• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش انحصاری آلومینا اکتیو Activated Alumina

آلومینا اکتیو Activated Alumina یکی از قدرتمند ترین جاذب ها است، که می تواند بسیار بیش تر از حجم خود اقدام به جذب رطوبت کند. فروش انحصاری آلومینا اکتیو Activated Alumina در مجموعه بازرگانی مفید به صورت گسترده انجام می شود.

در این مقاله قصد معرفی یکی از پر مصرف ترین جاذب های رطوبت را داریم. این ماده در صنایع مختلفی به صورت تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید آلومینا اکتیو Activated Alumina می توانید با ما تماس بگیرید.

آلومینای فعال شده و کاربرد هایش

اکتیو آلومینا

آلومینای فعال شده را این گونه می توانیم معرفی کنیم که این ماده معدنی می تواند تا ۲۰۰ متر مربع سطح داشته باشد. از آلومینا اکتیو به عنوان یک خشک کن استفاده می شود.
یکی از کاربرد های این محصول را می توانیم استفاده از آن به عنوان خشک کن (برای حفظ چیزهایی که با جذب آب از هوا خشک می شود) و به عنوان یک فیلتر فلوراید، آرسنیک و سلنیوم در آب آشامیدنی استفاده می شود و از اکسید آلومینیوم (آلومینا، Al2O3) ساخته شده است.
علت کارایی خوب این محصول در امر جذب رطوبت و خشک کردن، این است که دارای بدنه ای با میزان حفره ها و تخلخل بالایی است. بنابراین می تواند بسیار بیش تر از وزن خود اقدام به جذب رطوبت کند.

کاربرد های Activated Alumina

کاربرد های Activated Alumina

Activated Alumina مهم ترین عناصر موجود بوده و یکی از کاربرد های مهم این محصول به کارگیری از آن به عنوان کاتالیست است، از آلومینا اکتیو در سطح گسترده ای برای کاربرد های جاذب و کاتالیزور در تولید پلی اتیلن استفاده می شود.
همچنین از این ماده برای تولید کردن هیدروژن نیز بهره برده می شود. آلومینا فعال برای جذب کردن مواد شیمیایی من جمله آرسنیک، فلوریدا و ... بسیار کاربردی است. یکی دیگر از کاربرد های مهم این محصول را می توانیم استفاده از آن به عنوان خشک کن بدانیم.
زمانی که گاز و یا هوا در تماس با آلومینا اکتیو قرار داده شود، مولکول های آب موجود در آن درون آلومینا اکتیو به دام می افتد و بدین ترتیب این گاز و یا هوا خشک می شود. امکان رها سازی مولکول های آب از دورن آلومینا اکتیو وجود دارد.
زمانی که به آلومینا اکتیو میزان زیادی حرارت در حد ۲۰۰ درجه سانتی گراد داده شود، امکان آزاد کردن این رطوبت از درون آن وجود دارد. که به این فرایند و به مجموعه اقداماتی که برای آزاد کردن مولکول های آب به دام افتاده در آلومینا اکتیو صورت می گیرد ، فرایند احیا یا  regenerating desiccant گفته می شود.

کاربرد آلومینا فعال شده در جذب فلوراید

از آلومینا اکتیو Activated Alumina برای حذف کردن فلوراید موجود در آب آشامیدنی می توانیم استفاده کنیم، همان طور که می دانید میزان زیادی فلوراید در آب های آشامیدنی وجود دارد. طی تحقیقاتی که در کشور های پیش رفته بر روی تاثیرات فلوراید بر بدن صورت گرفته است.
این موضوع به اثبات رسیده که فلوراید می تواند تاثیر بسیار بدی را بر روی IQ کودکان داشته باشد. و باعث پایین آمدن سطح آی کیو کودکان می شود. از همین رو استفاده از آلومینا اکتیو برای حذف کردن این ماده از آب آشامیدنی می تواند یک کاربرد مهم و تاثیر گذار باشد.

کاربرد این محصول بر سیستم های خلاء

خرید آلومینا فعال ارزان

در برنامه های خلاء بالا، آلومینا فعال به عنوان یک ماده شارژ در تله های پیشرو برای جلوگیری از تولید نفت توسط پمپ های چرخشی از جریان بازگشت به سیستم استفاده می شود.
خواص مکانیکی و غیر واکنشی اکتیوآلومینا در محیط بیولوژیکی اجازه می دهد تا آن را یک ماده مناسب برای پوشش سطوحی که اصطکاک دارند در پروتز بدن (مانند پروتز مفصل ران یا شانه) استفاده کنند .

روش های خرید آلومینا فعال ارزان

آلومینا اکتیو یا همان آلومینا فعال شده Activated Alumina ، ماده ای است که در کارخانه های کشور به تولید انبوه می رسد. مراکز فروش متعددی در سراسر کشور وجود دارد که این محصول را به فروش می رسانند.
شما می توانید از روش های مختلفی اقدام به خرید آلومینا اکتیو ارزان نمایید، اما ما به عنوان مرکز فروش انحصاری این محصول را با کیفیتی ویژه و قیمتی رقابتی به دست شما می رسانیم. لذا جهت دریافت لیست قیمت و خرید آلومینا فعال شده، راه های ارتباطی با مجموعه ما در سایت درج شده که می توانید با ما تماس بگیرید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/r3wv2x
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com