• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز خرید کربن مولکولارسیو عمده ای

کربن مولکولارسیو عمده ای عرضه شده در مجموعه ی مفید، تفاوت های زیادی با سایر محصولات موجود در بازار دارد. این ماده را می توانید از مجموعه ی مفید با کیفیت بالا خریداری کنید.

سفارش در هر وزن و حجمی از کربن مولکولارسیو به این مجموعه امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است، که این مجموعه به علت این که مرکز پخش مستقیم کربن مولکولارسیو عمده ای می باشد؛ با قیمت ارزانتر نسبت به مراکز دیگر به خریداران عرضه می گردد.

برای خرید کربن مولکولارسیو عمده ای کافیست تا از طریق شماره تلفن موجود در سایت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

کربن مولکولارسیو عمده ای

آشنایی با کربن مولکولارسیو

کربن مولکولارسیو یک ماده ای است که جذب سطحی و ساختار کریستالی متخلخل گونه این ماده باعث شده که از آن برای جداسازی و جذب استفاده شود. خاصیت جذب کربن مولکولارسیو به دلیل ساختار کریستالی آن ها می باشد.

این مواد کانال ها و حفره هایی دارد که اندازه ی آن ها مشخص و یکنواخت می باشد. مولکولارسیو اندازه و ابعاد مناسبی دارد که مواد وارد این حفره ها می شود. اندازه منافذ آن ها باعث می شود که این ماده برای جداسازی و خالص سازی مواد استفاده شود.

کربن مولکولارسیو ماده ای است که از ترکیب دو ماده کربن و مولکولارسیو ساخته شده است. پایه اصلی آن کربن فعال می باشد. کربن فعال به عنوان یک جاذب مورد استفاده قرار می گیرد. اما آن ها نمی توانند تمامی مواد را به خوبی جذب کنند.

به همین دلیل فرایند جذب به خوبی صورت نمی گیرد. کربن مولکولارسیو یک ماده است که حفره های آن اندازه ۴ آنگستروم دارد. این ماده به شکل استوانه است. کربن مولکولارسیو می تواند مواد را به خوبی جذب کند.

موادی که اندازه حفره های آن ها کمتر از ۱۰ آنگستروم می باشد. بهترین ماده ای که برای جداسازی اکسیژن و نیتروژن مورد استفاده قرار می گیرد؛ کربن مولکولارسیو می باشد. از این ماده می توان برای تولید گاز نیتروژن به روش psa جهت افزایش خلوص نیتروژن استفاده کرد.

مراحل تولید و آزاد سازی نیتروژن در دو مرحله بوده و تکرار می شود. همچنین در اخر، نیتروژن با خلوص بالا تولید می گردد.

چرا از کربن مولکولارسیو استفاده می کنیم؟

کربن مولکولارسیو از خاکستر زغال آنتراسیت به دست می آید و از طریق بخار فعال می گردد. ساختار تخلخل گونه این ماده موجب می شود که محصول بهترین جذب کننده اسانس غیر دلخواه و ترکیبات کربنی ناپایدار می باشد.

جذب سطحی، باعث بالا رفتن ظرفیت جذب این نوع کربن اکتیو می باشد. این ماده کاربردهای دیگری نیز دارد و کاربرد آن فقط به دو مورد بالا ختم نمی شود. می توان از کربن مولکولارسیو به عنوان یک ماده برای سرعت بخشیدن به فرآیند حل استفاده کرد.

جذب و پوشش حلال در دمای پایین و هم چنین یک ماده موثر در از بین بردن اسانس های نامطبوع از کاربرد های دیگر ان است. این نوع کربن اکتیو باعث از بین رفتن آلاینده ها در کمترین دفعات ممکن می باشد.

این ماده تمیز کننده گاز های قابل دسترس است. مکانیزم پایدا و قدرت جذب بسیار بالای این ماده موجب شده تا از آن برای جذب ترکیبات با غلظت پایین استفاده کرد.  

عوامل موثر بر قیمت کربن مولکولارسیو

خرید مستقیم هر محصول از مرکز پخش آن، موجب می شود که قیمت پایین تری برای خرید محصول بپردازید. وجود واسطه ها و خرید محصول از این افراد، باعث می شود قیمت بیشتری برای خرید بپردازید و در کیفیت نهایی محصول تاثیری ایجاد نخواهد کرد.

درجه کیفیت محصول نیز از عوامل تعیین کننده قیمت آن می باشد. هر چه محصول با کیفیت تر و مرغوب تر باشد؛طبیعتا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. نوع بسته بندی و میزان سفارش نیز می توانند از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کربن مولکولارسیو باشند.  

از همین رو شما می توانید اقدام به خرید کربن مولکولارسیو عمده ای با بهترین قیمت از مجموعه مفید نمایید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/74pjd4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com