• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت آلومینا اکتیو در بازار

آلومینا اکتیو یکی از مواد پر کاربرد در صنعت به حساب می آید. این ماده به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، ماده ی مهمی در صنعت می باشد. اگر قصد خرید چنین محصولی را داشته باشید، می توانید آن را از مراکز فروش در سطح کشور تهیه کنید. مجموعه ی مفید نیز یکی از مراکز فروش می باشد. اما وجه تمایز این مجموعه با سایر مراکز فروش، خرید غیر حضوری این محصول می باشد. و البته می توانید این محصول را در هر وزن و بسته بندی که بخواهید؛ تحویل بگیرید. قطعا قیمت آلومینا اکتیو، با توجه به کیفیت های مختلفی که دارد، متفاوت خواهد بود. اما شما می توانید، این محصول را با کیفیت بالا از مجموعه ی مفید خریداری نمایید. چرا که این مجموعه عرضه کننده مستقیم آلومینا اکتیو است، و بهترین نوع از محصول را برای فروش در اختیارتان قرار می دهد. برای سفارش محصول می توانید با یک تماس، خرید خود را انجام دهید. یا از طریق فرم های موجود در سایت، سفارش خود را به ما اعلام کنید، تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

آلومینا اکتیو چیست و چگونه تولید می شود؟

این ماده، از ترکیب دو ماده معدنی به دست آمده است. بنابر آزمایش هایی که بر روی این ماده صورت گرفته، ساختار متخلخل گونه با سطح بالا دارد. بر اساس یکسری ظرفیت ها و ویژگی ها، این ماده کاربرد های فراوانی را پیدا کرده است. عمده مصارف آن استفاده در صنایع پتروشیمی، تصفیه آب و پساب می باشد. ویژگی های خاص این ماده سبب شده که از آن به عنوان یک ماده برای پوشش دهی فرآیند های صنعتی استفاده شود. حرارت فوق العاده بالا، توان کششی، مقاوم در برابر مواد شیمیایی یا ترکیب نشدن در واکنش های شیمیایی برخی از این ویژگی ها می باشند. این ویژگی باعث شده تا آلومینا بتواند به عنوان یک کاتالیست مورد استفاده قرار بگیرد و یا به دلیل ظرفیت بالایی که دارد، به عنوان یک جاذب رطوبت استفاده شود.

 روش های تولید و سنتز الومینا

آلومینا اکتیو از موادی است که می توان آن را به روش های گوناگون تولید کرد. فرآیند بایر، کلسیناسیون و برخی از واکنش های شیمیایی منجر به تولید این ماده می شوند. در طول این فرآیند از مواد معدنی مانند سنگ معدن بوکسیت، بوهمیت و گیبسیت استفاده می شود. آلومینای اکتیو به هر صورتی که تولید شود، نتیجه نهایی یکسان خواهد بود. یعنی این ماده در نهایت ترکیبی از اکسید آلومینیومی خواهد بود. اما از نظر دانسیته، تخلخل و اندازه ذرات با یکدیگر متفاوت می باشند. پس از تولید و آماده شدن ماده آلومینا، یک ازمایش برای مشخص شدن ویژگی های فیزیکی مانند توان شکنندگی، مقاومت حرارتی و … انجام خواهد شد. کاربردهای آلومینای فعال شده:

در بالا برخی از ویژگی های آلومینای فعال یا آلومینا اکتیو را بیان کردیم. این ماده مانند کربن فعال شده عمل می کند. به دلیل تخلخل بالا و هم چنین سطح بالایی که دارد، ترکیبات را به خود جذب کرده و می تواند در خود نگهداری کند. استفاده از آلومینا به عنوان جاذب و خشک کن ها و استفاده به عنوان کاتالیست چند نمونه از کاربردهای این ماده است، که درادامه به صورت مفصل تری به بررسی این ها خواهیم پرداخت. استفاده از آلومینا به عنوان جاذب آلومینای فعال شده ماده ای است که به عنوان جاذب مورد استفاده قرار می گیرد، و هم چنین تاثیر زیادی هم در صنایع داد. ظرفیت بالای این ماده باعث شده که از آن به عنوان جاذب در صنایع گاز، برای حذف رطوبت از گاز ها، استفاده شود. وجود رطوبت در گاز ها، بسیار خطر ناک بوده و باید حتما، عمل رطوبت زدایی انجام گیرد. که این مورد هم روش های فراوانی دارد، که البته در این مبحث نمی گنجد. فقط در همین حد بسنده می کنیم که برای رطوبت زدایی از گاز ها، الومینا اکتیو ماده مناسبی خواهد بود. برای تصفیه آب هم نیاز به یک جاذب بسیار قوی است که البته از نظر اقتصادی هم، مقرون به صرفه باشد. به همین منظور اکتیو آلومینا برای حذف فلوئورید آب مناسب بوده و منجر به تصفیه شدن آب می شود. لازم به ذکر است که این ماده، ترکیب های سمی دیگر، آرسنیک، سرب و گوگرد را هم از آب حذف کند. استفاده از آلومینا به عنوان خشک کن این ماده توانایی این را دارد که، رطوبت موجود در هوا را خشک کند. در مکان هایی که میزان رطوبت نسبی ۵۰% گزارش شده است، آلومینا اکتیو می تواند  به میزان ۲۰ درصد از وزن خود رطوبت جذب کند. برای جذب رطوبت محیط های کارگاهی یا فرآیند های دیگر از آلومینااکتیو استفاده می شود. از دیگر ویژگی های بارزاین ماده، می توان به استفاده ی مجدد آن اشاره کرد. به این صورت که می توان رطوبت جذب شده را طی فرآیند حرارتی از بین برد و بار دیگر از آلومینا استفاده کرد. کاربرد آلومینای فعال شده به عنوان کاتالیزور شرکت نکردن در واکنش های شیمیایی هم نوع دیگری از ویژگی های این ماده بود. پس بنابراین می توان از آن به عنوان یک کاتالیزرو یا کاتالیست استفاده کرد. کاتالیست ماده ای است که موجب سرعت بخشیدن به واکنش های شیمیایی می شود، بدون اینکه این ماده در واکنش شرکت داده شود. لذا برای بازیابی گوگرد در پالایشگاه نفت و گاز، از این ماده به عنوان کاتالیزور استفاده می شود.   مرکز فروش آلومینا اکتیو در ایران

آلومینای اکتیو تولید شده در مجموعه ی مفید، به دلیل درصد خلوص بالایی که دارد، می تواند بیشترین تاثیر را در صنایع بگذارد. کیفیت بالای ماده هم در اثر گذاری ویژگی ها بسیار موثر می باشد. بنابر این بهتر است تا از مراکز معتبر فروش آلومینا، این محصول را خریداری نمایید. مجموعه ی مفید با توجه به تجربه و سابقه فروش قوی، توانسته از بهترین مراکز فروش در سطح کشور باشد. البته که این محصول را می توان به کشور های دیگر هم صادر کرد. و آماده ی همکاری برای فروش  وصادرات آلومینا اکتیو به کشور های دیگر هستیم. تضمین کیفیت و قیمت مناسب دو اصل مهمی است که مجموعه ی ما، برای عرضه محصولات خود همواره به آن توجه کرده تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند.  

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/l4my84
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید