژن ساز بهره برده می شود. که مهم ترین وظیفه آن جذب اکسیژن موجود و جدا سازی آن از نیتروژن بوده که این یک وظیفه حساس و مهم به شمار می رود. فرایند جذب و جداسازی اکسیژن از طریف یک سیستم به نام psa یا جذب توسط نوسانات فشار صورت می گیرد. که این فرایند دو مرحله ای می باشد.

مرحله اول: در این مرحله گاز وارد دستگاهی به نام ژنراتور psa می شود. سپس نیتروژن به دلیل این که دارای مولکول هایی با حجم بالا است. نمیتواند جذب کربن مولکولارسیو شود. در نتیجه نیتروژن می توان به عنوان یک محصول از فرایند جداسازی به دست بیاید و خارج شود.

مرحله دوم: در این مرحله اکسیژن می تواند به واسطه کم تر شدن فشار به آرامی از حفره های کربن مولکولارسیو آزاد شود و سپس در نتیجه جاذب احیا بشود. در اینجا فرایند جداسازی مجددا تکرار خواهد شد. اکسیژن می تواند به آرامی از دورن حفره های کربن مولکولارسیو آزاد شود؛ این از تاثیر کم تر شدن فشار می باشد. خب لازم به ذکر است که اندازه مولکول های نتروژن و اکسیژن به هم بسیار نزدیک است.

از همین رو نمی توان از کربن فعال به عنوان جاذب اساتفاده کرد. چرا که این فرایند جدا سازی نیتروژن از اکسیژن به درستی انجام نخواهد شد. اما نکته ای که وجود دارد این است که، سایز حفره های کربن مولکولارسیو برای انجام این فرایند بسیار مناسب است. به طوری که با دقت ۹۹ درصدی اقدام به جداسازی اکسیژن خواهد کرد. و ما در خروجی سیستم نیتروژنی با خلوص ۹۹ درصد را خواهیم داشت.

سایر کاربرد های این محصول عبارت است از:

  • باعث تسریع حل کردن
  • برای جذب و پوشش حلال هایی در دمای پایین
  • بین برنده ی اسانس های نا مطبوع
  • به واسطه قدرت جذب چشمگیر این نوع کربن اکتیو باعث از بین رفتن آلاینده ها در کمترین دفعات ممکن
  • بهترین تمییز کننده گازهای قابل دسترس
  • مکانیزم پایدار
  • قدرت جذب بسیار بالا برای ترکیبات با غلظت پایین

خرید کربن مولکولارسیو با قیمتی استثنایی

شما می توانید جهت خرید کربن مولکولارسیو با قیمتی استثنایی با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/r4j8e2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com