• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

تولید کننده زئولیت سنتزی 13x

زئولیت سنتزی 13xدرواقع یک ماده معدنی است که کاربردهایی متنوع دارد نظیر کاربرد آن در صنعت تجارت. زئولیت را اول بار فردی سوئدی دانمارکی در سال های ۱۷۵۰ الی ۱۷۶۰ کشف و بکار برد. زئولیت در واقع سنگ های خورد و ریز ریزی است به رنگ سفید. تولید کننده زئولیت سنتزی 13x

4 کاربرد زئولیت سنتزی 13x

4 کاربرد زئولیت سنتزی 13x زئولیت ها 13x در واقع در فرآیند تصفیه آب نقش اساسی دارند و سنگ هایی هستند که از مواد شیمیایی در ساخت آن ها استفاده شده است پس خاصیت های شیمیایی و فیزیکی آن ها متفاوت است. زئولیت ها انواع گوناکونی دارند و به زئولیت های طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند. استفاده از زئولیت های طبیعی و مصنوعی بستگی به خواص فیزیکی و شیمیایی آنها دارد یعنی از خواص فیزیکی و شیمیایی فعالیت ها هر طور استفاده شود زئولیت های طبیعی و مصنوعی نیز در همین راستا مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس زئولیت های 13x آلومینیوم خالص است و ساختار آن ها به صورت سنگ ریزه های آلومینیومی سفید سه بعدی است. زئولیت های 13x در صنایع شیمیایی، کشاورزی، دامپروری و ... نقش و کاربرد اساسی دارند. برای یافتن خواص بیشتری از سنگ های زئولیتی آن ها را در آزمایشگاه آزمایش می‌کنند تا هم خواص فیزیکی و شیمیایی کشف شده آنها به ثبات برسد و هم به خاص دیگری از این سنگ های گران بها و با ارزش دست یابند. زئولیت های سنتزی 13x معمولاً پایداری بالایی در مقابل حرارت دارند. زئولیت های طبیعی در طبیعت به میزان بسیار کم و اندکی یافت می شود. از میان خواص فیزیکی و شیمیایی زئولیت ها آنها در جنس سنگ، نوع بلور سنگ و درخشانی و اندازه و سایز سنگ ها بایکدیگر تفاوت دارند. زئولیت ها در درز های خاک ها رسوب می کنند و پس از آن تبدیل به سنگ های زئولیتی می شوند. زئولیت به معنای سنگ جوش است. زئولیت های مصنوعی کارایی بالایی دارند و برای کار های صنعتی ساخته می شوند. زئوئیت های سنتزی دارای جذب آب و تصفیه آبی بسیار بالایی می باشد همچنین تبدیل فرآیند های یونی در آن ها به سرعت انجام می‌شود. زئولیت ها معمولاً به رنگ سفید بی رنگ هستند که بعضاً در آن‌ها زئولیت های کرم رنگ نیز مشاهده می‌شود. همانطور که گفتیم زئوئیت های 13x در مقابل حرارت مقاومت بسیار خوبی دارند اما این توانایی در برابر حرارت بستگی به نوع زئوئیت ها نیز دارد.

خرید زئولیت سنتزی 13x ارزان قیمت

خرید زئولیت سنتزی 13x ارزان قیمت قیمت زئولیت سنتزی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد این عوامل می‌تواند بلوز های زیبا در سنگ ها باشد، به این شکل که سنگ هایی که دارای بلور شفاف و درخشان تری هستند خرید زئولیت سنتزی در آن ها بالاتر است.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/a4doq3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com