• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

تولید کننده پودر زئولیت 3A صادراتی

کارخانه‌ها و تولیدکنندگان پودر زئولیت از تولیدکننده های پودر زئولیت 3A صادراتی می باشند. کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده باید زئولیت صادراتی را با توجه به معیارهای بین المللی تهیه و تولید نمایند تا بتوانند محصولات تولیدی خود را وارد عرصه جهانی نموده و با سایر تولید کنندگان دیگر در سراسر جهان وارد رقابت شوند صادرات پودر زئولیت 3A برای تولید کنندگان این محصول سوددهی قابل توجهی را ایجاد می نماید و می توانند محصولات تولیدی خود را به کشورهای مختلفی با قیمت مناسب صادر نمایند تولید کننده پودر زئولیت 3A صادراتی

مشخصات پودر زئولیت 3A صادراتی

مشخصات پودر زئولیت 3A صادراتی

پودر زئولیت از جمله مواد معدنی می باشد که میزان قابل توجهی از آن از آلومینیوم سیلیکات تولید می شود و در صنعت تجاری امروزه نقش بسزایی را ایفا می نماید. در دنیای صنعت از پودر زئولیت3A به عنوان یک جاذبه سطحی استفاده می نمایند. از پودر زئولیت در صنعت پیشرفته امروزه به عنوان یک کاتالیزور برای آب استفاده می شود. پودر زئولیت را در صنعت کشاورزی پزشکی و همچنین تولید پاک کننده های لباس و یا سطوح استفاده می نمایند.

شرکت های تولید کننده زئولیت، زئولیت را در دو نوع پودری و دانه ای تولید می نمایند و از آن‌ها در موارد مختلفی در صنعت می توان استفاده نمود. از دیگر مشخصات پودر زئولیت3A می‌توان به بلوری بودن دانه‌های آن اشاره نمود و دارای خاصیت هیدرات شدن با فلزات قلیایی یا قلیایی خاکی را دارد. همانگونه که اشاره شد زئولیت در ساختار های متنوعی وجود دارد که از پودر زئولیت می توان برای تهیه بتن نیز استفاده نمود چراکه پودر زئولیت خاصیت های بتن را افزایش می دهد.

خرید پودر زئولیت 3A در تهران

خرید پودر زئولیت 3A در تهران

خرید پودر زئولیت تهران می‌توانند از طریق مراجعه به خود کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده پودر زئولیت 3A صورت بگیرد که با این روش خرید باعث می شود که خریدار بتواند خرید ای بدون واسطه و حذف دلال داشته باشد و بتواند محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب از خود تولید کنندگان آن تهیه نماید همچنین کارگاه ها و کارخانه ها می توانند در سراسر کشور نمایندگی ها را دایر نموده و فروش محصولات خود را از این طریق ایجاد نمایند.

خرید پودر زئولیت 3A در تهران و سایر شهرستانها می تواند به صورت اینترنتی نیز صورت بپذیرد به گونه ای که کارخانه های تولید کننده پودر زئولیت با ایجاد یک سایت اینترنتی معتبر امکان خرید این نوع پودر ها را به صورت اینترنتی برای خریداران خود ایجاد نمایند سایت های فروش توسط یک ادمین معمولاً اداره می شود و در این سایت ها تمام مشخصات مورد نیاز کالا ذکر می گردد تا خریدار هنگام خرید بتوانند خریدی آگاهانه را داشته باشد.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/v3gxn2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید