• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

ارزان ترین قیمت کربن اکتیو در بازار

  به علت تقاضای بالای کربن اکتیو، و کاربردهای زیادی که این ماده در صنعت دارد؛ درصدد بر آمدیم تا کربن اکتیو را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سراسر کشور عرضه کنیم. مراکز زیادی هستند که می توانید کربن اکتیو را از ان ها خریداری نمایید. اما توجه داشته باشید که می توانید کربن اکتیو را با پایین ترین قیمت ممکن و غیرحضوری از مجموعه ی مفید خریداری کنید. کربن اکتیو موجود در مجموعه ی مفید در اشکال مختلف،کربن اکتیو پودری، کربن اکتیو گرانولی و کربن اکتیو میله ای و .... به فروش می رسد. [caption id="attachment_2489" align="aligncenter" width="300"] کربن اکتیو[/caption]

کربن اکتیو چیست؟

[caption id="attachment_2490" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال[/caption] کربن اکتیو یا کربن فعال یکی از رایج ترین اشکال کربن می باشد. این کربن دارای حفره های کوچک با حجم پایین است و می تواند برای جذب و انجام واکنش های شیمیایی مفید واقع شود. خود کربن اکتیو را می توان از سوزاندن برخی مواد به دست آورد. پایه اصلی کربن فعال زغال سنگف پوست نارگیل، گردو، پسته و ... می باشد. در نهایت ماده ی حاصل شده کربن اکتیوی است که کاربرد های مختلفی را دارد و در صنایع مختلف از ان استفاده می گردد. در واقع می توان کربن اکتیو ماده ای است که به راحتی می توانید آن را در سراسر جهان پیدا کنید. پایه ی اصلی کربن اکتیو، کربن بوده که با اصلاح فیزیکی و تحت فشار های زیاد به کربن فعال تبدیل می گردد. برای تولید کربن فعال لازم است که انرژی زیادی صرف شود. ویژگی های فوق العاده و عملکرد بالایی که کربن اکتیو دارد، موجب شده تا کربن فعال یک ماده ارزشمند و پرکاربرد تبدیل شود.

کاربرد کربن فعال

[caption id="attachment_2491" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال[/caption] در صنعت تصفیه آب و هوا از ان استفاده می شود. برای جذب و حذف آلاینده های موجود درهوا از زغال اکتیو استفاده می کنند. در گذشته نیز استفاده از کربن اکتیو رایج بوده. طوری که در زمان جنگ جهانی دوم از کربن اکتیو در ماسک سربازان برای حفاظت در برابر آلاینده ها و اسان کردن فرایند تنفس استفاده می شد. استفاده از کربن اکتیو برای از بین بردن بوی نامطبوع، کربن دی اکسید و ترکیبات عالی و گاز های مضر نیز مفید است. در تصفیه آب و برای حذف آلاینده های اب از کربن فعال در فیلترها استفاده می کنند. هم چنین استفاده از کربن اکتیو در دستگاه های تصفیه خانگی نیز زیاد شده است. این ماده می تواند علاوه بر حذف طعم و بو از آب، جلوی ورود مواد شیمیایی سرطان زا و فلزات سنگین به آب اشامیدنی را بگیرد.

صنایع شیمیایی

استفاده از زغال اکتیو در ماسک های ضد گاز شیمیایی نیز می تواند آلاینده ها را از بین ببرد و برای جداسازی کربوهیدرات، ماسک و فیلترهای هوای فشرده موثر واقع شود.  

کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی

در صنایع غذایی استفاده از کربن اکتیو نیز زیاد می باشد. چرا که این صنایع برای رنگ بری قند و شکر به چنین ماده ای نیاز دارند. هم چنین حذف بو و رنگ زدایی از اب میوه ها و بهبود طعم آن ها نیز، نیازمند کربن اکتیو است. البته توجه داشته باشید برای این که نتیجه بالایی از این ماده ببینید؛ لازم است که حتما از کربن اکتیو با کیفیت بالا استفاده کنید. اگر کیفیت لازم را نداشته باشد؛ نمی تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.  

کربن اکتیو درجه یک از کجا بخریم؟

[caption id="attachment_2492" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال[/caption] خرید کربن اکتیو درجه یک، از مراکز معتبر در سطح کشور انجام پذیر است. هم چنین برای خرید غیر حضوری کربن اکتیو می توانید مجموعه ی مفید را انتخاب کنید. علاوه بر امکان خرید غیر حضوری از این مجموعه، محصول مورد نظر را با کیفیت بالاتر و قیمت پایین تر دریافت خواهید کرد. آن هم به دلیل پخش مستقیم کربن اکتیو در ایران می باشد.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/a4dqp2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید