• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

ارزان ترین قیمت غربال مولکولی ۱۳x اروپایی

  غربال مولکولی ۱۳x از مواد پر استفاده در صنایع است. قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد. وجود و حضور واسطه ها موجب شده تا غربال مولکولی ۱۳ ایکس با قیمت بالاتر از آن چیزی که هست به دست مصرف کننده برسد. مراکز پخش مستقیم غربال مولکولی ۱۳x با حذف واسطه ها، قیمت معقول تری از این محصول را ارائه می دهند. برای خرید غربال مولکولی ۱۳ ایکس و اطلاع از قیمت و موجودی آن در مجموعه ی مفید، با شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. غربال مولکولی عرضه شده در این مجموعه از برند های معتبر دنیا می باشد. و کیفیت و عملکرد بالایی خواهند داشت. پس از استفاده متوجه وجه تمایز آن خواهید شد.

آشنایی با غربال مولکولی ۱۳x

غربال مولکولی یا مولکولارسیو نوعی کریستال های فلزی هستند. این ماده دارای یک شبکه سه بعدی می باشد که به شکل ۴ وجهی یا ۶ وجهی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این ماده دارای منافذ کوچکی است و فقط مولکول هایی که اندازه ذرات آن ها کوچک باشد اجازه ی عبور از آن را دارند. مولکول های بزرگ اجازه ی عبور از مولکولارسیو ۱۳x را ندارند. این ماده که به عنوان خشک کن و جاذب شناخته شده است؛ در صورتی که در دمای بالا قرار گیرد، قدرت جذب بالاتری هم خواهد داشت. مولکولارسیو ۱۳x نوعی زئولیت است با منافذی به اندازه ۱۰ انگستروم. مواد زیادی هستند که از ان ها به عنوان جاذب استفاده می گردد، اما مولکولارسیو ۱۳ ایکس بالاترین ظرفیت جذب را دارد. طوری که در میان زئولیت های نوع a این ماده جذب بیشتری داشته و هم چنین می تواند ناخالصی های بزرگتری را در محفظه های خود جای دهد. مولکولارسیو ۱۳ ایکس ماده ای است که می توان از آن برای جداسازی نیتروژن از هوا برای تولید اکسیژن با خلوص بالا استفاده کرد. غربال مولکولی ۱۳x مقاومت بالا و جذب بالایی دارد و از آن برای جذب الکل، هیدروکربن اکسیژن و ترکیبات گوگردی استفاده می گردد.  

کاربرد غربال مولکولی ۱۳ ایکس

این ماده موثر ترین گزینه برای حذف آب از مایع و گازمی باشد. شاید مواد دیگری مانند سیلیکاژل بتوانند برای این منظور استفاده شوند؛ اما مولکولارسیو نتیجه بهتری خواهد داشت. این ماده ساختار ریز و یکنواختی دارد و از ان برای جذب مولکول ها با دقت بالا استفاده می گردد. مولکولارسیو می تواند به اندازه ۲۲ درصد از وزن خود را آب جذب کند. مولکولارسیو ها می توانند در دمای ۱۳۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد احیا شوند. و این مورد باعث شده تا غربال مولکولی ۱۳X کاربرد های دیگری نیز داشته باشد.
  •  تولید اکسیژن صنعتی
  • استفاده از آن در ا پوشش ها
  • کاربرد مولکولارسیو در تولید چسب ها
  • استفاده در درزگیرها و الاستومرها
  •  فرآوری گاز طبیعی و گاز طبیعی مایع  (حذف مرکاپتان ها از. LPG فرایند های پالایش نفت . تصفیه هیدروژن PSA .)
  •  خالص سازی حلال ها
من جمله کاربردهایی است که غربال مولکولی ۱۳X در صنعت دارد.

مراکز فروش غربال مولکولی ۱۳X در سطح کشور

شرکت های زیادی هستند که مولکولارسیو ۱۳ ایکس وارداتی را در سطح کشور به دست مصرف کننده می رسانند. اما اگر به دنبال غربال مولکولی ۱۳ ایکس از بهترین برند های اروپایی هستید که علاوه بر کیفیت و عملکرد بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشد؛ می توانید سفارش خود را در وبسایت ما ثبت کنید. مجموعه ی بازرگانی مفید با سابقه چند ساله در این زمینه، مرکز پخش مستقیم مولکولارسیو ۱۳ ایکس اروپایی بوده و این محصول را با بهترین قیمت به دست شما می رساند. از هرجای ایران که باشید سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.  

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/v3ep25
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com