• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید انواع کربن اکتیو به صورت عمده

همان طور که می دانید از کربن اکتیو به صورت گسترده ای برای تصفیه آب آشامیدنی و صنعتی استفاده می شود. آب های صنعتی مورد استفاده در کارخانه ها و یا تصفیه خانه ها به واسطه استفاده از کربن اکتیو تصفیه می گردند. به صورت کلی تر از کربن فعال به منظور حذف آلاینده ها بهره گرفته می شود. شما می توانید برای خرید این محصول به صورت عمده با مجموعه مفید تماس بگیرید، دفتر فروش مجموعه پاسخگوی شما خواهد بود.

معرفی کربن فعال شده و انواع آن

[caption id="attachment_1921" align="aligncenter" width="300"]کربن فعال                  کربن فعال[/caption] تقسیم بندی کربن اکتیو عموما بر حسب ویژگی های فیزیکی، شیمیایی، سطحی و یا حتی بر اساس روش تولید شده آن انجام می شود. برخی از انواع کربن اکتیو عبارت است از؛
  • کربن فعال قرصی (Pellet)
  • کربن اکتیو پودری
  • کربن فعال شده گرانول
  • کربن اکتیو میله ای
شما برای خرید کربن فعال باید با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی آن را انتخاب نمایید. برای معرفی متداول ترین نوع آن باید به نوع پودری، گرانول و میله ای آن اشاره داشته باشیم. ما در ادامه هر یک از این سه نوع را به صورت مفصل تر توضیح خواهیم داد. [caption id="attachment_1922" align="aligncenter" width="300"]کربن اکتیو انواع کربن اکتیو[/caption]

ویژگی ها کربن فعال پودری(Powdered Active Carbon)

کربن فعال پودری به لحاظ ابعاد و اندازه ظاهری دارای ۱ میلی متر قد و قطری بین ۰٫۱۵ تا ۰٫۲۵ میلی متر می باشد. اگر بخواهیم این ماده را با یک ویژگی تعریف کنیم باید به سطح حجمی بسیار بالای آن اشاره داشته باشیم. افت فشار در این ماده بسیار بالا است، چرا که اندازه ذرات کربن اکتیو پودری بسیار ریز است و بعد از جذب دچار افت فشار خواهد شد.

مشخصات کربن فعال دانه ای (Granular Activated Carbon)

کربن فعال دانه ای یا به عبارت دیگر گرانولی که به اختصار به آن (GAC) نیز اطلاق می شود، در مقایسه با نوع پودری از دانه ها  و ذرات درشت تری تشکیل شده است. بنابراین میزان سطح خارجی آن کم تر و کوچکتر خواهد بود. به طور متوسط قطر این محصول بین ۰٫۲ تا ۵ میلی متر است. از ویژگی های کرن اکتیو گرانول می توانیم به سرعت نفوذ بالای آن اشاره داشته باشیم. به خاطر دارا بودن این خاصیت از آن برای جذب گاز ها و بخار ها بیشترین استفاده را می توان داشت. کاربرد این ماده برای تصفیه آب، پرفتن بو و همچنین جدا سازی مواد موجود در جریان ها می باشد.

معرفی کربن فعال میله ای (Extruded Activated Carbon)

علت نام گذاری کربت فعال میله ای به این نام این است که، شکل ظاهری این محصول به صورت استوانه ای است. از همین رو به آن کربن اکتیو میله ای و یا کربن اکتیو کبریتی گفته می شود. به صورت کلی این ماده دارای قطری بین ۰٫۸ تا ۵ میلی متر است. در واقع برای تولید این نوع کربن، کربن فعال پودری به واسطه پیوند دهنده ای با هم متصل می کنند و به صورت یک بسته استوانه ای در میاورند. ویژگی ها و خصوصیات این محصول عبارت است از؛
  • دارای افت فشار پایین است
  • میزان قدرت مکانیکی در آن بالا بوده
  • میزان فبار پایینی دارد
بیش ترین کاربرد و استفاده ای که از کربن اکتیو لوله ای می شود برای جذب در فاز گازی است. این محصول را با نام کربن اکستورد نیز می شناسند.

صادرات کربن فعال Active Carbon از ایران

شما می توانید برای خرید و صادرات کربن فعال Active Carbon از ایران به سایر کشور ها از مجموعه مفید اقدام نمایید. تمامی محصولات ما با قیمتی ویژه و رقابتی عرضه می گردد. به طوری که شما می توانید قیمت و کیفیت محصولات ارائه شده در مجموعه فروشگاهی مفید را با سایر مراکز پخش مقایسه نمایید.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/r4jke2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید