• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش زئولیت اکسیژن ساز خانگی

به طور کلی زئولیت اکسیژن ساز یکی از تجهیزات پزشکی است که هوای موجود را دریافت کرده و اکسیژن را از گازهای دیگر جدا میکند و اکسیژن خالص را به محیط می دهد، می توان گفت به طور کلی هوا را پالایش و فیلتر می کند،که در دو مدل صنعتی و خانگی تولید می شود.همین موضوع، فروش زئولیت اکسیژن ساز خانگی را بالا برده و با توجه به قیمت بالا، خریداران زیادی به خود اختصاص داده است. فروش زئولیت اکسیژن ساز خانگی

زئولیت اکسیژن ساز خانگی چیست؟

زئولیت اکسیژن ساز خانگی چیست؟ زئولیت اکسیژن ساز یکی از تجهیزات پزشکی است که در دو مدل صنعتی و خانگی یا ثابت و متحرک تولید می شود و با ورود به خانه ها، کمکی برای رفع مشکلات تنفسیِ بیماران شده است چرا که بسیاری از افراد نیاز مداوم به دریافت اکسیژن دارند به همین دلیل دستگاه خانگی به صرفه تر است. این دستگاه با برق کار می کنند و تا زمانی که به برق متصل باشد کارایی دارد؛ این دستگاه هوای محیط را دریافت می کند و با حذف و از بین بردن دیگر گازهای موجود در هوا اکسیژن خالص را پس می دهد. این دستگاه ها دارای فیلتر هستند که با توجه به مدل ان ها در زمان هایی که مشخص شده باید اقدام به تعویض فیلتر کرد.این دستگه ها هم برای تنفس بیمار تعبیه شده و هم برای هوای محیط استفاده می شود. هنگام خرید باید به نوع کارکرد آن توجه کرد،موردی دیگری که هنگام خرید باید در نظر داشت مقدار اکسیژن خالصی است که در دقیقه تولید می کند.در اکسیژن سازهای خانگی میزان ظرفیت تولید اکسیژن کمتر از دستگاه های اکسیژن ساز صنعتی است.

خرید بهترین زئولیت اکسیژن ساز خانگی

خرید بهترین زئولیت اکسیژن ساز خانگی با توجه به این که معمولا دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای رفع نیاز بیماران به اکسیژن است ،بهترین زئولیت اکسیژن ساز برای بیماران دستگاهی قابل حمل و کوچک است تا بتوانند کارهایشان را نیز انجام دهند و دچار مشکل نشوند.از طرفی چون نیاز به همراهی این دستگاه با بیماران است، نوع قابل حمل و غیر ثابت آن بهتر است. برای خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی بهتر است از خرید با پژشک یا با مشاوران فروش مشورت کرد تا دستگاهی درست متناسب با نیاز خریداری کرد.که به نسبت کارایی، توان تولید و حجم تولیدی اکسیژن، اندازه و ثابت یا قابل حمل بودن آن، قیمت های متفاوتی دارند.در کشور ما برند های مختلف داختی و خارجی برای خرید به عرضه شده است تا دست خریدار هنگام خرید باز باشد. کیفیت دستگاه خریداری شده، نگه داری درست،شیوه استفاده صحیح از جمله عواملی است که باعث افزایش عمر کارایی دستگاه دارد.بهتر است بعد از خرید برای استفاده از ان اموزش ببینیم و یا طبق بروشور راهنما عمل کنیم.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/63zez3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com