• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

کربن مولکولارسیو (CMS) ارزان قیمت از کجا خریداری کنیم؟

کربن مولکولارسیو (CMS) ارزان قیمت را بهتر است از مراکز فروش معتبر تهیه نمایید و خرید کربن مولکولارسیو (CMS) ارزان قیمت از بازرگانی مفید می تواند از مزایا و شرایط خاصی برخوردار باشد برای اطلاع از این مزیت ها و شرایط خرید ویژه با ما همراه باشید.

چرا باید از کربن مولکولارسیو استفاده کنیم؟

کربن مولکولارسیو یکی دیگر از مواد پرکاربرد در صنایع می باشد. صنایع زیادی هستند که ملزم به استفاده از این ماده می باشند. کربن مولکولارسیو درجه کیفیت های مختلفی داشته و برای انجام کار ها به بهترین شکل ممکن، بهتر است نمونه ی با کیفیتی از کربن مولکولارسیو استفاده گردد.
CMS را می توانید به صورت غیر حضوری از مجموعه بازرگانی مفید خریداری کنید. ما به دلیل این که مرکز پخش مواد معدنی هستیم، این محصولات را با قیمت مناسب تری به خریداران عرضه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

مرکز خرید کربن مولکولارسیو (CMS) ارزان

کربن مولکولارسیو یک ماده جاذب است که به صورت ترکیبی از دو ماده کربن فعال و مولکولارسیو ساخته شده است. این ماده تخلخل بالایی داشته و هم چنین توانایی بالایی در جذب دارد.
از آنجایی که cms یک ماده ترکیبی است به صورت اشتراکی ویژگی های هر دو ماده را با هم دارد. پایه اولیه این ماده، کربن فعال بوده و ویژگی های زیادی از این ماده را با خود دارد.
کربن مولکولارسیو می تواند موادی با قطر زیر ۱۰ آنگستروم را به خود جذب کند. اما کربن فعال توانایی تشخیص موادی که زیر این محدود هستند را، ندارد. کربن مولکولارسیو در مدل های مختلفی موجود است که می توان با توجه به نیاز و کارایی آن را تهیه کرد.
کربن مولکولارسیو CMS می تواند با داشتن ساختار تخلخلی خود مواد زیادی را جذب کند. استفاده از این ماده برای از بین بردن گاز های موجود در فیلتر سیستم ها رایج می باشد.

موارد استفاده از کربن مولکولارسیو

Carbon Molecular Sieve HHCMS-200 - Bossgoo.com

یکی از کاربرد های تخصصی CMS استفاده از آن در فرایند جذب اکسیژن از نیتروژن می باشد. این قسمت یکی از بخش های حیاتی در پردازش گاز طبیعی می باشد. فرایند جداسازی از طریق سیستم فشار صورت می گیرد.
مرحله اول گاز وارد ژنراتور PSA می شود و اکسیژن توسط جاذب مولکولارسیو جذب می شود. سایز بزرگ مولکول های نیتروزن باعث می شود که نیتروژن جذب کربن مولکولارسیو نشود.
اما اکسیژن سایز مولکولی مناسبی دارد و می تواند جذب کربن مولکولارسیو گردد. نتیجه این فرایند تولید نیتروژن با خلوص بالای ۹۹ درصد می باشد. از دیگر کاربرد هایی که کربن مولکولارسیو دارد، ماده ی جاذب و پوشش حلال در دمای پایین، از بین برنده اسانس نامطبوع، قدرت بالای جذب و از بین برنده کربن اکتیو، بهترین تمیز کننده، می باشد.
کربن مولکولارسیو می تواند به اندازه ۲۲ درصد وزن خود را آب جذب کند. این ماده بر اساس اندازه مولکولی، پیوستگی سطح کریستال و یا حتی شکل مولکولی کاربرد های زیادی دارد. این ماده می تواند گاز یا مایع تولید کرده و در دمای ۱۳۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار بگیرد.

فروش کربن مولکولارسیو عمده ای

کربن مولکولارسیو مورد نیاز صنایع زیادی می باشد. به دلیل حجم بالای تقاضا این محصول، تصمیم بر این گرفتیم که کربن مولکولارسیو را به صورت عمده ای در دسترس صنایع قرار دهیم.
برای سفارش کربن مولکولارسیو به صورت عمده ای و کیلویی در بسته بندی های دلخواه خود می توانید همه روزه با ما تماس حاصل فرمایید. این مجموعه علاوه بر فروش کربن مولکولارسیو، در زمینه فروش و پخش محصولات دیگری مانند مولکولارسیو ها، سایر زئولیت های مصنوعی و زئولیت طبیعی، نیز فعالیت دارد.

 

 

برای دریافت لیست موجودی و قیمت محصولات با ما در ارتباط باشید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/k2oav3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com