• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

عرضه پودر زئولیت 3A صادراتی بسته ای

عرضه پودر زئولیت 3A صادراتی بسته ای به سایر کشور ها ثورت می گیرد چرا که زئولیت به عنوان یک ماده معدنی با خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد در صنایع کاربرد فراوانی دارد. یکی از فرآورده های زئولیت خام، پودر زئولیت 3A با ترکیباتی منحصر به فرد می باشد. عرضه پودر زئولیت3A صادراتی بسته ای، به صورت عمده و جزئی توسط نمایندگی های پخش صورت می پذیرد. عرضه پودر زئولیت 3A صادراتی بسته ای

کاربرد پودر زئولیت 3A صادراتی

کاربرد پودر زئولیت 3A صادراتی می خواهیم در اینجا به کاربرد پودر زئولیت 3A صادراتی ایران بپردازیم استخراج زئولیت با درجات کیفی مختلف از معادن ایران مسبب کاربرد فراوان پودر زئولیت در صنایع متنوع شده و همچنین میزان تقاضای آن نیز در سالهای اخیر رو به افزایش گزاشته است. زئولیت که ماده ای معدنی است از آلومینو سیلیکات تشکیل شده است و در صنایع مختلف به عنوان محصولی مصرفی و تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از عمده ترین موارد مصرف زئولیت در بازار داخلی، استفاده به عنوان خوراک دام و طیور است. پودر زئولیت 3A که یکی از فرآورده های زئولیت است، محصولی صادراتی به شمار می رود. این نوع زئولیت به عنوان نوعی پوشش محافظ برای کف پوش های چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از موارد استفاده از این پودر زئولیت، استفاده در صنعت کشاورزی به عنوان ماده جاذب رطوبت است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی این ماده جایگزین انواع فسفات ها برای تولید شوینده به ویژه پودر لباسشویی شده است. در تولید انواع بوگیرهای صنعتی برای خانه و ماشین نیز از این پودر بهره می گیرند. یکی از جدیدترین موارد استفاده پودر زئولیت 3A ساخت پوشش های مقاوم در برابر اشعه نور خورشید می باشد که سبب تولید محصولاتی باکیفیت و دارای عمر طولانی، گشته است. یکی دیگر از موارد مصرف این نوع پودر، استفاده در صنعت نفت می باشد که به عنوان نم زدای گازهای طبیعی و گازهای دیگر از آن به کار برده می شود. زئولیت 3A مناسبت ترین جاذب در این صنایع به حساب می آید. همچنین در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و شیمیایی پودر زئولیت به عنوان کاتالیست، جاذب، جداکننده و تبادل کننده های یونی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خرید پودر زئولیت 3A صادراتی ایران

خرید پودر زئولیت 3A صادراتی ایران قیمت پودر زئولیت ایران همواره دارای نوسانات می باشد و نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. هر چقدر میزان خلوص پودر استخراج شده بالاتر باشد، قیمت خرید پودر زئولیت نیز افزایش خواهد یافت. برای خرید پودر زئولیت 3A صادراتی ایران از نوع با کیفیت و درجه یک، می توانید به نمایندگی های فروش مراجعه کنید و با محصول مورد نیاز خود را با قیمتی منصفانه و کیفیتی اعلا خریداری نمایید.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/m2lk74
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید