• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز فروش آلومینا اکتیو در ایران

مراکز زیادی هستند که اقدام به فروش آلومینا اکتیو کرده اند. گرچه ممکن است همه ی این مراکز، کیفیت یکسانی از محصولات را ارائه دهند، اما همه ی ان ها یک قیمت واحد برای ارائه محصول نخواهند داشت. بنابر این پیشنهاد می گردد، از مراکز معتبر که بدون واسطه، محصول را می فروشند، آلومینا اکتیو را خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت آلومینا اکتیو می توانید به صورت تلفنی با کارشناس فروش مجموعه ی مفید تماس گرفته و ضمن مشاوره رایگان، به صورت غیر حضوری نیز محصول خود را سفارش دهید و در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید.

آلومینا اکتیو چیست؟

آلومینا اکتیو یا آلومینا فعال ماده ای با سطح تماس بالا و هم چنین متخلخل گونه می باشد که کاربردهای زیادی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دارد. این ماده یکی از موثر ترین جاذب های رطوبتی بوده که کاربردهای فراوانی دارد. کاربردهای دیگری که این ماده دارد، تهیه فلز آلومینیوم، کاتالیست، نم زدایی هوا و رسوب زدایی می باشد. البته این کاربرد ها به همین موارد ختم نمی شود. فروش آلومینا اکتیو به واسطه ویژگی ها و کاربردهایی که دارد، بالا می باشد. در ادامه این موارد را بیان خواهیم کرد. ماده اولیه تولید الومینای فعال، هیدروکسید آلومینیوم است. این ماده به روش دهیدروکسیلاسیو تولید شده و شکل کروی و پودری مانند دارد. این ماده که قدرت جذب رطوبت در ان بالا است؛ سطح تماش بزرگی هم دارد. سطح تماس آلومینا اکتیو بیشتر از ۲۰۰ متر مربع بر گرم بوده و می تواند موثر ترین ماده برای خشک کردن هوا و دی هیدراسیو گاز های طبیعی و مایع باشد. منافذ ریزی که آلومینا اکتیو دارد، موجب شده تا مانند تونل عمل کند. بعد از ورود هوا به آن، ذرات آب و رطوبت به دام افتاده و خروج از تونل، مایع یا گاز خشک می شود و رطوبت از دست می رود. دلایلی که موجب شده تا الومینا اکتیو به یک ماده پر کاربرد تبدیل شود، مقاومت شیمیایی بالا، احیا مناسب، تخلخل، جذب رطوبت و سطح ویژه ی بالای آن می باشد. بی اثر بودن و خنثی بودن این ماده موجب می شود تا بتوان از ان برای فرایند های مختلفی استفاده کرد.  

کاربردهای آلومینای فعال چیست؟

این ماده به دلیل ویژگی های خوبی که دارد؛ تخلخل و سطح ویژه بالا، می تواند ذرات را در خود نگه داری کند. با توجه به ویژگی های این ماده، فروش آلومینا اکتیو در ایران و سایر کشور ها زیاد شده و از این ماده استفاده های زیادی می شود. برخی از کاربردهای این ماده را بیان خواهیم کرد:

پایه کاتالیست:

این ماده در صنایع پتروشیمی و گاز به عنوان کاتالیزور برای تولید هیدروژن پراکسید، پلی اتیلن، آرسنیک و ... اشاره کرد. رطوبت در خطوط انتقال گاز مخرب است و آلومینا اکتیو می تواند این رطوبت را جذب کرده  و از یخ زدگی، خوردگی و زنگ زدگی خطوط انتقال گاز جلوگیری کند. علاوه بر رطوبت، مواد آلاینده و ناخالصی موجود در هوا نیز مشکلات زیادی را در خط تولید می کند.

جاذب رطوبت:

متخلخل بودن این ماده سبب شده که بتواند جاذب خوبی برای رطوبت  و مایعات باشد. زمانی که مولکول های آب در حال عبور هستند، داخل این خلل ها گیر افتاده و جذب رطوبت انجام می گیرد. این ماده قابلیت جذب رطوبت تا میزان ۲۰ درصد را داراست.  آلومینا فعال هم چنین قابلیت بازیافت داشته و می تواند در حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد، رطوبت موجود را از دست دهد و مجدد مورد استفاده قرار بگیرد.

جاذب فلوراید:

این ماده، ماده موثری برای جداسازی فلوراید از آب اشامیدنی است.جداسازی فلوراید آب با میزان دما و PH پایین کامل انجام می گیرد.

سیستم خلاء:

آلومینا فعال می تواند به عنوان یک ماده جاذب، از ورود روغن تولید شده پمپ ها به داخل سیستم جلوگیری کند و خلا را به وجود آورد.

کاربرد در پزشکی:

از آلومینا اکتیو می توان در پزشکی برای پوشاندن سطوح پروتز بدن مانند ران و شانه استفاده کرد.    

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/52a5e3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید