• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید غیر حضوری کربن اکتیو ارزان

کربن اکتیو از دیر باز مورد استفاده بوده است و کاربرد بسیار زیادی انواع صنایع دارد. شما می توانید برای خرید غیر حضوری این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. قیمت کرن اکتیو به نسبت کارایی آن بسیار ارزان است. این محصول می تواند به عنوان ماده ای درمانی مورد استفاده قرار بگیرید.

کربن فعال چیست و چه کاربردی دارد؟

[caption id="attachment_1901" align="aligncenter" width="300"]زغال اکتیو پودر زغال اکتیو و یا زغال فعال[/caption] شکل ظاهری این محصول به صورت پودری سیاه رنک است که از ذغال استخوان، پوسته نارگیل، ذغال سنگ نارس، کک نفتی، ذغال سنگ یا خاک اره ساخته شده است. کربن اکتیو با قرار گرفتن در دمای بالا تحت فشار قرار می گیرد و ساختار داخلی کربن تغییر می کند. این تغییر به این شکل است که اندازه منافذ آن کم تر می شود و سطح آن زیاد تر می شود. در نهایت این تغییرات منجر به وجود آمدن کربن اکتیو و یا همان کربن فعال می شود.

کاربرد های کربن فعال چیست؟

  • حذف کردن آلاینده های گازی
از کربن اکتیو برای حذف آلاینده های گازی و همچنین بو ها استفاهد می شود. به همین جهت می توان از کرن اکتیو در دستگاه های تصفیه هوا بهره برد و با استفاده از آن هوای محیط را پاکسازی نمود.
  • سفید کردن دندان
از کربن اکتیو برای سفید کردن دندان ها استفاده می شود. در واقع کرن فعال با جذب کردن و گرفتن پلاک های موجود بر روی دندان می تواند آن ها سفید کند.
  • درمان پوست
کرن اکتیو می تواند باعث از بین رفتن آکنه، جای گزش حشرات یا مار ها شود. ضمن این که از کرین اکتیو برای پاکسازی پوست هم بهره برده می شود.
  • تصفیه کننده آب
زمان طولانی است که از کربن اکتیو به منظور تصفیه آب استفاده می شود. در واقع کرن اکتیو با گرفتن محتویات فلزی و فلوراید موجود در آب آن را تصفیه می کند.

کربن اکتیو خوراکی چست؟

کربن فعال

از نوع کربن اکتیو خوراکی برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می شود. طبق تحقیقات صورت گرفته کربن اکتیو می تواند میزان کلسترول بد بدن را کاهش دهد. به علاوه مصرف آن باعث می شود بوی بد بدن از بین برود. و بر روی بهتر شدن عملکرد کلیه تاثیر مثبتی دارد. چگونگی عملکرد کربن فعال در دستگاه تصفیه هوا کربن اکتیو و یا همان کربن فعال می تواند به عنوان یک فیلتر بر روی دستگاه های کاهش آلاینده گازی قرار داده شود تا موجب تصفیه هوای خروجی شود. در واقع این فیلتر می تواند با فیلتراسیون سه مرحله ای باعث تصفیه کامل و حذف کامل آلاینده شود. فیلتراسیون سه مرحله‌ای بدین ترتیب است: فیلتر اولیه در این مرحله ذرات بسیار درشت جذب می شوند. بنابراین میزان آلودگی کم تری به فیلتر دوم می رسد. فیلتر هپا یکی از کارآمدترین فیلترها در فرآیند تصفیه هوا، فیلتر های الیافی است. فیلترهپا از معروف ترین و پرکاربردترین فیلترهای تصفیه هوا الیافی است. این فیلتر ها قابیلت جذب ۹۹% آلاینده های محیط را دارند. این فیلتر بسته به میزان حجم و کیفیت نیاز به تعویض خواهند داشت. فیلتر کربن اکیتو این فیلتر را می توانیم مکما هپا بدانیم چرا که مرحله قبلی را تمکیل می کند.
خرید کربن فعال به صورت عمده با قیمتی ویژه
جهت خرید کربن فعال به صورت عمده با قیمتی ویژه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. دفتر فروش مجموعه پس از هماهنگی های لازم سفارش شما را در اسرع وقت به دست شما خواهد رساند. ضمن این که خرید مستقیم و بدون واسطه کربن اکتیو می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد. قیمت های در نظر گرفته شده بر روی محصولات ما جزو کم ترین و رقابتی ترین قیمت های بازار است.  

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/a4dnp2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید