• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت خرید آلومینا اکتیو وارداتی

  آلومینا اکتیو درجه کیفیت های مختلفی دارد. شما می توانید این ماده را از مراکز پخش سراسر کشور تهیه کنید. مجموعه ی مفید به عنوان یکی از مراکز پخش آلومینا اکتیو در ایران شناخته شده که انواع آلومینا اکتیو را با بالاترین درجه کیفیت و از بهترین برندهای روز دنیا تهیه می کند. و آن را به صورت مستقیم به دست مصرف کننده می رساند. آلومینا اکتیو موجود در این مجموعه کاربرد های مختلفی دارد و می توانید برای مصارف مختلف از ان بهره ببرید. الومینا اکتیو با خلوص بالا که به عنوان یک کاتالیست بازیافت گوگرد مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان جاذب رطوبت و روغن در سیستم هوای فشرده و سیستم خلا به عنوان ماده جاذب زائد از جمله فلوئور، ارسنیک و سلنیم از آب اشامیدنی برای ثبت سفارش فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

آلومینا فعال شده

توضیحاتی برای شناخت بهتر الومینا اکتیو

آلومینا اکتیو را می توانید به صورت کروی یا پودری شکل از مجموعه ی ما خریداری کنید. این ماده قدرت جذب بالایی دارد. آلومینا فعال به عنوان یک جاذب رطوبت با سطح تماس بیش از ۲۰۰ متر مربع، برای خشک کردن هوا، دهیدراسیون گاز طبیعی و گاز مایع کاربرد دارد. این ماده جاذب مایعات و گاز ها بوده و زمانی که در داخل مایعات فرو می رود، تغییر شکل نمی دهد. در واقع این یکی از مزیت های این ماده می باشد. آلومینا اکتیو منافذ ریز زیادی دارد و مانند تول عمل می کند. این ماده به واسطه ساختاری که دارد و هم چنین دارا بودن یکسری ویژگی های فیزیکی به یک ماده پرکاربرد تبدیل شده است. در طی سال های اخیر تحقیقات زیادی بر روی این ماده انجام شده است. این ماده از ترکیب معدنی اکسید آلومینیوم پدید آمده و مشخص شده که بیشترین موارد مصرف آن در صنایع پتروشیمی و تصفیه آب و پساب بوده است. کاتالیست ها بر پایه ساختار آلومینا قرار دارند و در صنایع نفت و گاز مورد توجه زیادی قرار گرفته اند.

ویژگی آلومینای فعال شده

این ماده ویژگی هایی دارد که موجب شده به عنوان یک ترکیب ایده آل در صنعت مورد استفاده قرار بگیرد. آلومینا فعال برای پوشش دهی تمام فرایند های صنعتی استفاده می شود مقاومت حرارتی بالا، توان کششی، مقاومت در برابر اثرات مواد شیمیایی از جمله این ویژگی ها است. البته مهم ترین ویژگی که برای آلومینا فعال می توان نام برد؛ قابلیت جذب بالای آن است که موجب شده به عنوان یک ماده جاذب به کار رود.  

کاربردهای آلومینای فعال شده چیست؟

این ماده می تواند به دلیل تخلخل و سطح بالا، ترکیبات دیگر را به خود جذب کرده و آن ها را درون خود نگهداری کند. جاذب و خشک کن  از دیگر کاربرد های این ماده است. این ماده به عنوان جاذب می تواند در صنایع گاز مورد استفاده قرار بگیرد و رطوبت را از گاز ها حذف کند. هم چنین این آلومینا برای تصفیه آب به عنوان یک ماده قوی و مقرون به صرفه برای از بین بردن فلوئورید آب مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربرد های آن، استفاده در تصفیه خانه آب می باشد. که می تواند آلودگی ها را از بین ببرد. این ماده نیز از نظر قیمت مناسب می باشد.

عرضه کننده الومینای فعال در ایران

آلومینای فعال با قیمت مناسب و کیفیت بالا را می توانید از مجموعه ی ما خریداری کنید. این ماده نسبت به سایر نمونه های مشابه خود در بازار، عملکرد بالاتری دارد و به دلیل پخش مستقیم، قیمت مناسب تری نیز خواهد داشت. آلومینای اکتیو مجموعه ی مفید، یکی از محصولاتی است که کیفیت و قیمت آن تضمین شده می باشد.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/o48pk3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید