• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروشندگان زئولیت سنتزی 13x

زئولیت، یک نوع ماده معدنی است که در صنایع زیادی پر کاربرد می باشد و انوع و اقسام گوناگون با کار کرد های متفاوتی را دارا است. یکی از کاربرد های مهم آن، تصفیه آب می باشد که به همین دلیل بسیار محبوب است. از دیگر انواع آن زئولیت سنتزی 13x، است که در کشاورزی بسیار پر کاربرد و پر مصرف می باشد. فروشندگان زئولیت سنتزی 13x

موارد کاربرد زئولیت سنتزی 13x

موارد کاربرد زئولیت سنتزی 13x انواع زئولیت، بسیار متنوع و زیاد می باشد. این نوع سنگ ها به رشته ای، ستونی و مختلط طبقه بندی می شوند که هر کدام کار کرد های متفاوت و گوناگونی دارند. همچنین زئولیت سنتزی 13x، به دو نوع رسوبی و اسیدی نیز تقسیم می گردد که بیشتر در کشور مان سنگ زئولیت رسوبی یافت می شود. همان طور که گفته شد، زئولیت کاربرد های فراوانی دارد، از جمله مهم ترین آن ها استفاده در کشاورزی، به عنوان ماده جاذب رطوبت در زراعت، افزایش دهنده تبادلات کاتیونی و حاصل خیزی، کنترل بو مواد افزودنی خوراک دام، گلخانه پرورش گل سبزیجات و درخت و درختچه، اصلاح خاک، چمن محوطه‌سازی و احداث جنگل می باشد. از دیگر کاربرد های مهم این نوع از زئولیت، تصفیه آمونیاک موجود در استخر های ماهی ها و آبزیان می باشد. و نیز در خانه ها و منازل این نوع سنگ باعث کنترل بو و رطوبت حیوانات خانگی جهت رطوبت گیری بستر حیوانات به کار برده می شود که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. زئولیت سنتزی را می توان به عنوان جاذب نفت و مشتقات آن و نیز به عنوان جدا سازی گاز در رادیو اکتیو و رآکتور ها و مدیریت در زباله های اتمی در محیط زیست جهت جذب آن ها و پاکسازی محیط پیرامون استفاده ویژه کرد. این نوع سنگ ها همچنین باعث جذب فلزات سنگین و آلودگی های نفتی در محیط زیست می گردند و به راحتی می توانند فاضلاب ها و آب ها و استخر ها و رودخانه های دارای لجن را تصفیه کامل کنند و آمونیاک موجود در آن ها را از بین برده و به راحتی پاکسازی کنند. زئولیت سنتری تا حد زیادی به پاکسازی و پاکیزگی محیط زیست کمک ویژه و دو چندان می کنند، که از این رو بسیار سنگ های کاربردی و مهمی در صنعت و تجارت می باشند. لازم به ذکر است که قبل از خرید سنگ زئولیت، باید به نوع و کارکرد آن توجه بسیار داشت.

قیمت زئولیت سنتزی 13x

قیمت زئولیت سنتزی 13x خرید سنگ زئولیت سنتزی 13x، کشاورزی امروزه سنگ زئولیت به راحتی برای کاربرد های گوناگون همچون کشاورزی در دسترس عموم قرار می گیرد و به آسانی می توان آن را از مراکز و فروشگاه های که این محصول را عرضه بازار می کنند، خریداری کرد. قیمت زئولیت سنتزی تا حد زیادی به خلوص آن بستگی دارد و هر اندازه خلوص آن بیشتر، زئولیت سنتری نیز گران تر می باشد و هر اندازه زئولیت سنتری خلوص کمتری داشته باشد، زئولیت ارزان تر می باشد.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/y2rmz3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com