• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز فروش آلومینا اکتیو در سمنان

آلومینا اکتیو دارای شکل دایره ای است و بر روی آن تخلخل و حفره های زیادی قرار دارد. که این حفره ها به مانند تولید در سطح میکروسکوپی هستند. کاربرد ها و مزایای این محصول را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد. اگر شما هم به دنبال خرید  این محصول هستنید، می توانید برای خرید آلومینا اکتیو از مرکز فروش این محصول در سمنان اقدام به خرید نمایید.

ویژگی های آلومینا فعال یا اکتیو آلومینا

آلومینا فعال

آلومینا اکتیو یکی از مواد جاذب است که کاربرد زیادی برای خشک کردن گاز ها دارد. خشک کردن گاز ها در برخی از صنایع یکی از مهم ترین کاربرد ها است و برای انتقال ایمن آن ها نیاز است تا فرایند خشک شدن به درستی انجام شود. از آلومینا فعال شده برای جذب رطوبت نیز مورد استفاده قرار میگیرد. برای درک بهتر کارایی آلومینا اکتیو این طور باید مثال بزنیم که؛ یک اسفنج می تواند میزان زیادی از رطوبت و آب را در خود جذب و نگهداری کند. اما این آب به خورد بافت های اسفنج نمی رود. دقیقا آلومینا اکتیو هم بدین صورت است. آلومینا اکتیو می تواند میزان زیادی از رطوبت را جذب کرده و آن را در خود نگهداری نماید. سپس این آب و رطوبت را طی فرایندی می تواند از الومینا فعال شده خارج نمود تا این ماده مجدد قابل استفاده گردد.

موارد استفاده از آلومینا فعال شده

آلومینا اکتیو

از آلومینا فعال شده برای پاک سازی مواد سمی زائد استفاده می شود. این موضوع در مناطقی که بارش باران داشته اند و دچار آلودگی شده اند می تواند مفید باشد. آب باران می تواند میزان زیادی آلودگی صنعتی مربوط به کارخانه ها و یا آلودگی های سربی و آرسنیک را در خود داشته باشد. و این آب باران که دچار آلودگی شده است را به آب های زیر زمینی انتقال می دهد. آلومینا اکتیو به صورت کامل با محیط زیست سازگار است و از این ماده برای پاک سازی محیط زیست و آب های زیر زمینی استفاده می شود. این محصول می تواند به مواد سمی متصل شده و آن ها را از بین ببرد. یکی از ویژگی های آلومینا فعال شده این است که زمانی که با سایر مواد پیوند می خود در ماهیت آن تغییری ایجاد نمی شود. و فرم خود را حفظ می کند. به علاوه این محصول قادر است خیلی بیش تر از وزن و ظرفیت خود  اقدام به جذب نماید. روند کار آلومینا اکتیو در خشک کردن بسیار عالی است و می تواند با خلوص بالا اقدام به خشک کردن گاز نماید. بنابراین برای کمبود آب و تصفیه در تولید پراکسید هیدروژن ، گاز طبیعی و گازولین استفاده می شود. همچنین در تصفیه آب در مصارف صنعتی ، تاسیسات تصفیه آب شهری و مصارف خانگی استفاده می شود. آلومینا در از بین بردن فلوراید از آب آشامیدنی ، همچنین سرب ، آرسنیک و سایر آلودگی ها بسیار عالی است. مقاومت در برابر خرد شدن ، تخلل زیاد و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی بسیار پایدار آلومینا فعال ، آن را به یکی از مهم ترین و مفیدترین عناصر در جامعه های با تکنولوژی بالا تبدیل کرده است.

قیمت روز آلومینا فعال شده در بازار

مجموعه بازرگانی مفید یکی از مراکز پخش انواع زئولیت و مولکولارسیو است. ما با پخش مستقیم این محصولات و حذف کردن واسطه ها قیمت هایی رقابتی بر روی محصولات خود در نظر گرفته ایم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز آلومینا اکتیو در بازار با ما تماس بگیرید. شرکت ما در زمینه فروش عمده و صادرات آلومینا فعال شده نیز فعال می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/54ye29
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید