• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

پخش مستقیم زئولیت اکسیژن ساز خانگی

زئولیت اکسیژن ساز خانگی oxy hp-ap نیز یکی از انواع مولکلارسیو اکسیژن ساز است. مجموعه بازرگانی مفید با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع جاذب، مولکولارسیو، زئولیت مرغوب ترین محصولات را با قیمتی مناسب به فروش می رساند. ما به عنوان بزرگ ترین تامین کننده زئولیت اکسیژن ساز در ایران در حال فعالیت هستیم.

اگر برای خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی به این وب‌ سایت آمده ‌اید ، باید بگویم که دقیقاً درست آمده ‌اید .‌ حال برخی از سوال ها ممکن است برای تان پیش بیاید زئولیت اکسیژن ساز خانگی صادراتی چیست؟ زئولیت چه کاربرد هایی دارد؟ دستگاه اکسیژن ساز چگونه تولید می شود؟ استفاده از آن چه مزایا و معایبی دارد؟ در ادامه ی این مطلب خواهیم گفت. 

انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی

 اگر در منزل و یا محل کار تان آکواریوم دارید باید بدانید که زئولیت چیست. به طور کلی فضا هایی که به تولید اکسیژن نیاز دارد به زئولیت نیز نیاز داریم می‌ توان گفت که هم برای فضا های داخل خانه و هم برای فضاهای پرورش آبزیان مانند انواع آکواریوم‌ ها نیز به زئولیت نیازمندیم.

زئولیت داخل آکواریوم یک ماده معدنی متخلخل است. خوب است بدانید که نه تنها به طور طبیعی یافت می شود بلکه توانایی تولید آن به شکل صنعتی و مصنوعی نیز وجود دارد.

همان‌ طور که می‌ دانید زئولیت اکسیژن ساز خانگی ویژگی ‌ها و هم چنین خصوصیت ‌های مربوط به خود را دارد که در ادامه ی مطلب به انواع مختلف زئولیت و ویژگی های آن و صنعت هایی که از زئولیت در آن استفاده می شود بیش تر خواهیم پرداخت.

پس تا ادامه ی مطلب با ما همراه باشید. حال باید بدانید که کاربرد اصلی زئولیت در آکواریوم چیست؟ این ماده آمونیاک و ترکیبات نیتروژنی داخل آب را به خود جذب می کند و به طول عمر آبزیان داخل آکواریوم اضافه می کند .

هم چنین زئولیت اشباح شده رو می توان به کمک نمک شارژ نمود. در ادامه ی مطلب به طریقه خرید و فروش این محصول ، صادرات و موانع صادراتی سد راه آن خواهیم پرداخت. تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

زئولیت دستگاه اکسیژن ساز خانگی چیست؟

زئولیت اکسیژن ساز

همان طور که درابتدای این مقاله عنوان شد، زئولیت اکسیژن ساز، یکی از انواع زئولیت های مصنوعی بوده، این محصول دارای ساختاری بلوری کریستالی است و دارای میزان زیادی حفره و تخلخل بر روی بدنه و چارچوب خود می باشد.

این تخلخل ها باعث می شود تا کارایی این محصول در جذب نیتروژن بالا برود در ادامه این موضوع را ببشتر شرح خواهیم داد. زئولیت اکسیژن ساز بیش ترین سهم را در بازار برای تولید و تغلیظ اکسیژن دارد. در صنعت پزشکی و یا ساخت کاغذ داشتن گاز اکسیژن با غلظت بالا یک امر ضروری می باشد.

که برای این موضوع از زئولیت اکسیژن ساز oxy hp-ap نیز می توان بهره برد. بهتر است بدانید که میزان زیادی رطوبت در هوا وجود دارد، این هوا را زمان که در مجاورت با زئولیت اکسیژن ساز قرار میدهیم، مولکلولارسیو به صورت انتخابی اقدام به جداسازی مولکول های اکسیژن و نیتروژن می کند. بدین ترتیب با جذب شدن مولکول های نتیروژن به دورن زئولیت اکسیژن ساز، اکسیژن به عنوان محصول خروجی از دستگاه خارج می شود.

احیا سازی و استفاده مجدد زئولیت اکسیژن ساز oxy hp-ap

زئولیت اکسیژن ساز oxy hp-ap به سرعت با مولکول های نیتروژن اشباع می شود، از همین رو در دستگاه های اکسیژن ساز عمدتا دو ستون وجود دارد که زئولیت درون آن قرار داده می شود.

به صورت مدام یکی از ستون ها در حال تلغلیظ اکسیژن است و ستون دیگر در حال احیا سازی مولکولارسیو های اشباع شده می باشد. برای این امر از چند روش بهر برده می شود، که یکی از روش های احیا روش جذب براساس نوسانات فشار است. این روش معمول بوده و رایج ترین روش احیا و بازسازی است.

نحوه عملکرد مولکولارسیو اکسیژن ساز

دستگاه های اکسیژن ساز، مهم ترین و اصلی ترین ابزار برای تولید اکسیژن به شمار می روند، البته این دستگاه ها بدون دارا بودن زئولیت اکسیژن ساز عملا بی کار هستند. هر دستگاهی به یک نوع مولکولارسیو با سایزی مشخص نیاز دارد، به طور مثال در یک دستگاه از مولکولارسیو oxy hp-ap بهره برده می شود و در دستگاهی دیگر از یک نوع زئولیت دیگری بهره برده می شود.

دستگاه اکسیژن ساز هوای محیط را به درون خود عبور می دهد، سپس این هوا با عبور از کنار آلومیناسیلیکات ها فیلتر و تصفیه می شوند. هر زئولیت اکسیژن ساز قادر است تا ۲۱ درصد بیش تر از حجم خود اقدام به جذب مولکول های نیتروژن نماید. این یعنی این محصول دارای ظرفیت جذب بسیار زیادی است.

نحوه خالص سازی اکسیژن

روش های مختلفی برای خالص سازی اکسیژن وجود دارد، یکی از این روش ها تغلیظ به روش نوسانات فشار است. این روش با کمک زئولیت اکسیژن ساز اقدام به خالص سازی می نماید.

بد نیست بدانید زئولیت به صورت کامل ارگانیک بوده، این یعنی هیچ تداخلی با محیط زیست ندارد، از همین رو می تواند جایگزین همه روش های آسیب زا برای طبیعت شود. از زئولیت اکسیژن ساز در صنعت های مختلفی بهره برده می شود، برای تولید کاغذ، دارو، اکسیژن مورد نیاز بیماران و غیره مولکولارسیو اکسیژن ساز در هر یک از این کاربرد های می تواند بسیار مهم و ضروری به شمار رود.

از همین رو باید در هنگام خرید این محصول از مراکز خرید معتبر اقدام به خرید نمایید. تقریبا اکثر دستگاه های اکسیژن ساز از روش های مشابهی برای تولید کردن گاز اکسیژن بهره می برند، طریقه و عملکرد همه آن ها این است که مقدار مشحصی از هوای محیط را به داخل دستگاه هدایت می کنند و سپس با انجام اقداماتی به واسطه زئولیت اکسیژن ساز بر روی این هوای هدایت شده مولکول های آن را از هم جدا می کنند.

روش های خرید مولکولارسیو اکسیژن ساز

زئولیت اکسیژن ساز خانگی

در هنگام خرید این محصول باید دقت بفرمایید که زئولیت اکسیژن ساز مورد نیاز برای کار شما کدام یک است. برای خرید زئولیت دستگاه اکسیژن ساز خانگی و یا صنعتی می‌توانید از طریق وب سایت ما با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید. همچنین برای دریافت لیست قیمت و یا گرفتن مشاوره در زمینه خرید عمده و یا صادرات و یا ثبت سفارش نیز می توانید با دفتر فروش ما در ارتباط باشید.

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی پرتابل

 زئولیت اکسیژن ساز پرتابل که مخصوص فضا های بسته از آن‌ ها استفاده می‌ شود دستگاه آن معمولاً به‌ صورت ایستاده‌ طراحی می شود و به وسیله برخی از واکنش‌ ها به کمک سنگ زئولیت در دستگاه مخصوص تولید اکسیژن می‌ کند.

همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم ، تولید و عرضه ی زئولیت علاوه بر بر طرف سازی نیاز در داخل کشور به کشور های همسایه و اقصا نقاط دنیا نیز صادر می گردد. این امر شرکت های بزرگ بازرگانی زیادی را به صادرات زئولیت آکواریوم تشویق کرده است .

برای خرید زئولیت اصل و درجه یک به صورت اینترنتی می توانید با مراجعه به وب سایت های داخلی مربوطه این محصول مرغوب را سفارش دهید. هم چنین برای خرید حضوری می توانید از نشانی های درج شده در سایت های اینترنتی از نشانی مراکز فروش و هم چنین قیمت زئولیت مطلع شوید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/63zmj2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com