• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش کربن مولکولارسیو (cms)  با قیمتی ویژه

  کربن مولکولارسیو (CMS)  به نوعی جاذب مولکولی است؛ همچنین یک ترکیب فوق العاده از کربن اکتیو و زئولیت می باشد. دو شاخصه اصلی از کربن اکتیو و زئولیت به ترتیب تخلخل بالا و قدرت جذب به واسطه فرایند غربال مولکولی بوده است.

در نتیجه تر کیب این دو با و داشتن هر دو شاخصه در یک ماده می تواند بسیار شگفت انگیز باشد. مجموعه مفید با فروش کربن مولکولارسیو (cms)  با قیمتی ویژه در بازار یکی از بزرگ ترین مراکز فروش محسوب می شود. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

کربن مولکولارسیو cms چیست؟

کربن مولکولارسیو به عبارتی از مواد اولیه تشکیل دهنده کربن اکتیو به وجود آمده است. که دارای مدل های مختلفی است. این مدل ها عبارت است از؛ A4، A5، A10 و A13 از این ماده برای جذب کردن و جداسازی اکسیژن از نیتروژن بهره می برند، در واقع این یکی از تخصصی ترین و حیاتی ترین بخش ها در فرایند گاز طبیعی محسوب می شود.

کربن مولکولارسیو به صورت تخصصی در جذب موادی با قطر زیر ۱۰ آنگستروم کاربرد دارد. برای جذب اکسیژن از نیتروژن از دستگاه های نیتروژن ساز؛ این فرایند به واسطه یک سیستم به نام PSA یا جذب توسط نوسانات فشار با فرایندی دو مرحله انجام می شود.

مراحل جداسازی مولکول اکسیژن از نیتروژن

بدین صورت که در مرحله اول ابتدا گاز به ژنراتور PSA ورود می کند سپس اکسیژم با استفاده از CMS جذب می شود. علت جذب نشدن نیتروژن به CMS این است که سایز مولکول های آن بزرگ تر از آن است که کربن مولکولارسیو بتواند آن را جذب نماید.

از همین رو نیتروژن به عنوان محصول فرایند جداسازی خارج می شود. در مرحله بعدی به خاطر کم تر شدن فشار اکسیژن این امکان را دارد تا به آرامی از حفره های کربن مولکولارسیو خارج شود، بنابراین جاذب مجددا احیا می شود، امکان انجام فرایند جداسازی را مجددا خواهد داشت. همان طور که می دانید اندازه مولکول های نیتروژن و اکسیژن به یکدیگر نزدیک است.

در واقع اندازه مولکول های نیتروژن برابر با ۰.۴۱ - ۰.۳۰ نانومتر و اکسیژن  برابر با ۰.۴۰ - ۰.۲۸ نانومتر است.  از همین رو اگر برای جداسازی مولکول اکسیژن و نیتروژن از کربن فعال به صورت اختصاصی استفاده شود؛ ممکن است به درستی این فرایند جداسازی انجام نشود. اما حفره های کربن مولکولارسیو برای انجام فرایند جداسازی بسیار متناسب است.

به راحتی می تواند این فرایند جداسازی را انجام دهد و حتی میزان خلوص بالایی هم در این جداسازی خواهد داشت. با خلوص بالای ۹۹ درصد نیتروژن را عبور خواهد داد. همان طور که قبل تر نیز اشاره شد، اصلی ترین جزء کربن مولکولارسیو CMS کربن است.

این ماده دارای قدرت جذب بالایی است و منافذ آن بسیار زیاد است که اندازه این منافز ۴ انگستروم می باشد. با گرفتن هوا می تواند نیتروژنی با خلوص بسیار بالا را ارائه دهد. کربن مولکولارسیو پتروتات می تواند نیتروژن را در ظرفیت بالایی تولید کند. بنابراین توانایی رفع نیاز انواع واحد های PSA را دارد، که با ارائه نیتروژن مورد نیاز آن ها در میزان زیاد این نیاز فراهم خواهد شد.

فروش عمده و صادرات کربن مولکولارسیو

شرکت و مجموعه مفید، به عنوان یکی از تامین کننده های کربن مولکولارسیو ارائه دهنده برند های معتبر با قیمتی رقابتی در بازار است. شما می توانید برای خرید عمده و صادرات کربن مولکولارسیو با مجموعه ما ارتباط بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش و یا اطلاع از قیمت و مشاوره با شماره تماس های موجود در سایت ارتباط بگیرید. محصولات ما به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسند از همین رو دارای قیمت هایی مناسب و کیفیتی درجه یک هستند.  


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/g36a74
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com