• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش استثنایی پودر زئولیت 3A صادراتی

پودر زئولیت 3A صادراتی کاربردهای متفاوتی در صنایع مصرفی و تولیدی دارد که طی سالهای اخیر افزایش میزان تقاضا برای خرید آن را به همراه داشته است. استخراج زئولیت با درجات کیفی مختلف در معادن کشور و امکان فرآوری آن با خلوص مختلف سبب بکارگیری آن در صنایع مختلف شده است. در این مقاله ضمن بررسی کاربردهای پودر زئولیت 3A چگونگی خرید استثنایی آن از مراکز فروش ویژه را آنالیز می کنیم. فروش استثنایی پودر زئولیت 3A صادراتی

سه کاربرد پودر زئولیت 3A صادراتی

سه کاربرد پودر زئولیت 3A صادراتی زئولیت به عنوان یک ماده معدنی که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است به علت خواص فیزیکی و شیمیایی خارق العاده در صنایع مختلف به عنوان محصولی مصرفی و تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. در بازار داخلی عمده ترین موارد مصرف زئولیت به عنوان خوراک دام و طیور است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکان ساخت ترکیبات مختلف با زئولیت ها شاهد گسترش بکارگیری آنها در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، کشاورزی، صنایع ساختمانی و ... هستیم. یکی از فرآورده های زئولیت خام نوع 3A است که دارای ترکیبات منحصر به فردی می باشد. پودر زئولیت 3A صادراتی به عنوان نوعی پوشش محافظ برای کف پوش های چوبی در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می گیردند. سه مورد دیگر از کاربرد بهترین زئولیت 3A عبارتند از:
  • استفاده در صنعت کشاورزی به عنوان ماده جذاب رطوبت
  • جایگزین انواع فسفات ها برای تولید شوینده به ویژه پودر لباسشویی
  • تولید انواع بوگیرهای صنعتی برای خانه و ماشین
امروزه در صنعت ساختمانی از پودر زئولیت 3A برای ساخت پوشش های مقاوم در برابر اشعه نور خورشید نیز استفاده می کنند که سبب شده محصولاتی باکیفیت و دارای عمر طولانی به بازار عرضه شوند.

قیمت بهترین پودر زئولیت 3A صادراتی

قیمت بهترین پودر زئولیت 3A صادراتی قیمت پودر زئولیت 3A صادراتی در بازار داخلی به ویژه کلان شهرها همواره با نوسانات زیادی همراه است. دلیل اصلی این امر درجه خلوص این پودر است. هر چقدر که زئولیت تولیدی دارای خلوص بیشتر باشد، قیمت فروش آن نیز افزایش می یابد. شیوه های استخراج زئولیت خام و هزینه فرآوری نیز از دیگر فاکتورهای تعیین کننده در قیمت این ماده معدنی هستند. بدون شک حجم تقاضا در صنایع مختلف و میزان عرضه نیز می توان نوسان قیمت ها را به همراه داشته باشد. عدم دسترسی سریع به پودر زئولیت و سفارش از واسطه های بازار، بالا رفتن قیمت ها را به همراه دارد. برای رفع این محدودیت و خرید بهترین نوع زئولیت ها از تامین کنندگان مستقیم از روش های مطمئن با هدف تضمین کیفیت و کاهش قیمت است. نمایندگان فروش این مرکز با هدف تامین پودر زئولیت 3A صادراتی با قیمت کارخانه تولیدی و حذف واسطه ها آماده همکاری با خریداران عمده و شرکت های صادراتی در سطوح مختلف هستند.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/o3nwv3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید