• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

عرضه مستقیم زئولیت ۱۳x در تهران

زئولیت ۱۳x در واقع یک نوع ماده معدنی است. به نوعی غربال مولکولی ۱۳x دارای موادی است که این مواد دارای ساختاری سه بعدی هستند. بخش عمده این ساختار را ماده ای به نام آلومینوسیلیکات تشکیل داده است. بدنه این محصول دارای شبکه ای متخلخل با حفره هایی منظم است که این حفره ها اندازه ای یکسان و مشابه دارند.   ذکر این نکته خالی از لطف نیست که به دلیل اینکه زئولیت ۱۳x دارای ساختار micro pore است، قابلیت جذب انتخابی یا selective را دارد. شرکت بازرگانی ما مدت ها است به عنوان یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده مستقیم انواع زئولیت ۱۳x در تهران و ایران می‌باشد و نمونه های درجه یک و باکیفیت این محصول را در دسترس صنایع مختلف قرار می‌دهد.   عرضه کننده زئولیت سنتزی 13x

کاربرد هامختلف زئولیت ۱۳x

در سال ۱۷۵۶ بود که شخصی به نام اکسل فردریک کرونستد که یک کانی شناس معتبر سوندی بود، ماده ای به نام زئولیت سنتزی ۱۳x را ابداع نمود و از آن زمان تاکنون این ماده در زندگی ما انسان ها نقش بسیار موثری را ایفا می‌نمایند.   اگر بخواهیم به کاربردهای زئولیت ۱۳x بپردازیم باید این طور بیان کنیم که؛ من جمله کاربرد هایی که این ماده معدنی در زندگی روزمره ما دارد عبارت است از:
  1. از زئولیت ۱۳x جهت جدا سازی آب در سیستم تهویه استفاده می‌شود.
  2. برای گرفتن رطوبت بین دو لایه پنجره های دو جداره از زئولیت ۱۳x استفاده خواهد شد.
  3. بیش ترین استفاده ای که زئولیت سنتزی ۱۳x دارد در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است.
  4. برای گرفتن رطوبت از گاز های طبیعی
  5. جهت حذف آلاینده های گوناگون
  6. جذب مرکاپتام
  7. حامل کاتالیست
  8. تصفیه حلال های صنعتی

مزایای استفاده از زئولیت ۱۳ ایکس

جالب است بدانید که مولکولارسیو های سنتزی ۱۳x، زئولیت هایی هستند که دارای یون سدیم بوده؛ همچنین آن ها از حفره هایی با سایز ۱۰ انگستروم تشگیل شده‌اند. از همین رو آن ها امکان جداسازی مولکول ها از یکدیگر را دارند.   در این بخش به چند کاربرد زئولیت سنتزی اشاره می کنیم تا شما نیز با این ماده ارزشمند آشنا شوید:
  1. اصلی ترین کاربردی که می‌توان برای زئولیت ذکر کرد این است که از آن به عنوان یک کاتالیزور قدرتمند برای تصفیه آب بهره گرفته می‌شود.
  2. بسیاری از صنایع تولید کننده مواد شوینده از زئولیت به عنوان یک ماده قدرتمند در فرمولاسیون مواد پاک کننده لباس استفاده می‌نمایند.
  3. در سیستم کشاورزی نیز از زئولیت استفاده های فراوانی می‌شود، زیرا این ماده می‌تواند رطوبتی که در خاک وجود دارد را برای مدت زمان طولانی تری نگه داشته و آن را در دسترس گیاهان قرار دهد. این امر برای مناطقی که از کم آبی و خشک سالی رنج می‌برند، انتخابی بسیار مفید و موثر است.
  4. در طول سالهای گذشته از زئولیت برای کاهش و همچنین حذف بسیاری از آلودگی هایی که در محیط زیست وجود دارد بهره‌مند شده‌اند.

چندین کاربرد زئولیت سنتزی 13x

مزیت های زئولیت ۱۳ ایکس

زئولیت ۱۳x دارای سرعت نفوذ بالایی است و می‌تواند با ظرفیت بسیار زیادی اقدام به جذب نماید. همچنین زئولیت ۱۳x میزان رطوبت زدایی بسیار زیادی دارد و می‌توان از آن جهت شیرین سازی به صورت هم زمان هم بهره برد.

سخن نهایی

زئولیت در واقع به گروهی از آلومینو سیلیکات های هیدراته گفته می‌شود که کاملاً متبلور بوده و بر روی سطح آن خلل و فرج های بسیار ریزی وجود دارد و پژوهش هایی که در طول سال های اخیر انجام شد نشان دهنده این است که این ماده ویژگی های منحصر به فردی دارد و می‌توان از آن در رشته های مختلف استفاده های فراوانی نمود.   شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که زئولیت ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارند. حدود ۸۰ نوع از زئولیت طبیعی تاکنون شناخته شده است و همچنین حدود ۱۵۰ نوع مصنوعی آن نیز در آزمایشگاه ها تولید شده است. این روزها فروش زئولیت سنتزی ۱۳x در تمامی کشورهای جهان و همچنین کشورمان ایران از رونق بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از مراکز صنعتی از این ماده برای بهبود تولیدات خود استفاده های فراوانی می‌نمایند.
فروش انحصاری زئولیت  ۱۳x سنتزی
مولکولارسیو ۱۳X در دو شکل مختلف به فروش می رسد. اشکالی که زئولیت ۱۳x وجود دارد به صورت کروی و استوانه ای می باشد. ضمن این که این محصول در سایزهای مختلفی نیز وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز مصرف خود یکی از سایز ها را تهیه کنید. فروش انحصاری این محصول در مجموعه بازرگانی مفید به صورت مستقیم انجام می شود. شما می توانید برای خرید عمده زئولیت ۱۳x با ما تماس بگیرید. راه های ارتباطی با مجموعه ما در سایت درج شده است. فروش انواع زئولیت سنتزی 13x


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/k2okl4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید