• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

لیست قیمت زئولیت ۱۳x در بازار

زئولیت ۱۳x از نمونه محصولات باکیفیت در مجموعه ی مفید می‌باشد. غربال مولکولی زئولیت ۱۳x بیشترین کاربرد را برای تولید اکسیژن دارد. این محصول دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی بیشتر و مفصل تر آن خواهیم پرداخت. جهت دریافت لیست قیمت زئولیت ۱۳x در بازار می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. در ضمن می توانید برای خرید محصول به صورت غیر حضوری نیز اقدام کنید. راه ارتباطی ما با شما داخل سایت درج شده است. زئولیت ۱۳x در صورتی می تواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد، و مفید باشد که آن را در بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنید. زئولیت ۱۳x درجه یک را در بسته بندی های دلخواه و تناژ مورد نیاز خود، از مجموعه ی بازرگانی مفید بخواهید.

غربال مولکولی ۱۳ ایکس چیست و چه کاربردی دارد؟

زئولیت 13x

Molecular Sieve 13X یا به عبارت دیگر غربال مولکولی ۱۳ ایکس (زئولیت ۱۳x) یکی از انواع زئولیت ها می باشد. این محصول فرم سدیم بوده که دارای بلور هایی از نوع x است. این نوع بلور ها به نسبت بلور های نوع a دارای منافذ بزرگتری است. این زئولیت ۱۳x قادر است مولکول هایی که دارای قطر کم تر از ۱۰ انگستروم هستند را جذب کند. همچنین مولکول هایی که دارای اندازه های بزرگ تری هستند را حذف می کند. غربال مولکولی ۱۳ ایکس دارای طرفیت نطری جاذب مشترک بالایی است، همچنین نرخ انتقال جرم در آن نیز مناسب می باشد. از همین رو قادر است ناخالصی های بسیار بزرگ را جا به جا کند؛ که عموما برای جداسازی نیتروژن از اکسیژن مورد استفاده قرار می گیرد. همین ویژگی های مفید سبب شده تا زئولیت ۱۳ ایکس در صنعت کاربرد فراوانی داشته باشد. خصوصیات این محصول را می توان به شرح ذیل بیان نمود: مدل آن ۱۳x و دارای رنگ خاکستری روشن است. قطر منافذ اسمی آن برابر با ۱۰ زاویه می باشد. شکل ظاهری آن کروی بوده به شکل گلوله های خاکستری در سایز هایی با قطر ۱٫۷-۲٫۵ (مش ۸ * ۱۲)، ۳٫۰-۵٫۰ (مش ۴ * ۸)، ۱٫۶ (۱/۱۶ اینچ) و ۳٫۲ (۱/۸ اینچ) می باشد. غربال مولکولی ۱۳ ایکس کاربردهای زیادی دارد. این محصول در اندازه های مختلف موجود است که هر کدام برای صنعت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در اندازه های مختلف در مجموعه ی مفید موجود است.

کاربرد های Molecular Sieve 13X

مولکولارسیو 13 ایکس

از مولکولارسیو ۱۳x جهت دفع co2 استفاده می شود و همچنین این مولکولارسیو قادر است تا رطوبت موجود در هوا به علاوه سایر گاز ها را جذب نماید. از دیگر کاربرد های آن قابلیت جداسازی اکسیژن غنی شده از هوا است. زئولیت ۱۳x بعد از جذب هوا و گاز ها، R-SH و H2S از جریانهای مایع هیدروکربن (LPG ، بوتان و غیره) حذف می کند. از دیگر وظایف آن می توان به محافظت از کاتالیزور ، حذف اکسیژناتها از هیدروکربنها (جریانهای الفین) اشاره داشت. ضمن این که اصلی ترین و مهم ترین کاربرد این محصول برای تولید اکسیژن فله در واحدهای PSA می باشد. زئولیت ۱۳x کاربرد‌های دیگری نیز دارد و در کل می‌توان آن را یک ماده مفید و ارزشمند معرفی کرد.

نوع بسته بندی غربال مولکولی ۱۳ ایکس

این محصول را می توان در بسته بندی های مختلفی اعم از کیسه های کاغذی با وزن ۲۵ کیلو گرم، جعبه های کارتنی با وزن ۲۵ کیلوگرم، سوپر ساک هایی با وزن ۶۶۰ کیلوگرم، طبل استیل ۱۲۵ کیلوگرمی و ... دریافت نمود. شما در هنگام خرید نوع بسته بندی غربال مولکولی ۱۳ ایکس را مشخص نمایید که در چه بسته بندی آن را نیاز دارید.

خرید عمده زئولیت ۱۳ ایکس

مجموعه بازرگانی مفید سال ها تجربه در فروش مواد معدنی طبیعی و سنتزی دارد، شما می توانید جهت خرید عمده زئولیت ۱۳ ایکس و یا هر نوع زئولیت طبیعی و یا مصنوعی دیگر با ما تماس بگیرید. ضمن این که برای صادرات این محصول نیز اگر نیاز به مشاوره داشته باشید؛ می توانید با مجموعه ما تماس حاصل نمایید. زئولیت ۱۳ ایکس عرضه شده در مجموعه ی مفید بالاترین کیفیت ممکن را دارد. برای خرید زئولیت ۱۳ ایکس از مجموعه ی بازرگانی مفید، می توانید با ما در تماس باشید. این مجموعه در زمینه پخش مستقیم زئولیت ۱۳ ایکس سابقه طولانی مدت دارد.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/j3kzq3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید