• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

عمده فروشی پودر زئولیت 3A صادراتی

پودر زئولیت از جمله مواد معدنی می باشد که در صنایع مختلفی کاربردهای بسیاری دارد. زئولیت برگرفته از کلمه یونانی و به معنای سنگ جوشان می‌باشد، در واقع زئولیت ها را می توان آلومینیوسیلیکات های بلوری و هیدراته فلزات قلیایی و قلیایی خاکی دانست که سرشار از مواد معدنی همچون سدیم، کلسیم، منیزیوم می باشد و در صنایع مختلفی اعم از صنعت پرورش ماهی، پاک کننده های لباس، پزشکی، کشاورزی و غیره کاربردهای بسیاری دارد. مجموعه ه ما به عنوان فروشی پودر زئولیت 3A صادراتی دارد. عمده فروشی پودر زئولیت 3A صادراتی

پنج مشخصه پودر زئولیت 3A صادراتی

پنج مشخصه پودر زئولیت 3A صادراتی زئولیت دارای انواع متنوعی می باشد که عبارتند از آنالیسم، شابازیت، فری ریت، موردنیت و غیره می باشد از جمله زئولیت های طبیعی می باشند و حاصل انباشت و دگرگونی در سنگهای رسوبی می‌باشد. این پودر منحصر به فرد به دلیل خاصی که دارد می‌تواند در موارد زیادی کاربرد داشته باشد. از خواص زئولیت ها می توان به تبادل یونی، توانایی جذب گاز و بخار، خواص کاتالیزوری و غیره اشاره نمود. زئولیت در مزارع پرورش ماهی و میگو بسیار کاربرد دارد، همچنین این ماده بی نظیر، به سبب داشتن خاصیت تبادل یونی باعث حذف یون از پساب های فاضلابی و صنعتی و حذف یون های فلزی از پساب های هسته‌ای معدنی و صنعتی نیز می گردد. از پودر زئولیت به عنوان شوینده و تمیز کننده نیز استفاده می گردد و همچنین به عنوان مکمل غذایی مفید برای خوراک حیوانات میباشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید از پودر زئولیت بند آمدن خون زخم بدن نیز استفاده می گردد و به این ترتیب در صنایع پزشکی و بهداشتی نیز کاربرد دارد. از مزایای استفاده از پودر زئولیت در صنعت کشاورزی، می‌توان به کم کردن شوری آب و جذب فلزات سمی اشاره نمود، همچنین باعث صرفه جویی در مصرف آب می گردد و در ذخیره کردن آب نیز تاثیر بسزایی دارد. استفاده از پودر زئولیت علاوه بر موارد گفته شد به در بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد و می توان گفت به عنوان یکی از موادی است که بسیار مفید می باشد و کشور ایران مفتخر است در زمینه تولید پودر زئولیت خودکفا باشد و پودر زئولیت ایرانی را در سطح کیفی بسیار بالا به بازار های جهانی عرضه نماید.

قیمت پودر زئولیت 3A ایرانی

قیمت پودر زئولیت 3A ایرانی مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه پودر زئولیت 3A فعالیت نمایند. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات خارجی و رقبای دیگر گردیده است و این افتخاری برای مجموعه ما می باشد. همچنین کیفیت بالای محصولات ما باعث شده علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی نیز حضور یابیم. مشتریان جهت استعلام قیمت پودر زئولیت می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل نمایند.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/r4jjk4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید