• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

زئولیت ۱۳x ارزان ترین قیمت بازار

اگر شما هم به دنبال خرید زئولیت ۱۳x با نازل ترین قیمت موجود در بازار هستید، ما به شما مجموعه مفید را پیشنهاد می کنیم. قیمت های مجموعه ما بسیار مقرون به صرفه است چرا که ما اقدام به بخش مستقیم وبدون واسطه این محصول می کنیم. تا بدون هیچ واسطه ای بتوانیم زئولیت ۱۳x را به دست مشتریان خود برسانیم. کیفیت و قیمت خوب را از مجموعه مفید بخواهید و لذت یک خرید خوب را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید؛

تاثیر شگفت انگیر مولکولارسیو ۱۳ ایکس

[caption id="attachment_1897" align="aligncenter" width="250"]مولکولارسیو ۱۳ ایکس مولکولارسیو ۱۳ ایکس[/caption]

مولکولارسیو دارای انواع و طیف گسترده ای از مدل های مختلف است که برخی از این مدل ها عبارت اند از:
  • مولکولارسیو ۱۳X استاندارد
  • ۱۳X-LPG
  • ۱۳X-HP
  • ۱۳X-APG/APGII/APGIII
  • ۱۳X-OXY
  • ۱۳X-LXP
هر یک از این مدل ها و انواع دارای کاربرد های مختص به خود هستند. شما می توانید بر اساس کارایی و نیاز خود اقدام به خرید و سفارش آن ها نمایید. زئولیت ۱۳x دارای حفره هایی بر روی بدنه خود است که قطر آن ها ۱۰ انگستروم می باشد. بنابراین می تواند و قادر است تا تمامی مولکول هایی که در این سایز و یا کوچکتر هستند را جذب نماید. ضمن این که قدرت جدب این محصول نسبت به زئولیت نوع a بالاتر است. از زئولیت ۱۳x برای حذف رطوبت و آب از گاز، و همچنین به منظور پاک سازی آروماتیک ها، حذف کردن ترکیبات سولفور دار مانند مرکاپتان ها و h2s از جریان های هیدروکرن مایع مثل LPG و بوتان استفاده می شود. به علاوه ازآن برای تولید اکسیژن های پزشکی هم استفاده می شود.

کاربرد های غربال مولکولی ۱۳X

بیشترین کاربرد این محصول برای سه منظور است؛ حذف ذرات آلاینده ها از هوا و گاز ها، سود زدایی (شیرین سازی) گاز طبیعی و سایر سیال ها و حذف مرکاپتان ها و رطوبت از گازها و مایعات می باشد. در ادامه با انواع محصولات مولکولارسیو ۱۳ ایکس آشنا می شویم: Geox-130 اگر بخواهیم به مهم ترین ویژگی و مزیت این محصول اشاره داشته باشیم، باید به ظرفیت و سرعت بالای جذب در آنها اشاره کنیم که باعث کاهش هزینه های اقتصادی شما خواهد شد. همچنین از Geox-130  بعنوان جاذب آب و کربن دی اکسید از جریان های هیدروکربنی استفاده می شود. علاوه بر این ترکیبات الفینی، آروماتیکی، SOx و NOx ها نیز به وسیله این جاذب ها قابل حذف هستند. Geox-132 لازم به ذکر است که این محصول قادر است به صورت موثر و انتخاب شده اقدام به جذب کتون ها، آلدهید ها و ترکیبات اتری و پراکساید  از جریان های الفینی نماید. از دیگر کاربرد های این محصول میتوان به توانایی حذف مرکاپتان ها، سولفید ها و آمین نیتریل ها اشاره کرد. Geox-138 گرید Geox-138 که یکی دیگر از محصولات مولکولارسیو ۱۳ ایکس است، قادر است اقدام به جداسازی اکسیژن از جریان هوا و همچنین تولید جریان اکسیژن با خلوص ۸۰ تا ۹۰ درصد کند از همین رو در واحد های تولید اکسیژن کاربرد گسترده ای دارد. Geox-138 H Geox-138 H  درجداسازی اکسیژن از هوا بی نظیر است چرا این محصول قادر است این جداسازی را با خلوص  ۹۵ درصد انجام دهد؛ بنابراین برای بستر های اکسیژن ساز موجود در بیمارستان ها و یا اکسیژن ساز های خانگی قابل استفاده است. Geox-138 SP از این گرید به طور ویژه برای دستگاه های اکسیژن ساز خانگی استفاده می شود. Geox-138 SP  می تواند کسیژن با خلوص بیش تر از ۹۶ درصد را تولید کند.

مرکز فروش زئولیت ۱۳ ایکس در تهران

[caption id="attachment_1898" align="alignnone" width="202"]مولکولارسیو ۱۳X استاندارد مولکولارسیو ۱۳X استاندارد[/caption] مجموعه مفید به عنوان یکی از بزرگ ترین پخش کننده های مولکولارسیو ها و زئولیت ها در کشور در حال فعالیت است. ما به عنوان مرکز فروش زئولیت ۱۳ ایکس در تهران می توانیم شما را برای انتخاب زئولیت و یا مولکولارسیو متناسب با کار راهنمایی نماییم. اگر برای انتخاب و یا خرید این محصول نیاز به مشاوره داشتید، شماره تماس ما در سایت درج شده است حتما با ما ارتباط بگیرید.    

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/84bzd4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید