• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

کربن اکتیو ارزانترین قیمت موجود در بازار

مجموعه ی بازرگانی مفید، سابقه درخشانی در زمینه فروش کربن فعال دارد. کیفیت های مختلفی برای کربن فعال وجود خواهد داشت و می توانید آن را با قیمت های مختلف از مراکز مختلف تهیه کنید. مجموعه ی ما، با در نظر گرفتن سود کم، و فروش مستقیم کربن فعال، کیفیت بالایی از محصول را همراه با قیمت کم به خریداران عرضه می کند. می توانید کربن فعال را با ارزانترین قیمت از ما تهیه کنید. تضمین کیفیت و قیمت روی تمامی محصولات وجود دارد، لذا با خیال راحت خرید خود را با یک تماس انجام دهید. کربن فعال یک ماده جاذب است که کاربردهای مهم زیادی دارد. این ماده تحت عملیات فعال سازی با بخار آب به دست می آید. کربن فعال ماده ای است متشکل از کربن و جذب و تخلخل بالایی دارد. این ماده که به لحاظ ساختاری پیچیده بوده از اتم کربن به دست می آید. کربن فعال ماده ای است که می توان از آن برای از بین ناخالصی ها از مواد گازی و مایع استفاده کرد. هم چنین برای از بین بردن رنگ، بو و طعم، بهبود رنگ و طعم نوشیدنی و تصفیه فاضلاب و تصفیه کننده صنعتی استفاده کرد. کربن اکتیو در پزشکی و پوست نیز کاربرد دارد. می توان از کربن فعال برای درست کردن خمیر دندان، پاکسازی دندان و پوست و هم چنین تولید انواع ماسک زغال استفاده کرد.

کربن فعال از چی ساخته شده است؟

کربن فعال کاربردهای گسترده ای درصنعت دارد و می توانید آن را به اشکال مختلف تهیه کنید. کربن فعال گرانولی، پودری، و میله ای نمونه از آن ها می باشد. کربن فعال از مواد آلی زیادی تشکیل شده اند. به طور کلی می توان کربن فعال را از مواد زیر ساخت: ذغال سنگ، تورب چوب پوست سخت چوبی نارگیل فندق، بادام و پوست گرو و پوست پسته

انواع کربن اکتیو

کربن فعال یا همان کربن اکتیو، انواع گوناگونی دارد. تقسیم بندی کربن فعال بر اساس خصوصیات شیمیایی و فیزیکی آن و هم چنین تخلخل آن و روش تهیه اش صورت می گیرد.   کربن اکتیو پودری (PAC) اندازه کربن فعال کمتر از یک میلی متر است. کربن اکتیو پودری هزینه های پایینی برای تولید دارد و انعطاف پذیری آن کم می باشد. کربن فعال برای جذب فاز مایع قابل استفاده است. زغال فعال اکسترود (کربن اکتیو میله ای یا مدادی) کربن فعال (EAC) ک قطری تا ۱۳۰ میلی متر دارد. برای به وجود آوردن این نوع، کربن فعال پودری را با یک پیوند دهنده به هم متصل می کنند و در یک بسته استوانه ای شکل می گذارند. برای جذب در فاز گازی، بازیایی حلال و کنترل گازهای خروجی از اتو مبیل از آن استفاده می شود. این ماده به دلیل مقاومت بالا، افت فشار کم و فعالیت در حجم بالا موجب می شود تا در تمام طول عمر وسیله از آن استفاده کرد. کربن اکتیو گرانولی (GAC) در مقایسه با نوع پودری، کربن گرانولی سطح خارجی کوچک تر و سایز ذرات نسبتا بزرگ تری دارد.. کربن فعال گرانولی بعد از آسیاب شدن و الک کردن به وجود می آید. سرعت نفوذ گازها و مایعات برای جذب و بخار، سختی و مقاومت بالا از ویژگی های خاص آن است. برای بوزدایی، جداسازی مواد موجود در جریان، جداسازی در حوضچه های اختلاط و تصفیه آب قابل استفاده است؛ پس از کربن گرانول در مواد مایع و در مواد گازی برای سیستم های ثابت و متحرک به وجود می آید.. کربن فعال زغال چوب (ACC) این نوع در شکل های خاص مانند الیاف و پارچه وجود دارد. کربن اکتیو در سایز ۴۰*۲۰ از ذراتی به وجود آمده است که دارای مش ۲۰ تا ۴۰ می باشند ولی با این وجود روی غربال آمریکایی می مانند و رد نمی شوند. در این میان کربن فاز آبی در سایز های ۸*۳۰ و ۱۲*۴۰ به عنوان محبوب ترین کربن این گروه شناخته می شوند زیرا دارای ویژگی چون داشتن تعادل بین مساحت، افت فشار و سایز خود است.    

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/m2lar3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید