• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

تولید عمده زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی یکی از دستگاه های مهم و پیشرفته می باشد که از آن برای تامین اکسیژن مورد نیاز بسیاری از بیماران از جمله بیماری ریوی استفاده می شود.

بازار تولید عمده زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی با توجه به نیاز بالا به این سری از محصولات بسیار داغ می باشد و با این وجود افراد می توانند به راحتی در هر نقطه از کشور با کیفیت ترین محصولات را تهیه نمایند. 

نقش زئولیت اکسیژن ساز در تغلیظ اکسیژن

زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

 زئولیت یکی از انواع مواد معدنی بوده که از ساختمانی سه بعدی برخوردار است و از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است. از زئولیت اکسیژن ساز برای تولید گاز اکسیژن در دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و اداری استفاده می شود.

باید بدانید که اساس کار دستگاه اکسیژن ساز بر مبنای روش جذب سطحی همراه با نوسانات فشار است که به واسطه وجود زئولیت در دستگاه میسر می شود. تخلخل موجود در زئولیت می تواند بر روی کارایی آن بسیار موثر باشد، در واقع زئولیت به کار رفته در دستگاه اکسیژن ساز با متخلخ بودن خود می تواند به خوبی نیتروژن را جذب کرده و اکسیژن را عبور دهد.

زئولیت دستگاه اکسیژن ساز بیشترین سهم را در تولید و تغلیظ اکسیژن از هوای موجود دارد. عدم تخلل و کارایی زئولیت به منزله عدم خلوص اکسیژن ارسالی به بیمار است. در این دستگاه از دو ستون زئولیت به صورت هم زمان استفاده شده است که آن هم به دلیل اشباع سریع زئولیت با نیتروژن می باشد.

در هنگام استفاده از دستگاه اکسیژن ساز، یکی از ستون های زئولیت گاز اکسیژن را با غلظت خوبی برای تنفس بیمار فراهم می نماید و از طرفی ستون دیگر زئولیت در حال احیا و بازسازی قرار می گیرد. به این ترتیب زئولیت دستگاه اکسیژن ساز توانایی تغلیط اکسیژن به صورت پیوسته را خواهد داشت.

یکی از رایج ترین شیوه های تولید اکسیژن در دستگاه های اکسیژن ساز روش جذب بر اساس نوسانات فشار است، پروسه تغلیط اکسیژن با زئولیت کاملا سازگار با محیط زیست است و جایگزین مناسبی برای کپسول های اکسیژن می باشد.

انواع دستگاه اکسیژن ساز توانایی سوئیچ خودکار بین دو ستون زئولیت را دارد. ساختار زئولیت به گونه ای است که اجازه عبور اکسیژن را داده و از عبور نیتروژن و دیگر گازهای موجود، ممانعت می کند. عمر مفید زئولیت فرانسه در حالت معمول 10 سال می باشد و نیازمند نگهداری خاصی نیست.

مقایسه عمکرد زئولیت اکسیژن ساز با کپسول اکسیژن

زئولیت اکسیژن ساز با کپسول اکسیژن دارای تفاوت های اساسی می باشند که از اصلی ترین تفاوت های آن ها می توانیم به نحوه تامین اکسیژن این دو دستگاه اشاره داشته باشیم. کپسول های اکسیژن مقداری محدودی اکسیژن را به شکل فشرده در خود دارند که با استنشاق شدن توسط فرد به پایان می رسد.

دستگاه های اکسیژن ساز، اکسیژن را فیلتر و اکسیژنی با درجه پزشکی را تولید می کنند و در خود ذخیره می نمایند. اما انواع دستگاه اکسیژن ساز به مانند دستگاه تهویه هوا عمل می کند. این دستگاه در ابتدا هوا را دریافت می کند، آن را فیلتر کرده و سپس با شکل و فرم جدیدی آن را تحویل می دهد.

تنها تفاوت این است که این دستگاه هوا را تصفیه کرده و آن را برای بیمارانی که سطح اکسیژن خون پایینی دارند، فراهم می کند. توجه داشته باشید که عملکرد این دستگاه ها بسیار شبیه به هم هستند اما تمامی اکسیژن را داخل مخزن فشرده می کنند.

اکسیژن داخل مخزن به تدریج کاهش یافته تا مخزن کاملا خالی شده و به دوباره پر شدن یا تعویض نیاز پیدا می کند، میزان مصرف اکسیژن در هر دو دستگاه متفاوت است. اما انواع دستگاه های اکسیژن ساز نسبت به کپسول اکسیژن مزیت های دارد، دستگاه های اکسیژن ساز تا زمانی که هوا و باتری هست هیچگاه دچار کمبود اکسیژن نمی شوند اما این در حالیست که امکان دارد کپسول ها دچار کمبود اکسیژن شوند.

از طرفی امنیت در آن ها بسیار بالاست، در کپسول های اکسیژن امکان نشتی وجود دارد و هوای اشباع شده خطر آتش سوزی را افزایش می دهد. خاموش کردن آتش بوجود آمده با این کپسول، نسبت به آتش های دیگر سخت تر است زیرا آتش ناشی از اکسیژن نسبت به آتش های دیگر بسیار داغ تر است.

دستگاه های اکسیژن ساز به راحتی قابل حمل آمد و از وزن سبکی برخوردارند، اما کپسول های اکسیژن دقیقا بر عکس این موضوع بوده و بسیار حجیم و سنگین وزن هستند. هزینه مورد دیگری است که باید به آن توجه کرد. در مورد اکسیژن سازها قیمت از همان ابتدا تا حد زیادی رو به بالا است.

اما در کپسول ها به گونه ای است که در هر زمانی می توانید آنرا خریداری کنید. به هر حال امروزه شرکت های نوآورانه مانند Tribeca Care در هند با در دسترس قرار دادن اکسیژن سازهای متفاوت جهت اجاره برای مدت زمان طولانی تر سعی بر این دارند که هزینه های آن را تا حدودی کاهش دهند.

آشنایی با اجزای تشکیل دهنده زئولیت اکسیژن ساز

انواع زئولیت اکسیژن ساز

 زئولیت اکسیژن ساز از احزاب متنوعی برخوردار می باشد، یکی از آن ها مواد دستگاه است، علاوه بر این کمپرسور موجود در آن ها اهمیت بسزایی دارد، سیستم های اکسیژن ساز برای تولید اکسیژن نیاز به یک کمپرسور جهت تغذیه هوای فشرده دارند شرکت های متنوعی در سیستم تولیدی خود استفاده از کمپرسورهایی با دارا بودن مجوز CE اروپا و FDA امریکا را در دستور کار خود قرار داده است که این امر نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات می باشد.

در انواع زئولیت اکسیژن ساز از درایر های متنوعی استفاده شده است، یکی از آن ها درایر تبریدی می باشد، هوای فشرده تولید شده توسط کمپرسور دارای حرارت و مقداری رطوبت است که در صورت ورود به دستگاه اکسیژن ساز باعث از بین رفتن زئولیت میشود به همین منظور درایرهای تبریدی بهترین راه حل برای جلوگیری از این امر میباشند.

درایر دسیکانت نمونه ای دیگر از انواع درایر می باشد، درایرهای جذبی زمانی استفاده میشوند که نرخ ثابت و پیوسته خشک شدن مد نظر باشد قرار گرفتن درایرهای جذبی همراه با فیلترهای مربوطه راه حلی مناسب و ایمن برای تولید هوای مدیکال با استاندارد های مشخص میباشد.

سیستم فیلتراسیون موجود در آن ها بسیار اهمیت دارد، در واقع هوای فشرده تولید شده توسط کمپرسور حاوی بخار آب، ذرات ریز غبار، ذرات خورنده انواع باکتری و ذرات بسیار ریز روغن است، فیلترهای استفاده شده در این دستگاه ها استانداردهای لازم جهت هوای مدیکال را فراهم می سازد، فیلتر آنتی باکتریال و فیلتر کربن اکتیو نمونه هایی از فیلترهای مصرفی در سیستم تولیدی می باشند.

مخزن هم در آن ها اهمیت بالایی دارد، مخزن هوای فشرده، هوای مورد نیاز سیستم را برای زمانهای اوج مصرف(Peak Demand) ذخیره نموده و باعث کمترین تغییرات در فشار سیستم میگردد.دارای سوپاپ اطمینان و نشانگر فشار میباشد. اما همانطور که می دانید، هر دستگاهی نیاز به نگهداری دارد و دستگاه اکسیژن ساز نیز از این قاعده مستثنی نیست با این تفاوت که این دستگاه نیازمند نگهداری کمتری میباشد.

نکات مهم در مصرف زئولیت اکسیژن ساز

  1. از قرار دادن دستگاه در محیط های پر گرد و غبار، کنار پنجره ها، روی فرش و موکت که ایجاد پرز می کنند خودداری فرمایید.
  2. از قرار دادن دستگاه نزدیک پرده، رادیاتور، بخاری، شومیآموزش نصب و راه اندازی دستگاه سی پپ و اتو سی پپ (Auto Cpap , Cpap) و غیره خودداری فرمایید. (حداقل فاصله ۳ متر)
  3. از قرار دادن دستگاه در محیط خارج از محیط اتاق (حیاط، تراس) خودداری فرمایید.
  4. دستگاه را از تابش مستقیم نور خورشید دور نگهدارید. (جلوی پنجره گذاشته نشود)
  5. اطراف دستگاه بایستی حداقل ۲۵ سانتیمتر نسبت به دیوار و اثاث دیگر فاصله داشته باشند.
  6. این دستگاه برای تولید اکسیژن نیاز به هوا دارد پس از قرار دادن آن در محیط های بسته مانند کمد و غیره که از نظر مکش هوا دستگاه را دچار مشکل می کند خودداری فرمایید.

ویژگی های یک زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی مناسب

از مهمترین و ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی می توانیم به دستگاه اکسیژن ساز یا همان تغلیظ کننده اشاره داشته باشیم. این دستگاه اکسیژن مورد نیاز بیماران را با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص به طور مستمر تامین می نماید.

توجه به این نکته حایز اهمیت می باشد که استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص ویژه ای ندارد. در حال حاضر با توجه به پیشرفت روزافزون فن‌آور ها، تکنولوژی های جدیدی بوجود آمده اند که همگی سبب می شوند تا بهترین زئولیت اکسیژن ساز تهیه شود، با این وجود ابزار های بوجود آمده اند که دارای ویژگی‌های خاصی همچون نداشتن اثرات تخریبی زیست محیطی و انواع آلودگی ها می باشند، از طرفی از نظر اقتصادی دارای ارزش افزوده بالاتری می باشند.

توجه داشته باشید هوایی که ما تنفس می کنیم شامل ۷۸% نیتروژن و ۲۱% اکسیژن و ۱% گازهای دیگر می باشد. دستگاه اکسیژن ساز با کمپرس کردن هوای داخل اتاق به مخازن زﺋولیت، نیتروژن موجود در آن را تحت شرایطی خاص جدا کرده و اکسیژن خالص مدیکال بالای ۹۵% را در اختیار بیمار قرار می دهد.

در حال حاضر ما با انواع متنوعی از دستگاه های اکسیژن ساز مواجه هستیم که هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند، انواع دستگاه های اکسیژن ساز خانگی بسیار با کیفیت بوده و به دو صورت اکسیژن ساز ثابت و اکسیژن ساز قابل حمل (پرتابل) برای کاربردهای مختلف موجود می باشند.

اکسیژن ساز ثابت یا به اصطلاح اکسیژن ساز خانگی در ظرفیت های ۳ و ۵ و ۸ و ۱۰ لیتر در دقیقه تولید و عرضه می گردند و اکسیژن مورد نیاز بیماران را به صورت سیستم پیوسته یا Continuous تولید می کنند. نمونه ای دیگر از انواع اکسیژن ساز ها قابل حمل یا به اصطلاح اکسیژن ساز پرتابل هستند که جهت استفاده بیماران در بیرون از منزل در ظرفیت های ۲ و ۳ و ۵ لیتر در دقیقه تولید و عرضه می گردند که اکثراً اکسیژن مورد نیاز بیماران را به صورت سیستم Impuls تولید می کنند.

تفاوت این نوع اکسیژن ساز با نوع خانگی آن در اندازه و وزن دستگاه و نیز مجهز بودن به باتری شارژی داخلی می باشد در صورت متصل بودن به برق ۲۲۰ ولت شهری و یا ۱۲ ولت فندکی اتومبیل باتری شارژی داخل دستگاه شارژ می شود تا در مواقع مورد نیاز ، برق دستگاه را تامین نماید.

در حال حاضر از انواع اکسیژن سازها در مواد بسیار زیادی استفاده می‌شود، امروزه بسیاری از مردم از انواع بیماری های قلبی، ریوی و یا دیگر بیماری های تنفسی رنج می برند. تعداد قابل توجهی از این بیماران می توانند از درمان به کمک اکسیژن مکمل برای مراقبت های تنفسی در خانه، بیمارستان و یا در یکی از مراکز پزشکی بهره مند شوند.

توزیع کننده زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

با توجه به استفاده بسیار زیاد از این سری محصولات و کیفیت بالای آنها فروشندگان زئولیت اکسیژن ساز تمام تلاش خود را انجام می دهند تا با کیفیت ترین آنها را در اختیار مشتریان قرار دهد در حال حاضر توزیع کنندگان با کیفیت ترین زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی را در قالب برندهای متنوعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، مرکز پخش زئولیت اکسیژن ساز با ارائه پویای خود باعث تعدیل نیاز بازار می شود و افراد می توانند به راحتی در هر نقطه از کشور با کیفیت ترین آنها را تهیه نمایند.

سفارش انبوه زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

روش های خرید بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها با کیفیت ترین زئولیت اکسیژن ساز بیمارستان را به صورت انبوه سفارش دهید، یکی از آنها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع زئولیت می باشد، اما چنین روش خرید‌ی به شما توصیه نمی‌شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

در این زمینه شما می توانید از طریق درگاه اینترنتی به ثبت سفارش انبوه محصولات خود بپردازید و خرید‌ی به صرفه داشته باشید، قیمت زئولیت اکسیژن ساز با ثبت سفارش عمده شما بسیار نزولی خواهد بود و با این وجود می توانید با پرداخت هزینه کمتری محصول با کیفیت را تهیه نمایید.

در حال حاضر با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد نمونه ایرانی محصول، بازار صادرات زئولیت اکسیژن ساز به کشورهای خارجی بسیار زیاد می باشد، در حال حاضر کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی نسبت به خرید اینترنتی از محصولات از خود استقبال نشان می‌دهند، بازرگانان کثیری در این زمینه به ارائه خدمات می پردازند و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می دهند.

عرضه بی واسطه زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

 مرکز عرضه و فروش زئولیت اکسیژن ساز عمده تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با حفظ کیفیت اصلی محصول، رضایت خاطر مشتریان را جلب نماید، شما می توانید برای خرید زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی از همین درگاه اینترنتی اقدام نمایید با این وجود شما دست واسطه را از معامله حذف کرده اید و با انواع متنوعی از زئولیت هتی اکسیژن ساز مواجه خواهید بود.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/84bn94
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com