• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید غربال مولکولی کربن به صورت عمده

 

غربال مولکولی کربن یکی از پرکاربرد ترین نوع مولکولارسیو در صنعت است؛ شما می توانید جهت خرید غربال مولکولی کربن به صورت عمده و با قیمت ویژه با مرکز فروش مفید در تماس باشید. در ادامه به معرفی بیشتر غربال مولکولی کربن خواهیم پرداخت.

غربال مولکولی کربن چیست؟

غربال مولکولی کربن چیست؟

با توجه به کارایی بالای غربال مولکولی کربن این محصول دارای قیمتی مقرون به صرفه است. چرا که در کنار کارایی بسیار زیادی که دارد، می تواند در صنایع و کاربرد های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد.

ما هم به دنبال این هستیم که به عنوان یکی از مراکز پخش این محصول را به دست مصرف کننده ها برسانیم. و همواره در تلاش بوده ایم قیمت های ویژه و رقابتی را بر روی محصولات خود قرار دهیم.

شما مشتری عزیز می توانید جهت خرید و همکاری با مجموعه مفید با دفتر فروش ما تماس حاصل نمایید. در ادامه با مشخصات و کاربرد های بیش تر از کربن مولکولارسیو  آشنا خواهیم شد.

معرفی ویژگی های کربن مولکولارسیو

خرید و فروش انواع غربال مولکولی کربن

کربن مولکولارسیو و یا غربال مولکولی کربن به نوعی متشکل از آلومینوسیلیکات است. از همین رو دارای ساختمانی بلورین است. نام دیگر این محصول زئولیت است. این محصول به خاطر ساختار منحصر به فردی که دارد، می تواند به عنوان یک جاذب بسیار قدرتمند مورد استفاده قرار بگیرد.

با توجه به بدنه متخلخلی که دارد در فرایند تبلور برای جذب کردن مولکول های آب می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به این که ساختار و بدنه این محصول به مانند یک اسفنج مملو از حفره های بسیار ریز است.

این حفره ها میل بسیار زیادی را برای جذب کردن مولکول های هم سایز با خود دارند. به خصوص موکلول های آب و سایر مولکول های قطبی را به راحتی جذب می نمایند. با توجه به این که میزان زیادی کاتیون مانند سدیم، کلسیم، پتاسیم وجود دارد.

مولکولارسیوها با استفاده از نیروهای یونی قوی (میدان‌های الکترواستاتیک) مقادیر بسیار زیادی از آب یا مایعات دیگر را جذب می‌کنند.

ویژگی های دیگر این محصول

می توانیم از دیگر ویژگی های آن به توانایی بالا و قدرت بسیار خوب آن در جدا کردن گاز ها و مایعات اشاره داشته باشیم. که این جدا سازی ها بر اساس اندازه مولکول ها  و یا خاصیت قطبی انجام میشود. جالب است بدانید که اندازه منافذ برای بسیاری از مولکول ها یکسان است.

از مولکولارسیو کربن در چه زمینه ای استفاده می شود؟

عکس کربن مولکولارسیو

بهتر است بدانید طیف بسیار زیادی از مولکولارسیو ها و انواع آن وجود دارد. هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خود هستند. از همین رو هر یک دارای کاربرد هایی می باشند.

به صورت عمده از آن ها برای گرفتن رطوبت از گاز ها، رسیدن به سطح کیفی بالا در خطوط انتقال گاز طبیعی و ... است. در گاز های صنعتی میزان زیادی اکسیژن، نیتروژن، هیدروژن و منواکسید کربن وجود دارد.

که به واسطه فرایند های دقیق و مهندسی شده ای آنها تولید می شوند. فرایند های تولید شامل مراحل ضروری و خاص برای جداسازی هستند. که در این مرحله از مولکولارسیو ها استفاده ویژه ای می شود.

کربن مولکولارسیو یا غربال مولکولی کربن می تواند در فرایند جداسازی مولکول های نیتروژن و اکسیژن بسیار کمک کننده باشد. چرا که سایز حفره های موجود بر روی بدنه غربال مولکولی کربن برای این عمل بسیار مناسب است.

شاید اسم کربن اکتیو را برای این موضوع در خاطر داشته باشید. اما کربن اکتیو در جدا سازی مولکول های نتیروژن و اکسیژن موفق عمل نمی کند و نمی تواند این جداسازی را با موفقیت انجام دهد.

خرید غربال مولکولی کربن از تهران

شما می توانید برای خرید غربال مولکولی کربن از تهران و یا از هر شهر دیگری با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. مجموعه ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان خود می باشد و شما می توانید با ما در تماس باشید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیش تر و یا اطلاع از قیمت های روز با ما تماس بگیرید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/r3wp52
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com